Foorumin käyttäjistä en tiedä/arvannut muita kuin anemin ja ninnun. Mutta kuliissien takna tiedän sitten kohtuullisen monta. Minulla on aina maalauksen homma ollut "paremmilla puoliskoilla". Tämä johtuu siitä, että itse olen/olin/tulen olemaan kohtuullisen kehno maalari ja kaiken päälle lyhyt pinnainen. Naisilla (yleistämistä) on parempi pinna ja vielä yleensä vakaampi käsi. Ihan mielellään he ovat tätä tehneet, mitä nyt tosin Pukkejen maalaus aiheutti seuraavanlaisen reaktion nykyisellä "paremmalla puoliskolla": "Hyi mitä hirviöitä."
Sotun sukupuolitasapaino?
- Ilkeapikkuperkele
Tää menee ehkä hiukan OT:ksi mutta,
Foorumin käyttäjistä en tiedä/arvannut muita kuin anemin ja ninnun. Mutta kuliissien takna tiedän sitten kohtuullisen monta. Minulla on aina maalauksen homma ollut "paremmilla puoliskoilla". Tämä johtuu siitä, että itse olen/olin/tulen olemaan kohtuullisen kehno maalari ja kaiken päälle lyhyt pinnainen. Naisilla (yleistämistä) on parempi pinna ja vielä yleensä vakaampi käsi. Ihan mielellään he ovat tätä tehneet, mitä nyt tosin Pukkejen maalaus aiheutti seuraavanlaisen reaktion nykyisellä "paremmalla puoliskolla": "Hyi mitä hirviöitä."
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
So bloody true.Tosin ehkä se on ihan hyvä, minua ainakin ottaisi pannuun kun häviäisin sen takia etten saanut silmiäni irti vastustajasta.![]()
Odotan innolla ensimmäistä turnauspeliäni naista vastaan. Tai, jotain...
edit\\ Huomatkaa, tämä on läppä. Älkää ottako tosissanne, pyydän.
Viimeksi muokannut Rune, Ti 30.11.2004 21:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hieman sama asia kun viheltäisit naisien (16) futsal peliä. Kokemuksia on. Siinä pilli soi vähän liian usein tai joskus jää vain viheltämättä.Rune kirjoitti:So bloody true.Tosin ehkä se on ihan hyvä, minua ainakin ottaisi pannuun kun häviäisin sen takia etten saanut silmiäni irti vastustajasta.![]()
Käyttäytymisluokkaa "missä sie muka katulampun tolpan nää... *kräsh bum räiskis*" Niin se on aina pelatessa mitä tahansa vastakkaista sukupuolta edustavaa henkilöä vastaan. Keskittymiseni lipui jonnekin aivan muualle...
On se maailma julma.
Odotan innolla ensimmäistä turnauspeliäni naista vastaan. Tai, jotain...
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
Siis joo. En valitettavasti keksi mitään erikoista hyötyä tästä ketjusta kenellekään. Tyttöjä tai poikia, aivan sama: täällä kaikki ovat figupelaajia, -maalaajia tai piirtäjiä. Yhtä hyvin voisimme keskustella siitä, kuinka moni figuttaja on Kaustisesta.
Jos jollakulla on hyvä ajatus miksi tätä ketjua kannattaa pitää auki, nakatkaa mulle YV:ä niin avaan ketjun.
Jos jollakulla on hyvä ajatus miksi tätä ketjua kannattaa pitää auki, nakatkaa mulle YV:ä niin avaan ketjun.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277