"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Krooot krooooot..... kysymyksiä, myös darit kuuluu aiheseen

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Dracheny

Viesti Kirjoittaja Dracheny »

Tuo kahden Force Organisationin käyttö oli viime edikan kirjan omia juttuja. En löytänyt sitä uudesta kirjasta etsimälläkään.

Eli unohtakaa koko juttu:
a) lukekaa säännöt huolella ja varmistakaa ymmärtävänne ne ennen kuin tuhlaatte vanhempien (tai omia) rahoja noin suurissa määrin (olen ollut harrastuksen parissa n. kuus vuotta ja suurin armeijoistani saattaisi yltää tuohon 4000 pisteeseen (faban liskomiehet; olen jotenkin onnistunut keräämään kolme slannia))
b) jos jaksatte edes kasata tuon kokoiset armeijat, jaksette varmaankin lukea koko sääntökirjan läpi
c) 4000 pisteen armeijan kasaamiseen kuluu muutama vuosi, joten miettikää sitten uudelleen (saatatte kyetä jopa keksimään omat säännöt tähän)
d) useammista FO'ista ei mainita sääntökirjassa; säheltäkää säännöt itse tai tyytykää yhteen
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Dracheny kirjoitti: Tuo kahden Force Organisationin käyttö oli viime edikan kirjan omia juttuja. En löytänyt sitä uudesta kirjasta etsimälläkään.
Hassua. Sivu 78, kohta "Multiple detachment games" näyttäisi minusta sopivan tähän hommaan aika nätisti.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”