"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Buckler

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Gilaelin kirjoitti:Kirjoitan tähän saman, mitä kirjoitin toiseen topikkiin, jossa sivuttiin asiaa. Croniklesissa lukee Dow listan kohdalla duellistien yhteydessä: Buckler counts as shield.
Ja? Mitä yrität sanoa? Sen että duellistien bucklerit lasketaan kilviksi, jee? tämä ei vissiin kelpaa kellekkään selitykseksi... :roll:

Jos kuitenkin lähdetään siitä mitä sana tarkoittaa niin päästään vissiin kilpeen kuten täällä on todisteltukin, tämän takia pystyn rauhallisin mielin väittämään että buckler on kilpi, kunnes Gav saa päähänsä painattaa itse tekstinsä ja maailma vajoaa pimeyteen.
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

Guzlob kirjoitti:
Gilaelin kirjoitti:Kirjoitan tähän saman, mitä kirjoitin toiseen topikkiin, jossa sivuttiin asiaa. Croniklesissa lukee Dow listan kohdalla duellistien yhteydessä: Buckler counts as shield.
Niin? Mitä tekemistä duellistien kilvillä on zombapiraattien taikaesineen kanssa?
Käyttäen tavallista logikaa esim enchanted SHIELD liene shield, bashas big AXE of bashing lienee kirves, joten tää zombi buckler on BUCKLER, ei mikää toothpick of justice +1.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Noniin b/tardit.

Ensin faktat: GW ei osaa tehdä yhtenäisiä sääntöjä.

Sitten: Vaikka miljoona sivua maailmassa ja vielä Mannerheimin haamu väittäisi että buckler on kilpi, GW on vapaa sanomaan sitä vaikka Great weaponiksi. GW sanoo mitä mitäkin itemi "count assaa"

Vielä: Useissa, muttei kaikissa, taika itemeissä sanotaan että count as armour, shield, GW, ihan mitä tahansa. Piraattien bucklerissa ei ole sellasta. Se on vain juttu, joka parantaa panssaritalletusta.

Ja yhä: Kuunnelkaa Guzlobia ja Captainia. Vaikka Sprite pullossa lukee "Trust your instincts" niin ei kannata inttää.

Lopuksi vielä: Kunnes GW tekee kunnon faq:n jossa kerrotaan että buckler on/ei ole kilpi, niin kukaan ei ole oikeassa. Mutta älkää huoliko, kukaan ei ole myöskään väärässä.

Voitte jatkaa horinaanne kilvistä ja bucklereista jos haluatte.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Totuushan on, että puhtaaksikirjoitusvaiheessa tuonne on tullut virhe, ja GW:hän ei suostu sellaista myöntämään saati korjaamaan. Taikaesine on alunperin ollut Buckle (solki), mutta joku yli-innokas kesätyöntekijä on mennyt korjailemaan sen muotoon Buckler, kun on ajatellut kyseessä olevan typon. Eli, raakatkaa esineestä pois viimeinen r-kirjain, ja kaikki ovat tyytyväisiä.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Grond kirjoitti:Totuushan on, että puhtaaksikirjoitusvaiheessa tuonne on tullut virhe, ja GW:hän ei suostu sellaista myöntämään saati korjaamaan.
USWD:ssä korjasivat listaa sen verran, että poistivat Enchanted Shield -option zombapiraateilta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
jakni

Viesti Kirjoittaja jakni »

Ihan waan historialliselta kantilta: Buckleria käyttivät tietääkseni muinaisen rooman gladiaattorit. He olivat varustautuneet esim. oikeassa kädessä keihäs, vasemmassa buckeler ja verkko. ja jotakin suojaa olkapäille jne. elikkä se on sellainen pieni kevyt kilpi joka kiinnitettiin käsivarteen. ja tuo teidän riitely on naurettavaa!!! Buahuahuahuahuahaaaaaa..... *kaikuu vankityrmän kivisissä seinissä*
Klonkku paremmaksi!
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

jakni kirjoitti:Ihan waan historialliselta kantilta: Buckleria käyttivät tietääkseni muinaisen rooman gladiaattorit. He olivat varustautuneet esim. oikeassa kädessä keihäs, vasemmassa buckeler ja verkko. ja jotakin suojaa olkapäille jne. elikkä se on sellainen pieni kevyt kilpi joka kiinnitettiin käsivarteen. ja tuo teidän riitely on naurettavaa!!! Buahuahuahuahuahaaaaaa..... *kaikuu vankityrmän kivisissä seinissä*
Onko sinulla tälle mutulle jotain lähdettä? Jos ei ole, niin lue nuo linkit jotka pistin bucklerista.
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Kilpi on hevibändi...
Luke Skywalkerin isä on Chewbacca...
Missään ei ole järkeä...
Kuka tuo järjestyksen tähän kaaokseen?
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

minä. buckleri on kilipi.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Minä tiedän, minä tiedän!

...Mutta kun minun mielipiteeni on yhtä kiinnostava ja virallinen kuin GW:n virallisen sääntöapinan, minä en vaivaudu sitä edes sanomaan.

Ihan oikeasti, jos yksi epävirallinen tulkinta ei kelpaa, miksi pitää hakea toista, ihan yhtä epävirallista tulkintaa?
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Truupperi kirjoitti:Kilpi on hevibändi...
Se on gospelbändi. Mutta siis. Niin kauan kuin toisin todistetaan, minä pitäisin sitä omana equnaan, enkä kilpenä. So simple.
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

kilpi on iskelmä bändi. siis, miksi kysyä jos kerran tietää vastauksen ja tietää vastauksenkin vastauksen?
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Riittää. Avataan ketju, kun GW tajuaa sanoa asiaan jotakin muuta kuin "yup".
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Säännöt”