Uudet SM muovit
- Henri Ketonen
Mitä valitatte? Entistä hienommat terminaattorit halvemmalla. Mitä sitten jos niitä ei voi käyttää itseluottamusvajaiden painonnostoon?
Ai pahus, niitä muovisia oli muuten ennenkin.
Ai pahus, niitä muovisia oli muuten ennenkin.
Viimeksi muokannut Henri Ketonen, Ma 17.01.2005 19:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zqmfgb
- Warcrafter
Mun mielestä saisivat laittaa kaikk figut muoviks, ku ei hirveesti innosta löytää niitä vääntyneitä miekkoja enää...Viimeks en saannut sitä Edit:********** mitenkään väännetyksi suoraksi ja poikkasin sen*mutiseee jotain pommikirjeistä ja GW:n postin tukkimisesta*
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Minä ainakin ottaisin ne wanhat roippeet 25 eurolla (anteeksi, riistohintaan 27,50...), mutta en minä pane pahalla että multipose-sotureita tulee markkinoille. Olen enemmän tämä pelinappuloiden kuluttaja kuin maalaaja/keräilijä/yleinen visuaalispainotteinen hyypiö. Itsekin vähän mietin sitä himmeää hintaa, mutta siteerataakseni maailman ehkä häiritsevintä suomalaista, "...mutta hypätään nyt ensin." Noh, ainakin tulee näyttävyyttä armeijaan lisää... Aina plussaa.
Muuten, jos ketään kiinnostaa trans-atlanttinen hintojenlasku, tässä olisi hieman aloitusta:
$1,00 = 0.770142 €
1,00 € = $1.29846
(19.1.2005, klo. 19:06 GMT+0:00)
Tarkemmat laskutoimitukset saa esim. linkittämältäni sivustolta http://www.xe.com .
Muuten, jos ketään kiinnostaa trans-atlanttinen hintojenlasku, tässä olisi hieman aloitusta:
$1,00 = 0.770142 €
1,00 € = $1.29846
(19.1.2005, klo. 19:06 GMT+0:00)
Tarkemmat laskutoimitukset saa esim. linkittämältäni sivustolta http://www.xe.com .
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
höpöhöpö....Portentista ja Dakkadakkasta minä tietoni lähinnä kerään. Sieltä löytyy paljonkin luotettavaa tietoa, kunhan vain tietää ketkä sitä kertoo, eikä usko ihan jokaiseen huhuun jota siellä pyörii. Ei tarvi sen kummemmin GW:a vakoillaDundeeSmurffi kirjoitti:Onko mauno töissä gw:n salaisissa arkistoissa
- figunarkki
figunarkki kirjoitti:Milloinkas nämä muovi terminaattorit ilmestyivät/ilmestyvät?
Tulkiten näin alkeellisesti tuota arkaania koodikieltä tuossa lopussa, sanoisin että huhtikuu ei kuulosta huonolta arvaukselta. Tietenkin, anna tai ota, muttaah...jullevi kirjoitti:Space Marine Terminator Squad $50.00 APR
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
- figunarkki