Pariah kirjoitti:Mutta Battlewagon saisi mielestäni jäädä edelleen pelaajien itse tehtäväksi, koska jos siitä luotaisiin muovikitti, niin se tultaisiin näkemään yhä useammassa örkkiarmeijassa ja nykyään netissä pyöriviä mitä mielikuvituksellisempia omia rakennelmia ei enää tulisi kun pääsisi helpommalla ostamalla valmiin kitin, joka pitemmän päälle tulisi olemaan yhtä puuduttava kuin esim. uudesta mariinikomentajaboksista väännetyt muutamaa asentoeroa lukuunottamatta identtiset kloonikomentajat.
Minusta niillä örkeillä voisi olla edes tuo battlewagon valmiina, kun nyt ei ole sitäkään. Siitä valmiista pohjasta voi kukin väsätä millaisen haluaa, ja olisihan se konvauskin helpompaa kun olisi valmis pohja. Mulla menee jo armeijan maalaukseen sen verran aikaa että ei siinä huvittaisi lähteä tekemään niitä modelleja itse.
Olihan gorkamorkassakin ne trukit samanlaisia, mutta jotkut sitten laittoivat niihin jotain omia lisäyksiä, kuten kattoja tai jatkoivat sitä runkoa jne.
Toisaalta mitä näihin mielikuvitusrikkaisiin viritelmiin tulee niin IMO monien mielestä örkkimäinen vehje tuntuu olevan jokin outo roskalavaviritelmä, josta ei oikein pysty sanoman että miten päin sen on tarkoitus liikkua. Esim. epicin ja forgen vaunut on minusta jo ihan tarpeeksi örkkimäisiä, vaikka niihin ei olekaan liimattu x määrää random osia kiinni. Onhan niitä jotain oikeasti hienojankin viritelmiä, mutta ne on yleensä olleet lootattuja tankkeja.
Modern cars - they all look like electric shavers.