"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Minun Daemonprince

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Estabiyol kirjoitti:Daemon Prince 60p

Feel no pain 10p
power fist 25p
Rage of Khorne 15p

D Giftit

Stature 15p
D Flight 20p
D Essence 15p
D Mutation 15p
D resilience 10p
D Strength 10p
Mark Of Khorne (ellei lasketa, niin D aura) 10p

Total: 205p
Ensinnäkin fisti on laiton, kuten jo tulikin todettua ja toisekseen Feel no pain sekä Rage of Khorne lasketaan daemonic gift rajoitukseen eli prinssisi on siinäkin suhteessa laiton.

Dark blade on ihan hyvä instakillauksen ansiosta, mutta dreadaxe ei anna statureprinssin kädessä mitään saveja inc. invut. Molempi parempi, tosin viime aikoina olen itse jättänyt aseet kokonaan pois ja luottanut MC-statukseen saadakseni prinssin hinnan alaspäin.

Daemonic armour on mukava lisä tänä missile launchereitten aikakautena. Lisäksi daemonic aura tuo lisäturvaa kentällä.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Estabiyol

Viesti Kirjoittaja Estabiyol »

Iceman kirjoitti:
Estabiyol kirjoitti:Daemon Prince 60p

Feel no pain 10p
power fist 25p
Rage of Khorne 15p

D Giftit

Stature 15p
D Flight 20p
D Essence 15p
D Mutation 15p
D resilience 10p
D Strength 10p
Mark Of Khorne (ellei lasketa, niin D aura) 10p

Total: 205p
Ensinnäkin fisti on laiton, kuten jo tulikin todettua ja toisekseen Feel no pain sekä Rage of Khorne lasketaan daemonic gift rajoitukseen eli prinssisi on siinäkin suhteessa laiton.. Lisäksi daemonic aura tuo lisäturvaa kentällä.
Tosta Rage of Khornesta, et onko se vaan ekaan closecombatiin asti vai heitetäänkö se joka kerta ennen closecombatia? Niin ja onko i:llä tai ws:llä merkitystä kun esim. hyökkäävällä osapuolella (S8) on I pienempi kuin vastaanottavalla (T4), saako se hitaampi lyödä ensin ennen insatkilliä?

Nyt palataan viä vanhaan asiaan, eli: Kumooko d flight berzerker glaiven blood frenzyn vai meneekö se aina sillai et on sikottävä lähimpään viholliseen 12" sisällä? Hitto tätä codexia, kun ei selitetä tarpeeks tarkasti asioita.

Edit: koko tekstiä muutin ja sillä välin iceman oli vastannu
Viimeksi muokannut Estabiyol, To 30.06.2005 17:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Estabiyol kirjoitti:Kun mää taas luin jostain ettei niitä laskettas d gifteihin.
Codex: CSM sivu 14 kohta Gifts of the Gods juuri ennen kohtaa Gifts of Khorne " All gifts except Psychic powers are considered Daemonic Gifts.
Estabiyol kirjoitti:Mun pitikin kysyä tosta rage of khornesta, et onko se vaan ekaan closecombatiin asti vai heitetäänkö se joka kerta ennen closecombatia?
Codex: CSM sivu 48 Rage of Khorne "The model gets +D3 extra attacks for charging instead of the normal +1. Mikäli vihollinen assaultoi sinuun et saa mitään bonusta ja bonushyökkäykset toimivat vain sillä vuorolla kun assaultoit. Muista myös että consolidoivaa yksikköä ei lasketa assaultoineeksi. Rulebook sivu 44.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Estabiyol

Nonni...sori vaan kaikille jokka sano et se pfist on turha ja S8 melko turha. Nyt kun vasta alkaa kattelee tota wounditaulukkoo, niin eihän niillä oo eroo kun vasta jossain 6:en kohdalla eli n.86% onnistun tappaa S6:lla T4 tyypit yhtä varmasti kun S8 instakillillä. Voiko joku viä selvittää mulle Masteryn. Tiän sivun ja tekstin mut haluan varman tiedon asiasta miten kaikki tapahtuu. Ellei joku usko niin teksti on CSM codex s.13 Otsikko "Mastery".

Tulevan prinssin ois tarkotus tulla armeijaan jota vastassa on daemon hunters ja necrons. Antakaa sen mukaan ohjeita, jos jaksatte enään mua ja loisto ideoita ;).

Mun Daemon Prince

Sutasin tän nopeesti tässä kesken kirjotuksen. oon lukenu myös kaikki vanhat Khorne/prinssi topicit pariin kertaan.

Stature +15p
Feel no Pain +10p
Dreadaxe +25p (tai 2ccw, tai Dark blade)
d Flight 20p
D Essence +15p
D Resilence +10p
D Visage

Furious Charge +15p
Spiky Bits +10p

WS6 BS3 S5(6) T6 W4 I5(6) A5/6 Ld10 3+ Sv

Jos jättäsin Daemon aseen pois niin luutavasti mun kandeis ostaa 2CCW, Rage Of Khorne (tai D Mutation) ja D Strength ja jättä tällöin visage pois. Antakaa risuja, ruusuja ja jos ihan pyllylle meni niin vaikka nyrkkiä.
Sutenööri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Estabiyol kirjoitti: Voiko joku viä selvittää mulle Masteryn. Tiän sivun ja tekstin mut haluan varman tiedon asiasta miten kaikki tapahtuu. Ellei joku usko niin teksti on CSM codex s.13 Otsikko "Mastery".
Ainiin se mastery.... (tämä kuuluu pelissä ainakin minulla melkein 100% tod.näk ainakin kerran)

elieli, ihan itsestäänselvähän tuo on, jos aseella teet woundin viholliseen, ampumalla tai lähistelyllä, niin otat leadership testin, jos menee metsään niin otat perils of the warp hyökkäyksen, jos onnistut niin ei mitään. Ja se perils löytyy psychic osiosta rulebookista, sivua en muista.
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

sutenööri kirjoitti:
Estabiyol kirjoitti: Voiko joku viä selvittää mulle Masteryn. Tiän sivun ja tekstin mut haluan varman tiedon asiasta miten kaikki tapahtuu. Ellei joku usko niin teksti on CSM codex s.13 Otsikko "Mastery".
Ainiin se mastery.... (tämä kuuluu pelissä ainakin minulla melkein 100% tod.näk ainakin kerran)

elieli, ihan itsestäänselvähän tuo on, jos aseella teet woundin viholliseen, ampumalla tai lähistelyllä, niin otat leadership testin, jos menee metsään niin otat perils of the warp hyökkäyksen, jos onnistut niin ei mitään. Ja se perils löytyy psychic osiosta rulebookista, sivua en muista.
Vaikka mainitsitkin tuon aseen tuolla, tähdennetään että pitää tehdä Demoni-aseella haavoja jotta Masterystä tarvitsisi huolehtia.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Estabiyol

Noni, nyt osaan senkin. Se perils of sääntö oli outo. Nyt sekin on hanskassa. Kiitos kaikille auttaneille.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”