"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Necron monolith...mikä sitä ohjaa?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

---

[adminedit: Suut suppuun, ollaan kuitenkin julkisella foorumilla, ja mitä sanoit on laitonta. -Weekender]
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Imperial armour update 2004. Siellä se viimeisenä nököttää. Ei sillä ihan naapuritaloon ammuta, kun kantama on vain max. 120"
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
The Deceiver

Viesti Kirjoittaja The Deceiver »

nii-in mutta toi tykki on kyllä ihan hyvä silleen pelissä kun tuskin pelataan niin isoilla pöydillä etteikö tuo kantomatka riittäisi
asdasdadasa

Viesti Kirjoittaja asdasdadasa »

no aika surkee jos ampuu vaa 120 max. koska ottaen humioon sen härvelin hinnan,tuskinpa tuota kukaan tulee missään matsissa näkemään ellei itse tykin tekijä ole paikalla....
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

keneral russel kirjoitti:no aika surkee jos ampuu vaa 120 max. koska ottaen humioon sen härvelin hinnan,tuskinpa tuota kukaan tulee missään matsissa näkemään ellei itse tykin tekijä ole paikalla....
Siis ei liki kolmen metrin ampumamatka riitä sinun pelipöydälle?
Kuinkas isolla pöydällä sielläpäin pelataan :)
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Feeno

Viesti Kirjoittaja Feeno »

Aacheron kirjoitti:Siinä on vain se ero, että Necroneja ohjaa Necrontyr-rodun psyykke tai mikälie mielenraakile (miten muuten esim. Scarabit tai Tomb Spyderit - Necrontyrejä vai tekoäly?), mutta Monolithiä ohjaa luultavimmin tekoäly...
Ihan maalaisjärkeä käyttäen sanoisin, että kaikki Necronien joukot joilla on erikoissääntö "Necron" ovat entisiä Necrontyrejä. Eli C'tanit, Scarabit, Tomb Spyderit, Monolithit ja Pariahit eivät ole Necrontyrejä, mikä on ihan järkeenkäypää. Pariahit eivät siksi, että nehän ovat vasta jälkeenpäin C'tanien suunnittelemaa robotin ja ihmisen risteytystä, robotiksi muutettavia Necrontyrejä kun ei enää silloin ollut.
ankara halla kirjoitti:Siis ei liki kolmen metrin ampumamatka riitä sinun pelipöydälle?
Kuinkas isolla pöydällä sielläpäin pelataan
Fluffillisesti tuo on idioottimaista. "Meillä on todella iso macho tykki, jolla tuhoamme kaikki vihollisemme avaruusalukset suoraan kiertoradalta! Niin ja se tosiaan kantaa parisataa metriä."
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Feeno kirjoitti: Fluffillisesti tuo on idioottimaista. "Meillä on todella iso macho tykki, jolla tuhoamme kaikki vihollisemme avaruusalukset suoraan kiertoradalta! Niin ja se tosiaan kantaa parisataa metriä."

40Kssa aseiden ( paitsi pistooleiden ) kantama on pudotettu naurettavaksi sen takia että taistelut saadaan pidetyksi järkevissä rajoissa.
Jos esim lasgunin kantama olisi relaistintn ( noin 120" ) sillä pystyisi tappamaan mariinin monta kertaa kun se juoksee kaartilaista vastaan.
Puhumattakaan vähääkään tehokkaammista aseista. Toisaalta samalla tavallisen modelin nopeutta pitäisi kasvattaa, jotta liikenopeudet saataisiin edes jotenkin vastaamaan uusia etäisyyksiä.
Pelipöydät kasvaisivat myös, aika harvoin oikeassa maailmassa taistelu alkaa vasta kun joukot ovat noin 30 metrin päässä toisistaan.

40K on MINIATYYRIpeli, ei realistinen sotasimulaattori. Joihinkin asioihin on ollut pakko laittaa rajoituksia jotta pelistä saadaan suht nopea ja yksinkertainen.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
ankara halla
Valvoja

Mitä daider sanoi.

Fluffi ei ole sama kuin pelimekaniikka, joka ei sitten RT:n päivien ole nähnyt "unlimited range" aseita.
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

ankara halla kirjoitti:pelimekaniikka, joka ei sitten RT:n päivien ole nähnyt "unlimited range" aseita.
Itseasiassa niitähän löytyy. Ainakin Hunter-killer missile, ja necronien star pulse generator (löytyy VDR-säännöistä) (eikös pylonissa ole juuri tämä?).
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
ankara halla
Valvoja

Todellakin! Seison korjattuna.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Kertaalleen Pylon ollut vastassa ja sillon en siihen naarmuakaan saanut. Tosin keskityin täysin tuhoamaan kaiken muun vastassa olleen onnistuneesti. Mieleen jäänyt, että vaikeasti tuhottava vempele, mutta syökin pisteitä sitten mukavasti, joten phase-out on uhkana. Siisti figu kuitenkin.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”