LOL
(Ei millään pahalla mut niin se vaan on)
Mnooo.... Harjoitusta vaan (pliis...)
Yllättävä Nousu (chaos vs kääpiöt ja empire)
-
Drone
Ihan mukava raportti mutta pari asiaa olisi voinut olla paremmin:
a) Käytä lauseiden alussa muitakin sanoja kuin "Sitten", se saa tarinan kuulostamaan pitkäveteisemmältä.
b) Kerro uniittien nimet sillä "sitten warhammer chaosin uniitti tuhosi minun uniitin" tyyliin kuulotstaa hieman tylsältä minun korvissa.
(vaikka mitäs minä olen puhumaan)
a) Käytä lauseiden alussa muitakin sanoja kuin "Sitten", se saa tarinan kuulostamaan pitkäveteisemmältä.
b) Kerro uniittien nimet sillä "sitten warhammer chaosin uniitti tuhosi minun uniitin" tyyliin kuulotstaa hieman tylsältä minun korvissa.
(vaikka mitäs minä olen puhumaan)
Nopeasti tiivistettynä raportin kirjoittamisesta.
1) Kirjoita selvästi välimerkkejä ja muita käyttäen.
2) Laita listat, jos et tiedä nimiä niin yritä selittää jotain (koiria, tykki, keihästyyppejä jne.), kuvaile maasto ja miten tyypit nakeltiin sinne. Jos menee hankalaksi selittää, niin piirrä vaikka paintilla nopeasti yksinkertainen kartta selityksineen.
3) Mielellään vuorot, ei pakko jos et muista, mutta hyvin suositeltavaa (nautittavaa luettavaa jos on hyvin ja selkeästi vuorot laitettu).
2) Laita listat, jos et tiedä nimiä niin yritä selittää jotain (koiria, tykki, keihästyyppejä jne.), kuvaile maasto ja miten tyypit nakeltiin sinne. Jos menee hankalaksi selittää, niin piirrä vaikka paintilla nopeasti yksinkertainen kartta selityksineen.
3) Mielellään vuorot, ei pakko jos et muista, mutta hyvin suositeltavaa (nautittavaa luettavaa jos on hyvin ja selkeästi vuorot laitettu).
No pain no gain.
- Synnin niittäjä
- Viesti:
Werewolf kirjoitti:Juu parempi etten sano yhtään mitään paitti että kattokaa vähän mitä postaatte
Luitkos Drago^ edellisen viestin, sekä sen mitä on kirjoitettu ennemmin?Drago^ kirjoitti:Nopeasti tiivistettynä raportin kirjoittamisesta.
Jos et, niin suosittelen, sillä nuo samat asiat on käyty jo tarpeeksi monta kertaa läpi tässä topicissa
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
suht hyvä. ainoo vaan että kuvat ois kivoja.
(harmillista, niitä on nykyään niin vähän näissä raportaaseissa )
(harmillista, niitä on nykyään niin vähän näissä raportaaseissa )
http://www.supergeek.se8.org
"Supergeek, the clever way."
"Supergeek, the clever way."