No itselläni on tällä hetkellä pesäero GW:n tuotteisiin (maalaamiseen ja pelaamiseen - E:A:ta ei lasketa), kun Rackhamin löysin. On noita maalausbreikkejä tullut aiemminkin, eikä niistä sinänsä kannata huolestua. Mikäli yksikköjen/rykmenttien maalaaminen hajottaa, niin vaihda yksittäisiin jannuihin, joita voi maalata kymmeniä tunteja - tekniikka kehittyy. Totaaliseen akryyliallergiaan ovat muut täällä tarjonneet hyviä vaihtoehtoja.
Pelaaminen auttaa toki myös, mutta porukan kasaan haaliminen vaatii jo vähän enemmän aktiivisuutta.
Inspiksen puute
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Itselläkin on monesti inspiraatiosta puutetta. Varsinkin kun ei oo tota massii niin että sais paljon "turhii figuja" joita vois maalailla inspiksen löytämiseksi. Inspiksen saan yleensä vaan tekemällä , eli esim. päätän koulussa että tänäämpä maalaan. Kotiin tultuani lyön popin soimaan ja alan vaan yksinkertasesti maalaamaan , se yleensä auttaakin. Sitä sitten jaksaa maalata. Tosin on ollu kyllä semmosiakin päiviä , ettei jaksa vaikka sinnikkäästi yritää. Ei auta popitkaan. Ne sitten vaan menee mulla yli ajan kanssa.
On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä.