"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

skaveneitten slaveille ld10?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Pahvi

Viesti Kirjoittaja Pahvi »

Kaikki paitsi surullisenkuuluisat rat ogret..

: P
asdasdadasa

Viesti Kirjoittaja asdasdadasa »

minulla on vain surullisen lusmut joukot jotka hommasin jouluna:stormv.command,20nigth runnerii,assassin,jezzail,warlord,2rat kasaa mutta tulevaa armeijaa tulee: 2-10 slave kasaa,1-3 rat ogree,1-5 globadierii,1-10jezzailii,1-?ratling gun,warp ligthning gun ja ainaki yhteensä 100 nigth runnerii ja ainii joo ja warlockjeja ainaki 1
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

keneral russel kirjoitti:minulla on vain surullisen lusmut joukot jotka hommasin jouluna:stormv.command,20nigth runnerii,assassin,jezzail,warlord,2rat kasaa mutta tulevaa armeijaa tulee: 2-10 slave kasaa,1-3 rat ogree,1-5 globadierii,1-10jezzailii,1-?ratling gun,warp ligthning gun ja ainaki yhteensä 100 nigth runnerii ja ainii joo ja warlockjeja ainaki 1
Miten tämä tuohon aiheeseen liittyi?
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
-frenzy-

Viesti Kirjoittaja -frenzy- »

Amazing Slug kirjoitti:
-frenzy- kirjoitti: Orjilla ei kyllä ole armouria toisin kuin clan rotilla
Pelkäät str 3 ammuksia? Soitellaan sitten kun tulet psykiatrilta ja olet päässyt eroon phobiastasi.
Onhan ne tietysti aika pelottavia...
S3 ammuksella on sitäpaitsi helppo woundata Slavea.
Esim jos 20ampujaa ampuu näitä(esim wood elves), niin 20 orjan porukasta kuolee luultavasti aika moni...
Amazing Slug kirjoitti:
-frenzy- kirjoitti: ja clan rotilla on vielä kilpikin, jonka saa myös orjille jos suostuu maksamaan siitä 1pisteen/kpl
Onneksi kerroit tuon, en tiennyt sitä aiemmin.
Aina oppii jotain uutta :)
Mä en tehny mitään, mut toi löi takasi!
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

-frenzy- kirjoitti: Esim jos 20ampujaa ampuu näitä(esim wood elves), niin 20 orjan porukasta kuolee luultavasti aika moni...
6 2/3 orjaa kuolee. Sehän on jo hiukan yli pisteen enemmän kuin yhden puusissin pistehinta (jos muistan sen oikein). Villiä.

Skaveneilla ei juuri kovin monen armeijan ampumista pelätä.
zqmfgb
-frenzy-

Viesti Kirjoittaja -frenzy- »

Henri Ketonen kirjoitti:Skaveneilla ei juuri kovin monen armeijan ampumista pelätä.
Miksi pelätä?
Skaveneillahan juuri on varaa menettää ukkoja(varsinkin orjia).
Mä en tehny mitään, mut toi löi takasi!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Henri Ketonen kirjoitti:
-frenzy- kirjoitti: Esim jos 20ampujaa ampuu näitä(esim wood elves), niin 20 orjan porukasta kuolee luultavasti aika moni...
6 2/3 orjaa kuolee. Sehän on jo hiukan yli pisteen enemmän kuin yhden puusissin pistehinta (jos muistan sen oikein). Villiä.
Jos vastustaja oikeasti tuhlaa ampumista skavenslaveihin, jossain on jotain mätää. Kannattaa epäillä, että hän joko pelaa ensimmäistä kertaa tai sitten hän on naamioitunut psykopaattimassamurhaaja, joka yrittää herättää luottamuksesi ja saada sinut varomattomaksi, jonka jälkeen hän iskee.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

No :), jos orjien seassa on warlock ja klaanirottien ei, niin saattaa joku niitä orjia joskus ampuakin... mutta harvoin.

Kyllä minä ampumista pelkään. Riimutetut lobat, TK-lobat, master of woodit & stonet ja warppisalamat saavat karvani pystyyn.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Amazing Slug kirjoitti:No :), jos orjien seassa on warlock ja klaanirottien ei, niin saattaa joku niitä orjia joskus ampuakin... mutta harvoin.
Höh, ne warlockithan tappavat itse itsensä. Mitä niihin hyviä nuolia tuhlaamaan?

No, Hochland long riflellä voi sitä warlockia ampua, mutta minulla ainakin käy sääliksi orjaparkoja.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”