"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Missä mennään?

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

Siellähän se mun vaatekaappi salakäytävän luona on... Ja keisari on muuten siellä pelamassa pasianssia ja vahtimassa mattinia
Tol Cormp Norz Norz Norz
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Kaikki olette väärässä. Keisari on Eldradin ja Nurglen kanssa Miami beachillä juomassa kilpaa. Eldrad hävisi jo aikoja sitten mutta Nurgle ja Keisari vieläkään eivät ole juoneet toisiaan pöydän alle.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
nysvä

Re: Missä mennään?

Viesti Kirjoittaja nysvä »

Attila kirjoitti: Sitten Caatana Hämääjä (Deceiver) päätti maistaa serkupoikaansa. Hyvältä maistui, ja muutkin alkoivat tehdä samaa. Eldarien jumala Cegorach (tunnetaan myös Nauravana Jumalana) hoksasi mahdollisuuden käytännön pilaan, ja huijasi Caatana Ulkopuolisen (Outsider) popsimaan pari kaveriaan. Jokin meni pieleenja Ulopuoliselta tipahti muutama ruuvi.
En oikein tajunnut tuota. Voisiko joku selittää tarkemmin
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Eli siis. Aluksi C'taneilla oli hauskaa syödä eläväisiä olentoja ja aurinkoja. Sitten Deceiver keksi että toisten C'tanien syöminen on vielä parempaa. Sitten mopo lipsahti käsistä kun outsider söi niitä liikaa(?)-->meni sekaisin, meni itse/karkotettiin pois(dyson sphereen, iso, planeetan kokoinen systeemi jossa se on piilossa/vankina). Ja ei, sellaista C'tania kuin Void Dragon ei olekkaan, vaan se on Dragon(huomaa, ei Voidia).
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Neukku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neukku »

Oberon_ kirjoitti:Eli siis. Aluksi C'taneilla oli hauskaa syödä eläväisiä olentoja ja aurinkoja. Sitten Deceiver keksi että toisten C'tanien syöminen on vielä parempaa. Sitten mopo lipsahti käsistä kun outsider söi niitä liikaa(?)-->meni sekaisin, meni itse/karkotettiin pois(dyson sphereen, iso, planeetan kokoinen systeemi jossa se on piilossa/vankina). Ja ei, sellaista C'tania kuin Void Dragon ei olekkaan, vaan se on Dragon(huomaa, ei Voidia).

OT: Mulla on sellanen hullu/tyhmä teoria että jos se Machine God on tämä nukkuva C´tan, niin eikö kaikki Impeeriumin Teknikot ole silloin kerittiläisiä? Sillonhan Inkvisitio joutuu/pitää teloittaa kaikki Impeeriumin Teknikot? Silloin se Impeerium vasta tuhoutuukin kun laittee pettää eikä kukaan osaa korjata!
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.

-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Tuotiinpas tähän vanhentuneeseen aineeseen uusi ja rakentava näkökanta OT:n muodossa!

Ei näin!
Säännöt
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Historia”