"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

The great maw?

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
Jackal

Viesti Kirjoittaja Jackal »

niin eihän great maw periaatteessa ole mikään jumala?
no mää sanon vaan että vaati aika pirullisen komeetan että se pääsee porautumaan maan kuoresta läpi (ja ogrejen merkki The Maw tarkoittaa Jumalaa)

Mää voin olla väärässä, mutta tämä on mun tulkinta The Greate Maw syntyi meteoriitstä joka tappoi lähes kaikki Ogret.
Se jäi jotenkin epäselväksi että miten Great Maw muuten edes vaikuttaa ogreihin?
tämä vois auttaa ton miettimisessä OK army book:
"The hungry flame sat in our guts WE ate the mountains to put it out But the fire still there We climbed futher still"
Nothing to see here move along noob.
OverGobbla

Re: maw

Viesti Kirjoittaja OverGobbla »

Witch-king kirjoitti:
leevizer kirjoitti:maw han tarkoittaa mahaa ihmeellistä mitä ne gwn pellet keksii
Maw= Maha tai kita. Mieti itse, kuNpi nimi kuvaa jumalaa paremmin...

NoitaEdit: @leevizer: selvä. Itse ajattelin, että jumalalle, jolle pyhin paikka maan päällä on valtava aukko, johon Ogret uhraavat lihaa, kalaa ja mansikoita ynnä muuta sälää, sopisi nimi Kita hieman paremmin....mutta kuinka vain.
Eikös ne urhanneet sinne myös lajitovereitaan joista sitten kehittyi gorgereita. Luin tämän sitten rulebookista.
Samsson
Valvoja

Re: The great maw?

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Jos huomaat koskako tämä threadi on kirjoitettu, voit ehkä miettiä oliko tämän hetkinen Sääntökirja edes kirjoitettu silloin...
Threadomancia on kieletty Vasarassa, joten älä nosta enää näitä vanhoja threadejä takaisin "kuolleista".
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Historia”