www.lonebrushman.com
Mä oon missannu varmaan jotain, kun yksikään noista ei tipauta suutani vaan saa lähinnä pudistelee päätä. Figujen tyyli voi poiketa täysin maalauksen tyylistä, jolloin syntyy ristiriita ja vaikka kuinka hienoja olisi molemmat, tuo ristiriita pilaa työn. Samoin joihinkin efekteihin lähdetään mukaan, mutta ei viedä kuitenkaan hommaa loppuun asti ja työ näyttää lähinnä hassulta. Kuten Wizard of Casseiopia - Version 2 (reaper 2:ssa). Miksi figu kusee? No koska tuon tulen pitäisi heijastua paljon voimakkaammin itse figuun ja voimakkaasti. Nyt ei sitä efektiä näy ja vaikutelma on vuorovaikutukseton...
Taas hyvä esimerkki siitä, ettei hyväkään tekniikka auta jos maku puuttuu. Varsin sieluttomia tuotteita. Voi mitä tuhlausta, voi mitä tuhlausta *pudistelee päätään*...
Taas hyvä esimerkki siitä, ettei hyväkään tekniikka auta jos maku puuttuu. Varsin sieluttomia tuotteita. Voi mitä tuhlausta, voi mitä tuhlausta *pudistelee päätään*...
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
öh... miten maku voi puuttua ? maku sinun mieleesi ?shaman of waaagh kirjoitti:
Kaikilla on oma maku ja kaikki eivät voi miellyttää sinua.
Eiköhän se, mitä tarkoitin maun puuttumisella ole täysin itsestään selvää. Eli maku edusti minusta huonoa makua. Eikä kaikkien maku voi mua tietenkään mielyttää ja miksi pitäisi? Joka tapauksessa näen oikeudekseni tuoda julki näkemäni figujen heikkoudet. En jaksa enää oikein kylvää "IMO"a ja "mun mielestä", koska oletan kaikkien tietävän ettei kenenkään mielipide ole absoluuttinen totuus.Migy kirjoitti:[
öh... miten maku voi puuttua ? maku sinun mieleesi ?
Kaikilla on oma maku ja kaikki eivät voi miellyttää sinua.
btw. Mikähän mahtoi huomautuksesi pointti olla? Ettei saa kertoa, jos ei tykkää jostain teoksesta?
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
- Walloittaja
- Viesti:
On aika hullut hinnattube kirjoitti: Maalaa myös tilauksesta, vaihteeksi joku, jolla on hinnat, joilla voisi elääkin. http://www.lonebrushman.com/commissions.htm
/tube
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Täytyy olla samaa mieltä; esim. Corsairin kohdalla oli hirveä katsella sitä sekamelskaa... Siis sinistä, punaruskeaata, pronssi/kultaa, turkoosia, pikkasen purppuraa, mustaa, punaista, ...? Häh? Ei miellytä silmää. Ei ollenkaan...VonCarstein kirjoitti:Kun katsoo esimerkiksi dark elf minejä, niin värivalinnat ovat kauheita. Hirveätä sillisalaattia ilman mitään logiikkaa.
Mutta, osaahan jätkä maalata (paremmin kuin minä, ainakin). Siis, tekniikka on aika hyvää kun minun näkökulmastani katsoo maailmaa. Mutta hemmetti, esim. Emperor's Championin miekka muistuttaa lähinnä jotain mustikanmakuista metrilakua (tiedätte, sitä raidallista).
Noh, respectiä tekniikasta, mutta... joo.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Joo noi näyttää aika kummallisilta kun on nyt.. öö.. kahdeksan kuukautta harrastuksen alottamisen jälkeen nähnyt hiukan enemmän figuja. Mitkäköhän noistakin on uusimpia, sillä toi maalauksen laatu heittelee eri napeissa?
edit: http://www.lonebrushman.com/judas_bloodspire.htm
Tuo on varmaan verrattain uusi, ainakin miun mielestä myös hienoin mitä nyt äkkiseltään löysin. Paremmat kuvat tosta on vielä coolminissä
edit: http://www.lonebrushman.com/judas_bloodspire.htm
Tuo on varmaan verrattain uusi, ainakin miun mielestä myös hienoin mitä nyt äkkiseltään löysin. Paremmat kuvat tosta on vielä coolminissä