SurullistaPieni Pimeä Mies kirjoitti:Olenko se minä vai näyttääkö tuo pelkästään drybrushatulta?
golden demon atlantan voittajat
-
Murmelimies
Kummaa... ...ajattelin aivan samaa.Murmelimies kirjoitti:SurullistaPieni Pimeä Mies kirjoitti:Olenko se minä vai näyttääkö tuo pelkästään drybrushatulta?. Ei voi muuta sanoa. Tuossa kategoriassa oli varmaan vain kolme kilpailijaa, en keksi mitään muuta selitystä siihen, miten tuollainen voi olla kolmen joukossa
.
Eihän toi miekan voittanut nyt maalauksella kovin loista, mut toi kokonaisuus on aivan loistava. Kyseisessä figussa on jotain särmää, maalausjälki näyttää siltä että se on käsin maalattu. Ihan oikeutettu voittaja noista kyllä. Esim tossa zombielohikäärmeessä vaivaa pieni "hengettömyys", eihän se edes näytä zombielohikäärmeeltä noin smootheilla blendeillä, Ihan kivasti maalattu muuten.
-Johannes
-Johannes
-
Hodarimies
Jos tuo tekee jo pahaa katsella, niin entäs tämä http://gamesday.us.games-workshop.com/G ... -3rd-c.gif 3.:lla sijalla? Voi lol teidän amerikkalaisten kanssa...Murmelimies kirjoitti:SurullistaPieni Pimeä Mies kirjoitti:Olenko se minä vai näyttääkö tuo pelkästään drybrushatulta?. Ei voi muuta sanoa. Tuossa kategoriassa oli varmaan vain kolme kilpailijaa, en keksi mitään muuta selitystä siihen, miten tuollainen voi olla kolmen joukossa
.
- figunarkki
....yhtään vähättelemättä paikallisia maalareita mutta kun otetaan noita keskiarvo 8 maalauksia niin päästään jo parempiin tuloksiin kuin muutamat noihin kisoihin osallistuneet olivat päässeet. Tältäkin forumilta löytyy pari jäsentä jotka kyykyttäisivät melkein jokaista kisoihin osallistuneista melkein pelkästään väsemmalla kädellä. Oma mielipide on se että voittajat olivat järjestäen aina kivoja tuotoksia mutta 2. ja 3. sijojen kohdalla on toivomisen varaa. Toi on kuitenkin GD eikä mikään tuppukylän siveltimenpureskelukilpailu.
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.