Kysymyksiä.(Taas lisää)
- Iron-Father
Juu, osta BRB ( Big Red Book, siis se säntökirja) ja alat lukemaan sitä (sanakirjan kanssa ilmeisest koska; 'cause fear' = aiheuttaa pelkoa. Melkein kaikkien sanojen merkitys helposti sieltä löytyy jos sitä ei muuten osaa. )
kaikkiin kysymyksiisi löytyy todella helposti sieltä!
kaikkiin kysymyksiisi löytyy todella helposti sieltä!
"You can be king or a streetsweaper but everyone will dance with the grim reaper"
Silloin kun minä ostin se maksoi 80e ja sisälsi 36 empiren sotilasta, 36 örkkisotilasta, empiren tykin, örkkien sotavaunun, empiren kenraalin, örkkien jonkun pomon, yhden sotahevosen ja 3 sikaa. Niin ja kasaamisohjeet, taikomiskiekot (2kpl), liekkikiekon, pahvikotelon, pahvisen hajonneen rakennuksen raunion, GW:n mainoksen ja itse ison punaisen pyhän sääntökirjan.Lihamestari kirjoitti:Ei se maksa kuin 40 e. Ainakin silloin kun minä ostin. Senkin porvari.Ratovaari kirjoitti:6. Aiheuttaa.
Hanki sääntökirja, ei se maksa kuin 50e.
Kyllä, se oli aloittelijanpaketti.
Ja kun puolenkuunpeleistä katson pelkän ohjekirjan hintaa, hmm... Oho, oli se 40, taisin muistaa väärin.
Edit:
En muistanutkaan väärin, vaan sekoitin sen 40K:n sääntökirjaan.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Lihamestari
Kyllä kun minä ostin FB:n sääntökirjan niin siinä hintalapussa luki 40 euroa.Ratovaari kirjoitti:Edit:
En muistanutkaan väärin, vaan sekoitin sen 40K:n sääntökirjaan.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
- The Captain
- Valvoja