Warcrafter kirjoitti:
Ensinäkin Caatanat EIVÄT synnyttäneet yhtäkään kaaosjumalista.
Tästä on väännetty peistä ennenkin tällä foorumilla. Olen saanut sellaisen käsityksen, että suurin osa tämän foorumin lukijoista on sitä mieltä, että Kolme syntyivät keskiajalla mm. ruton ja sotien aiheuttamasta kärsimyksestä. Minun on kuitenkin vaikea uskoa, että noin 25 miljoonan karvattoman apinan kuolintuskasta nousee kolme täysiveristä warp-jumalaa

. Pidän C'tanien "suuren suunnitelman" epäonnistumista ja nuorten rotujen kasvukipuja huomattavasti uskottavampana vaihtoehtona.
Warcrafter kirjoitti:
Eli kaamos on paha sen takia koska se aloitti
Minusta sotien aloittajalla ei ole mitään merkitystä. Sodan aloittamisessa on tavallisesti kysymys on pitempiaikaisesta vastakkainasettulusta puolin ja toisin. Kansalle on vain helpompi perustella sotatoimia, jos toinen osapuoli provosoidaan/lavastetaan/pakotetaan/huijataan hyökkäämään ensin (vrt. Mainilan laukaukset).
Warcrafter kirjoitti:
Ja nykyinen imperiumi on sen takia natsismin ja kaikenkarvaisen häikäilemättömyyden saastuttama koska keisari ei ole ohjaamassa ihmiskuntaa.
Keisari ei siis mielestäsi syyllistynyt vastaavanlaisiin toimiin valtakaudellansa? Ainakin minusta "Suuren ristiretken" tarkoitus oli hävittää kaikki
Keisarille vaaralliset xenot, kerettiläiset, kaaoksen palvojat, epäilijät ja vaihtoehtoiset hallitusmuodot (mm. demokratia).
Warcrafter kirjoitti:
Ja Keisari oli varmuudella mukava heppu
Epäilemättä. Ihmiset lakosivat polvilleen hänen edessään ja perustivat kultteja palvomaan häntä ->
Keisarin täytyy olla mukava heppu.
Warcrafter kirjoitti:
Kaikkia Xenoja ei pelättäisi ja tapettaisi koska Keisari olisi ohjaamassa ihmisiä ja erottaisi hyvät Xenot pahoista.
Olen samaa mieltä. On hyvä että joku tietää ja kertoo ketkä ovat hyviä ja ketkä pahoja. Ei tarvitse itse miettiä niin paljon, ja voi keskittyä olennaiseen eli pahojen tappamiseen