"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Suuria sankareita

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
WolfMan

Viesti Kirjoittaja WolfMan »

Stormdaemon kirjoitti:Konrad Kurtz! Ja Codexeista löytyy joitain muita pikkumiehiä/-naisia...
Jos vaikka selventäisit hieman. Konrad oli Night Lordien riimarkki.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

WolfMan kirjoitti:
Stormdaemon kirjoitti:Konrad Kurtz! Ja Codexeista löytyy joitain muita pikkumiehiä/-naisia...
Ja sukunimeltään Curze. Kurtz oli se upseerismies Joseph Konradin kirjassa.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Snowtrooper

Viesti Kirjoittaja Snowtrooper »

Nokitan välittömästi Illuminaateilla ja Senseillä (miten jälkimmäisen sanan monikkomuoto sitten kirjoitetaankaan).
WolfMan

Viesti Kirjoittaja WolfMan »

Attila kirjoitti:
WolfMan kirjoitti:
Ja sukunimeltään Curze. Kurtz oli se upseerismies Joseph Konradin kirjassa.
No aava sama...
Somebody

Viesti Kirjoittaja Somebody »

King lizard kirjoitti:Parasta pitää tämäkin topicci auki. Kohtahan se gw vuoden 2006 kunniaksi älyää tehdä black templareille
a.) Oman primarkin

b.)Tyypin joka on jopa marneus calgaria mahtavempi.

Takuulla tekee, uskokaa vaan.......
Jos tekisi sen niin se olisi todella hyvä, mutta myös liian hyvää ollakseen totta. Sillä black templarit saivat jo uuden codexsin pari uutta tyyppiä mm. grimaldus, joka on melkein kuolematon. Joten en usko, että blackeille tulee mitään uutta hetkeen.
Pikku töherryksiäni löydät osoitteesta: http://galleria.sotavasara.net/galleria/165/
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

Mistäs tiedät? Edes nidit ei saanu gweetä näin innostumaan.... Mutta ainut paska asia näissä kyseisissä marsuissa on: Ne on liian helppo maalata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Tol Cormp Norz Norz Norz
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

King lizard kirjoitti:Mistäs tiedät? Edes nidit ei saanu gweetä näin innostumaan.... Mutta ainut paska asia näissä kyseisissä marsuissa on: Ne on liian helppo maalata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Onko? Yritä highlightittaa mustaa.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
asaura

Viesti Kirjoittaja asaura »

Attila kirjoitti:
WolfMan kirjoitti:Kurtz oli se upseerismies Joseph Konradin kirjassa.
Conradin kirjassa Kurtz on se norsunluukauppias. Coppolan elokuvassa Kurtz on se upseeri. Yksi Conradin alkup. puolalaisista nimistä oli Konrad.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

asaura kirjoitti:
Attila kirjoitti:
WolfMan kirjoitti:Kurtz oli se upseerismies Joseph Konradin kirjassa.
Conradin kirjassa Kurtz on se norsunluukauppias. Coppolan elokuvassa Kurtz on se upseeri. Yksi Conradin alkup. puolalaisista nimistä oli Konrad.
Gah! Voisi tarkistaa vaikka niihin kahteen kertaan ennen kuin kirjoittaa.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Virtanen..
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Virtanen.. »

Templarit hajotettiin Imperial fists legioonasta jonka primarkki on Rogal Dorn!
Hullu_Proffa on Virtanen!!
Tosin... ketä se nyt kiinnostaa?
Somebody

King lizard kirjoitti:Mistäs tiedät? Edes nidit ei saanu gweetä näin innostumaan.... Mutta ainut paska asia näissä kyseisissä marsuissa on: Ne on liian helppo maalata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Marrut eivät minun mielestäni ole helpoimpii maalata vaan örkit on. Silmiin vähän punasta, vihreeksi ruumiin ja mustaa inkkiä. No tietysti kaikki vaatteetkin esim. laittaa ensiksi valkosta pohjamaaliks (saa ihon myös vaaleaksi) sitten otetaan esim. ruskeaa väriä ja laimennetaan sitä vedellä ja vedellään paitoihin... (ei liity aiheeseen mitenkään.)

[/code]
Pikku töherryksiäni löydät osoitteesta: http://galleria.sotavasara.net/galleria/165/
Somebody

Marrut eivät minun mielestäni ole helpoimpii maalata vaan örkit on. Silmiin vähän punasta, vihreeksi ruumiin ja mustaa inkkiä. No tietysti kaikki vaatteetkin esim. laittaa ensiksi valkosta pohjamaaliks (saa ihon myös vaaleaksi) sitten otetaan esim. ruskeaa väriä ja laimennetaan sitä vedellä ja vedellään paitoihin... (ei liity aiheeseen mitenkään.)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”