Huoh... Jos sinulla on niin vaikeaa ymmärtää tuota, niin kaipa se on pakko selventää sinulle, että et manaisi demonia perääni...
Jos minä laitan etuliiteen *****n, niin se tarkoittaa, että minä kiroan, oikeasti kenties useampaankin kertaan? Kenties pidin tuota parempana tapana ilmaista itseäni, sanomalla, että nörtti (minä) hyppii ympäri taloa. Ja sinähän olet sitä paitsi vielä 13, jos et sitä muista. Kenties olet käärmeissäni minulle jostain ja ymmärrät tuon kuten itse haluat? Tai luulet, että kaikki puhuvat sinusta? Kenties on parasta odottaa sitä psykiatrin reporttiasi ennen kuin sanon yhtään virkettä, johon nimesi liittyy? Huomaan, että sinun on edelleen vaikea hillitä itsesi täällä ja kenties se vielä joskus kostautuu...
Aloitusarmeija: Kaamos. Neuvoja tarvitaisiin...
- Stormdaemon
-
Fire Warrior Ashue'ol
- Stormdaemon
Ai... Nyt minä siis olen typerys, koska selitin miksi sinä olit väärässä?Pesonen kirjoitti:sori vaan , mä luulin sua järkevämmäksi...
Hmm... Minusta täällä olisi varmaankin tarkoitus puhua Warhammereista ja muista miniatyyreistä, eikä siitä, että sinä luulet minun sanoneen sinua nörtiksi... Tiesitkö muuten, että jo harrastamasi puhelinterrori on muuten rikos?Pesonen kirjoitti:ja ymmärtäisit mitä tällä ja muillakin yleisillä foorumeilla sanotaan.
No jaa... Taidanpa tästä tuorta Codexia hieman selailtuani ottaa Night Lordit ja kyllähän sieltä eliteistä löytyi ihan kivaa: Oblut. Kiitos kaikille alunperin tänne vastailleille ja toivottavasti tämä juttu lukitaan ja jätetään kuolemaan rauhassa...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
1.ovat,paitsi night lordeillaStormdaemon kirjoitti:No niin... Siis Chaos Spacemarines... Tässä joitain juttuja, joiden ei ainakaan pitäisi rikkoa Sotun sääntöjä...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TÄÄLLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1. Ovatko Raptorit 0-1?
2. Onko tuo niiden ase Melta, vai pitääkö tämä konvertoida?
3. Onko näiden eliiteissä mitään mainitsemisen arvoista?
4. Miten Havocit toimivat? Tankbustereitako?
5. Defiler on siis aika turha? Onko kalliskin pisteissä?
6. Ovatko Daemon Princet toimiva ratkaisu? Vai teenkö vain suosiolla ihmisHQn?
2.kaaoksilla on meltoja joita ei tarvitse konvertoida, ainakin raptoreilla
3.obliteratorit ovat kivoja eliittejä
4.havoceille saa lascannon, missile launcherin, autocannonin, heavy bolterin, plasmagunin, meltagunin ja flamerin.Nurglet saavat vain meltaa, plasmaa ja fleikkaa
5.defiler maksaa pisteissä 150p, defilerillä on twin linkattu autocannon jonka voi maksutta muutta twin linkatuksi heavy bolteriksi, 30 pisteellä sen saa twin linkatuksi lascannoniksi.Mielestäni defiler ei ole turha, mutta ei sitä joka armeijaan tarvitse.
6.Daemon prinssi on hyvä hq valinta, jos pistät chaos lordille yli 50p daemonic giftejä niin lordi muuttuu daemon prinssiksi
- Stormdaemon
O.K. Asiat sovittu Pesosen kanssa, lukko ei siis enää välttämättömyys... Sanoinhan jo siis tuossa ottavani Night Lordit, juurikin noita Raptoreita saadakseni. Kaipa n. 2K listaan yritän jotenkin ängetä Demoniprinssin, PALJON raptoreita, välttämättömät troopit ja jonkin halvan heavy supportin (kenties havoceita tai sen kalliimman puoleisen defilerin). Myös 1-3, luultavasti 1-2 Oblua tekisi terää... Tai ehkä vain Chosen Terminatoreita...
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Pyh pyh, lähistelin vajaalla kolmella ryhmällä imppoja, 2 ryhmää gauntteja ja 5 geneä. Ja voitin, ja vain yhden vuoron ehdin ampuaZ7-852 kirjoitti:Tau on aivan onneton lähiksessä, imperial guardikin pieksee tauta (ja se on huonosti se). Tau on ehdottomasti pelin huonoin armeija closiskessa.Kaamos pelle kirjoitti:tau ampuu kauas eikä oo nii huono klosiksessakaan
Trust is a weakness.