Harkitse tosissaan ennen kuin lähdet armeijaasi jalkaväestä "selkärankaa" muodostamaan. M4 jalkaväki kelpaa turnauspeleissä lähinnä tykinruuaksi - kaveripeleissä niiden käyttö toki on suotavaa ihan urheilullisuuden kannalta. (toki turnauksiinkin häviämään saa mennä - en minä kiellä - olen pro siinä hommassa...)
Khornelle on kuluneina aikoina pyöritelty lähinnä muutamaa toimivaa konseptia:
1)Ratsuväkeä, furyja ja warhoundeja koko rahalla.
2)Markattuja chariotteja lähes koko rahalla. (aika riskialtis mutta vahinkopotentiaali melkoinen)
3)Khornen minotaurit tiedätte kyllä mistä. Tätä en tiedä onko kukaan vielä toteuttanut mutta ihan hassu armeija olisi tarjolla.
Aloittelija-Ana kirjoitti:ai siis että ottaa siitä paketista vaan sudet eikä niitä susipoikia
Jep - samoin kuin VC pelaajat tekevät dire wolffinsa. Itse tosin hommasin warhoundit metallisina ihan vain koska pidin figuista mutta kyllä sudet paljon halvempia ovat.
Ja vielä lopuksi - kun nyt KUITENKIN kaikesta huolimatta päädyt ostamaan vähintään boxillisen niitä warrioreja niin älä tee samaa virhettä kuin kaikki muut: älä jää tuijottamaan neljää iskua per warru - 3 str 5 (tai 6) on tilastollisesti aina huomattavasti tehokkaampi kuin 4 str 4.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?