Itse mielummin katselen eunukki minotauria kuin ympärileikattua.
Ihmettelen vain tarvetta mallintaa saman sukupuolen sukuelimiä pelifiguureillesi.
Tää taitaakin olla aika tärkeä juttu sulle tämä peenis, kun tartut arvosteluun noin kärkkäästi. Ettei vain olisi penis ollut yksi päällimäinen lähtökohta skulptaamaan lähtiessä. Olet vähän kihi-kihi tirskunut skulptatessasi ja miettinyt että mitäköhän ne oikeen sanoo kun laitat kuvat näytille. Harmi oikeestaan että porukka tarttu tohon, olisit varmaan ollu aika käärmeissäs jos kukaan ei olis maininnukaan. Nythän voitit kun pääset vääntämään ja sait huomiota mitä haet aika monessa viestissä täällä. Mulle on toisaalta ihan sama mitä figuihis väsäät, mutta sen vaan sanon, että ei sukuelimen näkyminen automaattisesti nosta skulptiasi jotenkin ylemmälle tasolle. Asiat voi tehdä tyylikkäästi tai sitten ei. Jopa peeniksen, sellasen myyttisen tabun jonka nyt sankarimaisesti luulit rikkovasi.Skrixqueek kirjoitti:Itse luulin, että saisin ulkomailla sen järkyttyneemmän vastaanoton, mutta se olikin saunakansa, joka rupesi valittamaan.
Mikäs siinä jos joku haluaa tuoda sisäiset perverssionsa esiin figuja skulptaten. Figunarkkikin taisi tehdä näin. Seuraavaksi sitä odotellaan masturboivia ungoreja ym mukavaa.greewer kirjoitti:Ettei vain olisi penis ollut yksi päällimäinen lähtökohta skulptaamaan lähtiessä. Olet vähän kihi-kihi tirskunut skulptatessasi ja miettinyt että mitäköhän ne oikeen sanoo kun laitat kuvat näytille.
Ah, ce n'est pas vrai! Lähinnä ajattelin luonnosteni saamien kommenttien perusteella, että millaista feedbackia tulee. Warseerissä kitistiin, että "minotaur penis not necessary" yms. kun sotussa oli miltei asiallista luonnosten suhteen. Minulle on yksi hailee, mainitaanko penis vai ei. Parempi ettei mainittaisi. Eihän kukaan ryhdy riehumaan, että "kato, sillä on sarvet - peitä ne!" Jaa, tyylikkään peniksenkö tahdoit nähdä? Jos asia on niiin lähellä sydäntäsi, niin selittäisitkö, mite skulptaan sinulle tyylikkään peniksen? Laitanko siihen kenties korvakorun?greewer kirjoitti:Tää taitaakin olla aika tärkeä juttu sulle tämä peenis, kun tartut arvosteluun noin kärkkäästi. Ettei vain olisi penis ollut yksi päällimäinen lähtökohta skulptaamaan lähtiessä. Olet vähän kihi-kihi tirskunut skulptatessasi ja miettinyt että mitäköhän ne oikeen sanoo kun laitat kuvat näytille. Harmi oikeestaan että porukka tarttu tohon, olisit varmaan ollu aika käärmeissäs jos kukaan ei olis maininnukaan. Nythän voitit kun pääset vääntämään ja sait huomiota mitä haet aika monessa viestissä täällä. Mulle on toisaalta ihan sama mitä figuihis väsäät, mutta sen vaan sanon, että ei sukuelimen näkyminen automaattisesti nosta skulptiasi jotenkin ylemmälle tasolle. Asiat voi tehdä tyylikkäästi tai sitten ei. Jopa peeniksen, sellasen myyttisen tabun jonka nyt sankarimaisesti luulit rikkovasi.Skrixqueek kirjoitti:Itse luulin, että saisin ulkomailla sen järkyttyneemmän vastaanoton, mutta se olikin saunakansa, joka rupesi valittamaan.
Prinssi alberttia kehiin vaan!Skrixqueek kirjoitti: Laitanko siihen kenties korvakorun?
aivan
Joku sanoi että peniksen skulptaaminen figuun on tarpeetonta, mielestäni kukkahattutätien on tarpeetonta inistä sukupuolielimistä. Jos sukupuolielimien näkeminen figussa järkyttää, kannattaa mennä itseensä, koska silloin vika ei todellakaan ole figussa, vaan katsojassa.
mieoonmursu kirjoitti:Jos se tuolla lailla heiluu kun yrittää aseellaan lyödä niin ei kyllä kaua pysy pystyssä
Arvatkaa repesinkögrollix.. kai? kirjoitti: mutta aseen terä näyttää katkaravulta
Mutte mieli tekisi? keh keh keh---Skrixqueek kirjoitti:en aio mennä alastomuutta pidemmälle.