Dolmot nyt varmaan viittaa siihen että Spirit host on 0-1 valinta.GobbladasSquig kirjoitti:Dolmot kirjoitti:Voiko?Tosin näköjään joskus aivokuollut peikkokin löytää inner circle -ritarin, minkä päälle oksentaa.Dolmotin sig kirjoitti:Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Spirit Host
- Lord Mikke
-
Arskalainen
Imho kaikkein hienoimmat spirit hostit saa aikaiseksi flagellanteista...
Tosin kyllähän sitä mikä tahansa nappi oikeastaan käy.
Itse on tullut käytettyä noita tervana. Pysäyttää yksiköitä varsin nätisti ja sitten vaan ritaria tai muuta kivaa iskua kylkeen.
Tosin kyllähän sitä mikä tahansa nappi oikeastaan käy.
Itse on tullut käytettyä noita tervana. Pysäyttää yksiköitä varsin nätisti ja sitten vaan ritaria tai muuta kivaa iskua kylkeen.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Teonanacatl
Spirit hostit on siitä kivoja, että melkeinpä mitä figuja tahansa voi käyttää kuvaamaan niitä. Jossain muistelesin nähneeni jopa squiqeja spirit hosteina.Arskalainen kirjoitti:Kysyisin tähän vielä, että mitä figuja käytätte näinä kummituksina? On ne GeeWeen lakanat meinaan on aikas rumia.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Käytän uusia ogreja ja vanhoja kaaoswarruja. Jos halvalla ja suht tyylikkäästi haluaa hommasta selvitä, suosittelemaan ostamaan Ogre Bull-regiment boksin, josta saa sen viisi hostia.
Hostien maalaaminen on järkyttävän helppoa.
Hostien maalaaminen on järkyttävän helppoa.
Viimeksi muokannut Karu, Ma 20.02.2006 11:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- The Captain
- Valvoja
Jep, kaikki bitz boksien irtofigut tuppaavat päätymään esittämään kummituisia.Slugger kirjoitti: Spirit hostit on siitä kivoja, että melkeinpä mitä figuja tahansa voi käyttää kuvaamaan niitä. Jossain muistelesin nähneeni jopa squiqeja spirit hosteina.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mutta toisinaan ostetaan LOTR Army of the Deadia huomattavasti kalliimmalla kuin mitä peruslakanat maksavat ja tehdään niistä Spirit Hosteja.The Captain kirjoitti:Jep, kaikki bitz boksien irtofigut tuppaavat päätymään esittämään kummituisia.Slugger kirjoitti: Spirit hostit on siitä kivoja, että melkeinpä mitä figuja tahansa voi käyttää kuvaamaan niitä. Jossain muistelesin nähneeni jopa squiqeja spirit hosteina.
Ja vaikka tämä ei asiaan varsinaisesti liitykään edes yhtä paljoa kuin ylempänä mainitsemani, niin mainittakoon tässä vielä, että minua kyrsii ihan hullusti se, kun tehdään esim. juuri spirit hosteja jostain pääkalloista, jämäkäsistä tai jostain muusta bitz boXin pohjalle jääneestä kurasta..
Sitten aiheeseen sen verran, että oma 12-16 yksikön Vampire Count support unit-armeijani käyttää tämän hetkisessä kokoonpanossaan kahta beissiä haamusia. Tämän yksikkökoon olen itse todennut kunnolla blokkaavaksi, rankit vieväksi, hieman vauriota aikaan saavaksi (kuraa vastaan jopa niin paljon, että pienet porukat ajetaan pakosalle) ja ennen kaikkea aika pahuksen ketteräksi ollakseen niinkin hyödyllinen yksikkö kuin ovat, varsinkin support unit armeijassa.
Hintaakaan ei kahdelle beissille tule vielä järjettömän paljoa ja kyllä niillä aina saa jotain aikaan, mikäli vastustaja ei sitten pamauta niitä enemmän tai vähemmän tuurilla kentältä vuorossa.
" Plop."
" Plop?"
" Plop."
" Plop..."
" Plop?"
" Plop."
" Plop..."