Hohoo. Vedin tuossa äsken itseasiassa testipelin. Voitin kevyesti, jäljelle jäi itselleni kolme haavaa. Veikkaan että lopputulos ei kauheasti muutu. Sori. mm, Kääpiötä karhunrasvassa, ja varsinaista noboa sellaista. Oijoi. Valmistaudu väistämättömään kickbanniin #elämästä, lol.Pikku pioneeri kirjoitti:Hahaa, Rudolf sai juuri sopivan vastustajan itselleen, vapise Evorghor!! Et mahda mitään Rudolfille!! HAHAHAHHAAAA!!!!!
Kuolon Areena 2 *Finaali jäljellä*
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Voi helevetti, sinne meni viimeisetkin mahikset. Olisipa tullut joku goblin vastaan.32. Alathrien
49. Karn'sha
Heviedit: tai no ei se ehkä ihan niin epätoivoista ole, voitot meni 50:50 kun testailin
Viimeksi muokannut Hevi, La 14.01.2006 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihanaa. On tasan yksi asia, jota tässä pelkäsin: että Aelan joutuu kauheaa multiwoundistrenamörköä vastaan. Ja kuinka käy? Hän saa vastaansa ison rotan vieläkin isomman kartun kanssa. Kuollutta sikaa ollaan...
Mutta koska oikeus voittaa aina maailmassa (?) ja kaikki tarinat päättyvät aina onnellisesti, niin voin olla huoleti. Sillä Aelan on über hyvis, joten hän voittaa varmasti über pahan rotan.
Mutta koska oikeus voittaa aina maailmassa (?) ja kaikki tarinat päättyvät aina onnellisesti, niin voin olla huoleti. Sillä Aelan on über hyvis, joten hän voittaa varmasti über pahan rotan.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
-
Arskalainen
Huvittavaa, heti toista mustaa örkkiä vastaan.
Mutta kai minulla jotain mahiksia on. Pääsen ainakin rynnäköimään
edit: Harmi etten saanut isoa karttua, ois mennyt yks piste yli
Kyllä minäkin olisin halunnut jotain pikku gobboa vastaan.50. Bombur
5. Lord Kurash
Mutkun mää halusin goblinin vastaan*Loud crying*
Mutta kai minulla jotain mahiksia on. Pääsen ainakin rynnäköimään
edit: Harmi etten saanut isoa karttua, ois mennyt yks piste yli
-
Rotten sound
*Muistakaa Arrer boyzit jos mä delaan tappaakaa toi mustis sit.En tiedä teistä boyzit mä meen naisiin nyt*
Viimeksi muokannut Rotten sound, Su 15.01.2006 01:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jaa-a
Näyttää siltä, että Bingzi Bangzi joutuu ottamaan rynnäkön vastaan, mutta jos siitä jäädään pystyyn tönksähtää Kirvexellinen typerään kivikalloon ja sen mukana kuljeksivaan kirppujen raiskaamaan kävelevään taljaan.
Mutta koska Bingzistä on sanottu jo pahaa, hänen on varastettava Rommelin armeija, tapettava koko armeija varastamisen jälkeen ja syötävä se kirppuinen talja. Ja Postimies-Pate on yhä nynny.
Mutta koska Bingzistä on sanottu jo pahaa, hänen on varastettava Rommelin armeija, tapettava koko armeija varastamisen jälkeen ja syötävä se kirppuinen talja. Ja Postimies-Pate on yhä nynny.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
Voi itku. Ei siinä tarpeeksi etten taaskaan pääse jyräämään Jurpon antisankaria kentältä, nyt on vielä toisen kierroksen paikka pahasti uhattuna. Jos pätkä ei putoa rynnäkköön niin ritarini pukkaa nopeaa koiranputkea.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Hmn, nopea katsaus TBR niin huomasin että olin lukenut vääriin, KB olihin woundissa. noh eipäs haittaa vaikka hatredin otin. Korkeampi WS öllit pelottavat vain vähemmän (isompi todennäköisyys suuremman määrän iskuja menevän läpi->enemmän noppia woundauksessa->isompi mahis KB). Ei se hyöty juuri kadonnut vaan meni kauemmaksi
.
No pain no gain.
- Lihamestari
Voivoi, August pääsee kerran lyömään mela kutosella ja sitten meneekin jo sormi suuhun, kun T on yhtä suuri kuin S. Varsinkin kun oma voimani on korkeampi.Acoparaptor kirjoitti: 24. August
16. Erikk
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- Stormdaemon
Näin on...mutta ei tuo sun beasti kyllä kovin kivalta vaikuta..Stormdaemon kirjoitti:Pahus! Nimestä päätellen vastaan tuli kääpiö (käyn vielä tarkistamassa...). Ei hyvä...31. Daergor
58. Olof Goldmind
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
3 vuotta vittuilua Sotussa!
-
Merrywinds
- Viiksivallu
Nyyh, sain vastaani hullun brettilordin. Aco anna heittää itse omat noppani, koska vihaat minua kuitenkin. No ainakin häviäisin reilusti
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
-
Pikku-Oskari