Mage fight...
-
Spyrer. Lord of Slaanesh
Juu. Olisihan se, mutta nuo sitten kohta taas sanovat, että se pitäisi vihulainen kaataa makialla magialla. Kunnon Bow of Seafarer ja cloack of loremaster, niin johan ropisee.Spyrer. Lord of Slaanesh kirjoitti:jos kerran ei sais liikkua niin eikö joku maagi jolla olis ampumaase oisjees?
Juu, tuo on se jousi, joka on käytännössä ballista. Valitettavasti magia tulee ennen shooting phasea..
Minun näkemys on, että jos kaksi maagia aikovat mennä toisiaan pieksemään ihan tosissaan duelissa, niin kaikki keinot ovat sallittuja. Ei mitään ylimääräisiä sääntöjä. Vain pistehinnat molemmille ja thats that.
Ite kannatan just tota "arena of death" tyylistä matsia, koska silloin jokainen maagi saa vastinetta pisteilleen (örkit hyötyy lähitaistelukyvyistään...), mutta toi ei silti poista mahdollisuutta siihen, että jotkut velhot saavat kykyjä, jotka boostaavat muiden joukkojen kykyä (aika yleistä esimerkiksi lore of beastissa), jolloin niistä ei ole juurikaan hyötyä velholle...
Tämän voisi korjata sillä, että antaisi velhojen itse valita loitsunsa (käsittääkseni rulebookissa sanotaan, että näinkin voi tehdä, jos vain haluaa...), mutta silti jäisi bugeja ja high elffien loitsunvalitsemiskyky jäisi hyödyttömäksi. En kuitenkaan näe tätä kovin suurena menetyksenä.
Tämän voisi korjata sillä, että antaisi velhojen itse valita loitsunsa (käsittääkseni rulebookissa sanotaan, että näinkin voi tehdä, jos vain haluaa...), mutta silti jäisi bugeja ja high elffien loitsunvalitsemiskyky jäisi hyödyttömäksi. En kuitenkaan näe tätä kovin suurena menetyksenä.
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...
Haltioiden kyky valita loitsunsa tekevät näistä juuri niin kovia maageja kuin ne ovat. Minusta se olisi oleellinen menetys. Samaa luokkaan, kun tavan maagi menettäisi kyvyn uppgradeta itsensä 2. tai 4. tasolle riippuen onko lordi vai hero.
Ehdottaisin vähintään korvauksena, että Seer saisi valita loitsunsa kaikista loreista haluamallaan tavalla rajoittumatta yhteen erityiseen. Tuo kuulostaa ainakin kovalta alkuun, mutta mutta.. Olisiko tuo edes harkittavissa oleva ratkaisu? Nimittäin minua kuitenkin kismittää itseäni periaatteessa jo tuo loitsujen satunnainen ottaminen..
Mielipiteitä tuohon ratkaisumenettelyyn, eikä ehkä ihan pelkästään maagien mittelössä vaan myös toveriottelutasolla, jossa voidaan vähän säännöistäkin sopia mukavasti.
Ehdottaisin vähintään korvauksena, että Seer saisi valita loitsunsa kaikista loreista haluamallaan tavalla rajoittumatta yhteen erityiseen. Tuo kuulostaa ainakin kovalta alkuun, mutta mutta.. Olisiko tuo edes harkittavissa oleva ratkaisu? Nimittäin minua kuitenkin kismittää itseäni periaatteessa jo tuo loitsujen satunnainen ottaminen..
Mielipiteitä tuohon ratkaisumenettelyyn, eikä ehkä ihan pelkästään maagien mittelössä vaan myös toveriottelutasolla, jossa voidaan vähän säännöistäkin sopia mukavasti.
Jännitystä peliin, muuten on aina pelkästään ne "parhaat" loitsut, ja huonompia ei oteta ikinä.Murhe kirjoitti:Haltioiden kyky valita loitsunsa tekevät näistä juuri niin kovia maageja kuin ne ovat. Minusta se olisi oleellinen menetys. Samaa luokkaan, kun tavan maagi menettäisi kyvyn uppgradeta itsensä 2. tai 4. tasolle riippuen onko lordi vai hero.
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Eikös se näin jo ole?? No jaa... Oon tainnu pudota kärryiltä jo aikoja sitten...Chendar kirjoitti:loitsut voisi suunitella niin, että jokaiselle olisi käyttöä eri tilantieissa.
Silloin ei tulisi hyvä loitsu huono loitsu jaottelua
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.