ogre bull uusia kuvia
Ei millään pahalla japo24 mutta sun kannattais harkita vähän paremmin nuo ogren maalaus värit... sininen parta jne... outo väri ogreille ja ei se hirmusen kauniiltakaan näytä... ehkä kannattaisi maalata ne uudestaan ihan vaan neuvona. tuo on yhdellä sanalla HÄPEÄ! HÄPEÄ OGREILLE! mee vaikka kattomaan gw:n sivuille ogren maalaus ohjeita.
-
hyytelöperuna
Jaahas, japo24 joutui GW:n fanipoikalauman uhriksi.
Uskoakseni kuka vaan saa maalata parran minkä väriseki vain, ei tarvitse maalata samalla lailla kuin GW:n pojat.
Itse figusta, pelifiguksi menee oikein hyvin, harmaa iho on kiva ja sopii ogrelle. Siniset osat siistejä ja eivät pomppaa liiaksi. Punainen on oikein mukavan näköistä. Enpä oikein pahaa tosta osaa sanoa, paitsi että ohenna maaleja ja tee smoothimmat blendit
Beissi saisi olla kylläkin erivärinen, harmaa sekoittuu figuun liiaksi.
Ja antakaa muitten maalata miten haluavat, ei GW:llä ole mitään maalauslakeja (ainakaan vielä)
Uskoakseni kuka vaan saa maalata parran minkä väriseki vain, ei tarvitse maalata samalla lailla kuin GW:n pojat.
Itse figusta, pelifiguksi menee oikein hyvin, harmaa iho on kiva ja sopii ogrelle. Siniset osat siistejä ja eivät pomppaa liiaksi. Punainen on oikein mukavan näköistä. Enpä oikein pahaa tosta osaa sanoa, paitsi että ohenna maaleja ja tee smoothimmat blendit
Ja antakaa muitten maalata miten haluavat, ei GW:llä ole mitään maalauslakeja (ainakaan vielä)
- Massiivinen
- I.C. Wiener
- Viesti:
Ja ogreja on?Maneater kirjoitti:ei sinistä partaa oo olemassa(ainakaan että tietäisin) hyytelöperuna
ed:Niin antaa miehen maalata vaikka ogret mustiksi ja parrat hopella. Itse en aijo maalata ogrejani GW tyyliin. Hajotkaa siihen.
Viimeksi muokannut I.C. Wiener, To 03.02.2005 20:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Kai parran voi värjätä siinä missä hiuksetkin. Ja eihän vihreitä örkkejä tai sateenkaarenvärisiä demoneita ole oikeasti olemassa, mutta silti kukaan ei valita, kun niillä pelataan. Tämä on fantasiapeli.Maneater kirjoitti:ei sinistä partaa oo olemassa(ainakaan että tietäisin) hyytelöperuna
Figut ovat ihan hauskan näköisiä ja korostukset ihan sujuvia, mutta kannattaisi ehkä yhtenäistää väriteemaa. Tuo "jokainen äijä erivärinen" ei oikein toimi missään armeijassa. Koeta laittaa edes saman yksikön jäsenet saman värisiksi. Omassa demoniarmeijassani olen tehnyt sillä tavalla ja näyttää ihan hyvältä.
Zenimalle tiedoksi:
[quote="Sotavasaran säännöt, otsikon "Mitä ei saa tehdä sotavasarassa" alla"]Käyttää signaturessa [img], [color], [ quote] tai [size] -BBCode tageja, muut ovat sallittuja [/quote]
- Massiivinen
Nohnoh poijjaat. Kyllähän sitä saa maalata ogrensa vaikka vaaleanvihreiksi jos haluaa. Aina vaan parempi jos ei viitsi maalata GWn ohjeiden mukaan. Ja eivätpähän ole sellaisia taikinoita kun ne GWn omat.
Kieltämättä, tulihan noista ekana mieleen että jes! LSD-ogreja!
mutta tämäkin "huonotrippihirviö"-ilmiö häviää kun valitsee sen jonkun yhden ihonvärin millä maalailee armeijansa. Eniten sydäntä lähinnä noista oli väriteemaltaan oli tuo vasemmanpuolimmainen "muusikko". Ja itse tekniikoista: kannattaa vielä vähän ohennella maaleja niin jälkikin on parempaa. Beisseille kannattaa ehkä vielä tehdä jotain, mutta onhan noissa sellanen vastasataneen lumen tuntu. Mutta eri kivoja pelifikuja.