Onnenpotku!
Kerran kävi pulla kun 12 Uruk-hai crossaria otti tähtäimeensä suurehkon joukon Rangers of Gondoreja. Olisittepa nähneet vastustajan ilmeen kun tuloksena oli 7 kuollutta
. Vastustajalla oli yhdessä toisessa pelissä onnea kun yksinäinen Warrior of Rohan pääsi 3 vuoron ajaksi kaksintaiselemaan Sarumanin kanssa. Saruman heitti joka vuoro ykkösen taiselussa ja se johti siihen että tuo yksinäinen rohanilainen onnistui tekemään Sarumanille 3 haavaa joista 2 kohtalo pelasti. Neljännellä vuorolla sudenratsastaja tuli väliin ja kosti 
Meninpä kerran Minasseillani Urukkeja vastaan ja kun woundaamiseen tarvittiin kuutosia, niin minä heitin koko pelin aikana n.21 woundaus heitosta n.18 viitosta!
Tarpeetonta kai sanoa että peli meni kyllä melkolailla Urukkien voitoksi... (Ne ainoat kolme tappamaani urukkia tapoin jousilla...)
Tarpeetonta kai sanoa että peli meni kyllä melkolailla Urukkien voitoksi... (Ne ainoat kolme tappamaani urukkia tapoin jousilla...)
Kauas on pitkä matka ja painavaa on raskas kantaa.
No jos ne kirjaimellisesti oli 5:n eikä vain 1-5 niin sitten tuo on jo aika paha. 3 woundia 21:stä ei sitten olekkaan erikoista vaan melko tarkkaan keskiarvoa noudattava.Jezze kirjoitti:Meninpä kerran Minasseillani Urukkeja vastaan ja kun woundaamiseen tarvittiin kuutosia, niin minä heitin koko pelin aikana n.21 woundaus heitosta n.18 viitosta!
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Pikku-Make
Tässä varmaan paras onnenpotkuni... Minä urukkeilla vastaan kaverini rohaneilla valtaa ja hallitse skenussa... minun sarumanini oli ainoa joukoistani jäljellä (Yksi might jäljellä) ja hän oli yksin alueella kunnes 2 mightin eomer pääsi alueelle tokavikalla vuorolla. sitten seurasi priority ja sain kuin sainkin ykkösen. Huusin HM:n ja eomer teki saman, ja minä voitin. Saruman ampui commandilla(Vai miksi sitä pahiksilla kutsutaan) eomerilla ja sai kuin saikin kolmosen... Eomer yritti estää kahdella willillä ja sai... Tuplaykköset ja liikutin eomerin ulos alueelta ja voitin!!!
:D:D
Gmail kutsuja tarjolla!
paras säkäni on ollut, 6 rivin läpi yhdella jousi miehellä (minasilla) haava peikkoon... ei mikään hurja mutta kuitenkin... sitten koko pelin paras onnistuminen tai säkä rykelmä oli että voitin vastustajani menettämättä yhtään haltiaa tai yhtään fatea heroltani... (jouset olivat tärkeä osa voittoa
)
- TrollChieftain
- Viesti:
-
Jugenactus
No onhan noita muutama:
1.(pahat vs pahat) Lurtz ja kaksi Urukkia kahdella piketukijalla ei saa tapettua yhtä vaivaista kilpigoblinia vuorossa. (taisi olla vielä trapped)
2.Jalkaisin oleva Sharku (hukka ammuttiin alta) ja kaksi wargrideriä heittokeihäillä chargaa Magotin. Keihäs miehet eivät onnistu heittämisessä. Fight: Magot voittaa (!!) ja woundaa Sharkua!!!
1.(pahat vs pahat) Lurtz ja kaksi Urukkia kahdella piketukijalla ei saa tapettua yhtä vaivaista kilpigoblinia vuorossa. (taisi olla vielä trapped)
2.Jalkaisin oleva Sharku (hukka ammuttiin alta) ja kaksi wargrideriä heittokeihäillä chargaa Magotin. Keihäs miehet eivät onnistu heittämisessä. Fight: Magot voittaa (!!) ja woundaa Sharkua!!!
Höpönlöpöä, hevonkukkua. Kuka niin väittää?
- TrollChieftain
- Viesti:
eihän sen muokattu tarvitse olla...ei kotipeleissä kukaan kato käytätköSacC kirjoitti:Varmaan hiukan muokattua mordor örkkiä.Strider kirjoitti:Troll Chieftain kirjoitti:OT: Mitä muuten käytitte Sharkuna jalkasin?
ihan normaali mordor orkkia...
mitä figua minäkin...ihan perus örkkikin käy tosin se voi olla ettei enää muista mikä niistä se oli
big or small,we loot it all.hmph..
- TrollChieftain
- Viesti:
No mulla ja Sauronilla oli kerran pienempi tappo skaba:
harad vs. 2nd age gondor ja n. 75% osutuista nuolista tappoi ja n.80% voitetuista tappeluista johti kuolemaan. Oli aika brutaali meininki. Ja onhan olemassa se legendaarinen heitto: sovittiin pelin alussa, ihan huvikseen, että heti prio heiton jälkeen heitetään noppaa. Jos tulee 5x6, niin maailmanloppu iskee ja kaikki kuolee. No yhdessä kierroksessa, tais muuten olla pelin toka vika, tuli tuloksiksi 6-6-6-6-5! Että semmosta tällä kertaa...häh
harad vs. 2nd age gondor ja n. 75% osutuista nuolista tappoi ja n.80% voitetuista tappeluista johti kuolemaan. Oli aika brutaali meininki. Ja onhan olemassa se legendaarinen heitto: sovittiin pelin alussa, ihan huvikseen, että heti prio heiton jälkeen heitetään noppaa. Jos tulee 5x6, niin maailmanloppu iskee ja kaikki kuolee. No yhdessä kierroksessa, tais muuten olla pelin toka vika, tuli tuloksiksi 6-6-6-6-5! Että semmosta tällä kertaa...häh
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Ensimmäisessä pelissäni (Jalohaltiat vs. Mordor) päätin ampua vastustajalta tracker-jousiampujat pois heti aluksi.
Ensimmäinen vuoro: 6 Haltiaa ampuu, 6 osuu, 6 tappaa.
Toinen vuoro: (trackereitä oli enää kolme jäljellä joten katsoin ensin mitä kolme nuolta saisi aikaan) 3 ampuu, 3 osuu, 3 tappaa.
Eli joukkoni toisen puoliskon tulos kahdelle ensimmäiselle vuorolle: yhdeksän ammuttua nuolta, yhdeksän kuollutta örkkiä. Ilmeisesti haltiani olivat taloudellisesti ahtaalla eivätkä halunneet kuluttaa nuoliaan turhaan.
(ja sääntöjä ei tulkittu väärin)
Ensimmäinen vuoro: 6 Haltiaa ampuu, 6 osuu, 6 tappaa.
Toinen vuoro: (trackereitä oli enää kolme jäljellä joten katsoin ensin mitä kolme nuolta saisi aikaan) 3 ampuu, 3 osuu, 3 tappaa.
Eli joukkoni toisen puoliskon tulos kahdelle ensimmäiselle vuorolle: yhdeksän ammuttua nuolta, yhdeksän kuollutta örkkiä. Ilmeisesti haltiani olivat taloudellisesti ahtaalla eivätkä halunneet kuluttaa nuoliaan turhaan.
(ja sääntöjä ei tulkittu väärin)