Ensimmäiseen kysymykseesi: EI, ryhmässä voi olla vain yksi veteran sergeant tai mitä nimeä eri armeijoissa käytetäänkään. Justicarit, veteran sister superiorit, nobit, kaikki tälläiset on maks 1 ellei toisin sanota(useimmiten ei sanota)
Toinen: niinkuin jo monesti olen sanonut ja moni muukin, KYLLÄ,samassa ryhmässä voi olla vaikka miten monta Independent characteria(eli vaikka HQ-choicea) kunhan kulljetaan force organisation chartin rajoissa.
WH 40K Kenraalit...
eli siis jos vaikka kaikista ryhmistä on jäljellä vain yksi tyyppi niin nämä voi liittää yhteen?
jaa a, eli tätäkö siinä dh codexissakin tarkoitti se kun siellä purgation squadin fluffissa luki jotain että sometimes when high fire power is needed, grey knights get together to release a purgating fire, tai jotain vastaavaa, eli siis näitä tyyppejä voi liittää yhteen?
jaa a, eli tätäkö siinä dh codexissakin tarkoitti se kun siellä purgation squadin fluffissa luki jotain että sometimes when high fire power is needed, grey knights get together to release a purgating fire, tai jotain vastaavaa, eli siis näitä tyyppejä voi liittää yhteen?
EI EI EI EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH! Squadi on squadi vaikka siinä olisi yksi jätkä. independent character on erikoissääntö, joka ei lähde pois ja jota ei saa vaikka kaverit ympäriltä kuolisi. Jos sulla on grandmaster+termari retinue, niin se GM pysyy niiden kanssa pakosti kunnes termarit tapetaan, sitten se saa liittyä toiseen sqadiin, KOSKA SE ON IC. Mutta vaikka grey kngiht squadin justicari EI OLE IC, joten se ei voi liittyä toiseen squadiin kun muut tyypit en ryhmästä tapetaan. se vain jatkaa oloaan siinä squadissa(vaikka siinä ei muita olekkaan).
Älä usko fluffia, usko sääntökirjaa ja sääntöosioita codexeista. Usko mua.
Älä usko fluffia, usko sääntökirjaa ja sääntöosioita codexeista. Usko mua.
Se DH codexin kohta viittaa siihen että kyseiseen ryhmään on laitettu useampia erikoisasemiehiä toimimaan yhdessä. Siksi siihen saa enemmän ko aseita kuin tavalliseen GK-ryhmään.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"