"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

monin peli

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Voisiko se tarkoittaa jotai muuta?
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Saako tuossa "Hunterissa" lyödä meleessä?
Lalalaa
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Kyllä siinä muistaakseni saa. Täällähän oli joku aika sitten topic tästä jutusta, ja siellä luki että saa...
purple

Viesti Kirjoittaja purple »

Averren kirjoitti:Voisiko se tarkoittaa jotai muuta?
vaikka sitä että max. 60pts jousia... no joo, kai se tarjoittaa vaan pelkkiä jousia.

miksei voisi lyödä? sitten siitä tulee hunter joka tappaa meleessä huntterin, ainakin minun logiikan mukaan, ja sillä tappajalla olisi sitten tietysti jousi mukana. antaa tosin head designerin sanoa miten on, tässä vaan oli mun ajatus...
viimeinen naula tämän harrastuksen arkkuun on isketty.
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Siis tuo "60p jousia" meinaa sitä että wargeariksi on pakko ostaa jousi.
Mitä luulette, kävisikö heittoase "jousesta", you know.
Kyllä melee on mukana, että tulee liikkumisesta jotain muutakin hyötyä.
...häh
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
purple

Viesti Kirjoittaja purple »

jep jep. eikä tolla määrällä saa mitään heroa kuten legolasta jolla olisi parempi taito kuin deadly shot... en nyt muista/tiedä saiko heittoaseen kantaja heitellä esim. keihäitä mielin määrin ja loputtomasti, siis tietysti vaan 1 per vuoro. jos on loputtomasti niin sitten se sopii. mun mielestä siitä pitäis saada myös joku melee hyöty myös, joka tosin ei olisi niin hyvä kuin nuo ampumiseen liittyvät edut... esim +1F...?
viimeinen naula tämän harrastuksen arkkuun on isketty.
janetzki

Viesti Kirjoittaja janetzki »

pelaan Haradrimeill nelin pelejä. Käytän aina Mûmakkia ja löntystän sillä keskelle kenttää, sitten katon jonkun paikan missä on paljon ihmisiä/örkkejä ja sitten pelistä tulee kaikki vastaan minä ja minä voitan Mûmakin ansiosta :)
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

janetzki kirjoitti:pelaan Haradrimeill nelin pelejä. Käytän aina Mûmakkia ja löntystän sillä keskelle kenttää, sitten katon jonkun paikan missä on paljon ihmisiä/örkkejä ja sitten pelistä tulee kaikki vastaan minä ja minä voitan Mûmakin ansiosta :)
Joo, taidat joka viestissä mainostaa miten mahtava se mumak on. :| Sehän on ihan helppo voittaa...
Sisius

Viesti Kirjoittaja Sisius »

Kuolee strenght 3 jousiinkin kuin heinää.
Elrondin Fight Paremmaksi!

Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”