Hope not.archon kirjoitti:...harventaa maailman populaatiota.
Näiden käytös muistuttaa selkeästi 3kk vanhan poikani aktiviteetteja
Necroneista
Ihan vannomaan en mene, mutta eiväthän Caatanat nukkuneet silloin miljoonia vuosia sitten? Alkoivat vain kiinnittämään huomiota muuhunkin kuin kulloiseenkin lounastähteensä.Z7-852 kirjoitti:Syys siihen ensimmäiseen aktivoitumiseen oli old one, jotka olisivat voineet tuhota koko necron jos ne olisivat menneet nukkumaan liian aikaisin.
OT: Kyllä siitä selvää saa, ja ei se hirveästi haittaa, ja vaikka haittaisikin, niin ei sen väliä, mutta. Miksi kirjoitat englanninkieliset nimet tuollatavalla, ilman päätteitä? Se pistää jotenkin silmään.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Eli C´tan menivät nukkumaan vasta tuhottuaan old one eivätkä jättäneet niille armeijaa, joka olisi voinut hyökätä kun c´tan olivat yöpuulla. (Joku tulee vielä väittämään että C´tan eivät tuhonneet kaikkia old one vaan osa pääsi karkuun, voi olla totta mutta ei koske asiaa.
Necron heräsivät kun nidit tuli linnunradalle. Eli eikö ihmiset ja eldar olleet riittävästi "kehittyneitä" aktivoidakseen necron. Nidithän ovat nopeiten kehittyvä rotu tällä hetkellä. Mutta mistä sitten Nidi tuli jos ne on kehittyneempiä kuin Old one luomat eldar?Tybraal kirjoitti:Muistelen maininnan kuinka tarpeeksi kehittynyt elämä laukaisisi Hautamaailmojen staasiunen.
Ihan vain siksi että pistäisi silmään... en tiedä se on pinttynyt tapa.Dalamar kirjoitti:Miksi kirjoitat englanninkieliset nimet tuollatavalla, ilman päätteitä?
Ja kukaan ei sitten sekoita Eldarien Nauravaa Jumalaa Caatanoiden Huijariin, eihän?Grand Admiral Prawn kirjoitti:Ja C'Tanejahan on jäljellä enää neljä, koska Naurava Jumala (jota eldarien Harlekiinit palvelevat) sekoitti tempuillaan yhden mahtavimmista C'Taneista, Nightbringerin, pään ja sai tämän syömään koko joukon kavereitaan. Jotenkin näin se meni.
Vaikka molemmat saivat Caatanat syömään toisiaan (ja Huijari söi mutaman itsekin) he eivät ole sama henkilö.
Caatanoiden tukiryhmän taustatarinasivu. Ja se Attila siellä olen tosiaan minä.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
-
Erkki Berzerkki