"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Showcase: Lotr, elf warrior

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Nooh... Jos kehut kerran halutaan jättää pois (ja itse en kyllä ikinä niitä odota Beowulf, enkä myöskään kyllä kieltäydy neuvoista, sillä tiedän olevani varsin huono maalari suurimpaan osaan verrattuna), niin kyllähän tuo on varsin hieno edelleen, mutta lakka näyttää kerääntyneen hieman pansarin rakoihin, maalit todellakin ovat varsin paksut, mutta itse en niitä ikinä ohenna, joten olen paras puhumaan paksuista maaleista, mekko+viitta on onnistunut mielestäni varsin hyvin, mutta rapaisuutta voisi ehkä lisätä aivan pikkiriikksen helman alaosaan ja keihään puu näyttää aika lattealta. En tiedä mainitsiko Beowulf juuri nuo samat aasiat, mutta ainakin se oli uskoakseni edes hiekan rakentavaa. Siltikin asenteesi maalata kaikki figusi parhaasi mukaan on minusta ihailtavaa...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Elven-captain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elven-captain »

Olihan tuo rakentavaa, lisää tuollaista. Mielestäni hyvä kommentti on sellainen, että mielipiteet perustellaan ja, kun kehuja ja kritiikkiä sekoitetaan sopivassa suhteessa niin ei jää pakanmaku suuhun.
Ja sitten vielä sellaista, että kun nuo haltiat ovat Gil-galadin kuninkaallista kaartia tai henkivartioita tai mitä nyt ikinä ovatkaan niin sopisiko niille esim. Johonkin viitan helmaan tai huppuun valkoinen freehand kuviointi?
Mielestäni se voisi toimia hyvinkin tuon punaisen kanssa, vai mitä mieltä olette?
Join Gollum´s forces or die!
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Hmm.. showcase tasoksi en tätä kyllä voi kutsua. Viitta oli mielestäni erittäin tyylikkäästi korostettu mutta muuten figu oli melko..perus tavaraa. Panssari on inhottavan rosoinen, johtuupi varmaankin tuosta brushaamisesta. Kannattaa kokeilla panssarin maalausta esim. samalla tekniikalla kuin viitan, tulisi sileämpi ja mukavampi jälki. Sama koskee myös keihästä.
Elven-captain
Viesti:

Re: Showcase: Lotr, elf warrior

Elven-captain kirjoitti:Tässä kuva haltia armeijaani tulevasta keihäsmiehestä. Ajattelin, että maalaan toisen sankarin ja puolet miehistä samalla väriteemalla ja toisen sankarin ja toiset puolet toisella väriteemalla. Eli Gil-galad ja keihäsmiehet maalataan samalla väriteemalla kuin tämäkin. Joten kommenttia kiitos (mahdollinen kiilto johtuu lakasta, mutta sen ei pitäisi pahemmin kiillellä. Niin ja niille joiden mielestä tämä ei ole Showcasea niin voin kertoa, että tämä on minun showcase tasoni. Ja kyllä aion pelata tällä, koska maalaan kaikki figuni niin hyvin kuin osaan ns. pelifigu maalaus on figujen hukkaan heittoa.
Kiitän.
Taitaa Wompatilla olla epäselvyyksiä siitä mitä showcase tarkoittaa joten selvennetään vähän.
Se tarkoittaa maalarin parasta tasoa(siis sitä kun joku tekee parhaansa maalatessaan jotain miniatyyriä) eli jokaisella on oma showcase tasonsa. Showcase ei tarkoita vain ja ainoastaan sitä mitä löydät GW:n sivuilta jonkun ´eavymetal tiimin maalaamana. Ja kuten sanottu tämä on minun showcase tasoni.
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Elven-captain kirjoitti:
Elven-captain kirjoitti:Tässä kuva haltia armeijaani tulevasta keihäsmiehestä. Ajattelin, että maalaan toisen sankarin ja puolet miehistä samalla väriteemalla ja toisen sankarin ja toiset puolet toisella väriteemalla. Eli Gil-galad ja keihäsmiehet maalataan samalla väriteemalla kuin tämäkin. Joten kommenttia kiitos (mahdollinen kiilto johtuu lakasta, mutta sen ei pitäisi pahemmin kiillellä. Niin ja niille joiden mielestä tämä ei ole Showcasea niin voin kertoa, että tämä on minun showcase tasoni. Ja kyllä aion pelata tällä, koska maalaan kaikki figuni niin hyvin kuin osaan ns. pelifigu maalaus on figujen hukkaan heittoa.
Kiitän.
Taitaa Wompatilla olla epäselvyyksiä siitä mitä showcase tarkoittaa joten selvennetään vähän.
Se tarkoittaa maalarin parasta tasoa(siis sitä kun joku tekee parhaansa maalatessaan jotain miniatyyriä) eli jokaisella on oma showcase tasonsa. Showcase ei tarkoita vain ja ainoastaan sitä mitä löydät GW:n sivuilta jonkun ´eavymetal tiimin maalaamana. Ja kuten sanottu tämä on minun showcase tasoni.
En pidä tästä suunsoiton määrästä. Jos vaikka tarraisit niihin vinkkeihin ja figun virheisiin etkä mitättömiin pikku lausahduksiin.
Elven-captain
Viesti:

Wompatti kirjoitti:
Elven-captain kirjoitti:
Kiitän.
En pidä tästä suunsoiton määrästä. Jos vaikka tarraisit niihin vinkkeihin ja figun virheisiin etkä mitättömiin pikku lausahduksiin.
Ei kun ajattelin vaan selventää asiaa ei millään pahalla, kiitos neuvoista
sausagemaster

Viesti Kirjoittaja sausagemaster »

ihan hyvä. Mutta: hame ja viitta voisivat toki erottua paremminkin toisistaan. kilpi on yksitoikkoinen. ja myös keihäs voisi kaivata jotakin lisää. Itse en väreistä pidä, mutta siihen ei kannata takertua. Ja vaikka se kura siellä hameenhelmassa hienoa onkin, voisit toki kokeilla välillä jotain muutakin.

makkaraedit: Ja en tiedä mistä se johtuu, mutta nappi näyttää hmmm... karhealta. Teikäläiselle viila tai meikäläiselle uusi näyttö.

Kehuminen ei ole ns. "rakentavaa palautetta"
Toistaiseksi ei tunneta mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi.
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

virus kirjoitti:Ihan hyvähän tuo on, mutta minusta aika paksut maalit.
Tää "ihan hyvä" ja "paksut maalit"-temppuilu pitäis kieltää bannin uhalla. Mitä ihmettä tuo kertoo figusta? Musta toi ei kerro kun kommentoijan verbaalisesta köyhyydestä. Eihän tuossa edes ole paksut maalit..junttia että aina löytyy tyyppejä joilla ei ole mitään muuta sanottavaa kun "paksut maalit". Jos oikeasti on "aika paksut maalit" se meinaa sitä että maalit blokkaa selkeästi figun detaileja. Tässä tapauksessa ollaan vielä kaukana siitä.

Vähän sama juttu kun bändihommissa, mieluummin kuulen jonkun sanovan että "täyttä skeidaa" kun "ihan hyviä biisejä". "Ihan hyvä" ei tarkota mitään muuta kuin että a) arvostelija ei ole edes tutustunut arvosteltavaan työhön tai b) arvostelija ei kehtaa/jaksa sanoa mitään (jolloin olisi parempi olla hiljaa).

Noniin nyt kun olen keuhkonnut tässä ni itse figuun:
Englannin sana "showcase" tarkoittaa sitä että jonkun tietyn työn / taiteen tekijä tai esittäjä pistää parastaan. Tietysti esim. figuja maalatessa showcaselle on muodostunut tiätyt standardit, mutta sanana se meinaa juurikin maalaajan omaa parasta suoritusta. Jos maalaat tuolla tavalla koko armeijan niin kymmenen pistettä ja papukaijamerkki sulle Elven-Captain.

Maalaus on musta miellyttävää, värivalinnat hyvät. Ei tuo mikään Golden Daemon-nappi ole, mutta niinkuin sanoit ni se on sun showcasea ja armeijallinen tuolla tasolla tehtyjä nappeja näyttää taatusti hemmetin hyvältä pöydällä. Basesta vielä plussa, eli base näyttää hyvältä ja tukee figua.

Kouluarvosanaksi annan 7+ koska figu on kuitenkin keihäsmies ja siinä ei varsinaisesti oo mitään kauhean mielenkiintoista. Samalla tasolla maalattu characteri sais varmaan hiukkasen korkeemmat pisteet, olettaen että panostaisit figun detaljeihin.

Hyvä startti armeijalle, keep it up! =)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”