"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Minosta maalattuna + Kissa valmiina!

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Eihän siinä mikään pelota, itseäni vain ihmetyttää miksi se PITÄÄ tehdä kun sen voisi jättää tekemättä. :)

Itse mielummin katselen eunukki minotauria kuin ympärileikattua.
Ihmettelen vain tarvetta mallintaa saman sukupuolen sukuelimiä pelifiguureillesi.
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

Tjaa? Eli mitä? Luulet minun saavan nautintoa lerssin skulptaamisesta, vai? Kuten olen jo aikaisemmin sanonut, miksi helvetissä minotaurit kävisivät läpi vaivan etsiä kangasrätti haaroväliinsä, syynä säädyllisyys? Minotaureja kuvataan tyhmiksi olioiksi, eivätkä tyhmänpuoleiset otukset todennäköisesti ajattele siveellisyyttä.
Lisäksi luulisi Slaaneshiittejen vartavasten esittelevän varustuksiaan.

Itse luulin, että saisin ulkomailla sen järkyttyneemmän vastaanoton, mutta se olikin saunakansa, joka rupesi valittamaan. Warseerissä kysyttiin jopa, miksei sillä ole erektiota!

Se on vain penis. Ei sen ihmeellisempi osa ruumista, kuin kavio, turpa tai peukalo, ok?
Draktaron

Kovin otat pannua asiasta, ei ole tarvis. Minotaurien luonteen perustelu oli hyvä ja pitää paikkansa. Ei siinä mitään, itse en tekisi.
greewer

Viesti Kirjoittaja greewer »

Skrixqueek kirjoitti:Itse luulin, että saisin ulkomailla sen järkyttyneemmän vastaanoton, mutta se olikin saunakansa, joka rupesi valittamaan.
Tää taitaakin olla aika tärkeä juttu sulle tämä peenis, kun tartut arvosteluun noin kärkkäästi. Ettei vain olisi penis ollut yksi päällimäinen lähtökohta skulptaamaan lähtiessä. Olet vähän kihi-kihi tirskunut skulptatessasi ja miettinyt että mitäköhän ne oikeen sanoo kun laitat kuvat näytille. Harmi oikeestaan että porukka tarttu tohon, olisit varmaan ollu aika käärmeissäs jos kukaan ei olis maininnukaan. Nythän voitit kun pääset vääntämään ja sait huomiota mitä haet aika monessa viestissä täällä. Mulle on toisaalta ihan sama mitä figuihis väsäät, mutta sen vaan sanon, että ei sukuelimen näkyminen automaattisesti nosta skulptiasi jotenkin ylemmälle tasolle. Asiat voi tehdä tyylikkäästi tai sitten ei. Jopa peeniksen, sellasen myyttisen tabun jonka nyt sankarimaisesti luulit rikkovasi.
Oh no... Earth are doomded...
It are suckiest.
http://www.salsa.net/peace/conv/8weekconv7-4.html
Finklestein

Viesti Kirjoittaja Finklestein »

greewer kirjoitti:Ettei vain olisi penis ollut yksi päällimäinen lähtökohta skulptaamaan lähtiessä. Olet vähän kihi-kihi tirskunut skulptatessasi ja miettinyt että mitäköhän ne oikeen sanoo kun laitat kuvat näytille.
Mikäs siinä jos joku haluaa tuoda sisäiset perverssionsa esiin figuja skulptaten. Figunarkkikin taisi tehdä näin. Seuraavaksi sitä odotellaan masturboivia ungoreja ym mukavaa.

(ei kuvan figu) Kun kysyin miksi tällä bullilla on toinen rinta suurempi kuin toinen, muistan skrixun vastanneen: "Varhaisen murrosiän aikana pikkutyttöjen rinnat eivät ole vielä kehittyneet identtisiksi" Tai jotain muuta karmaisevaa.

Peli-illassa käynyt 14 vuotias melkein oksensi kun näki koko ryhmän.

Lupasi jopa tuoda armeijansa ropeconiin...........
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

greewer kirjoitti:
Skrixqueek kirjoitti:Itse luulin, että saisin ulkomailla sen järkyttyneemmän vastaanoton, mutta se olikin saunakansa, joka rupesi valittamaan.
Tää taitaakin olla aika tärkeä juttu sulle tämä peenis, kun tartut arvosteluun noin kärkkäästi. Ettei vain olisi penis ollut yksi päällimäinen lähtökohta skulptaamaan lähtiessä. Olet vähän kihi-kihi tirskunut skulptatessasi ja miettinyt että mitäköhän ne oikeen sanoo kun laitat kuvat näytille. Harmi oikeestaan että porukka tarttu tohon, olisit varmaan ollu aika käärmeissäs jos kukaan ei olis maininnukaan. Nythän voitit kun pääset vääntämään ja sait huomiota mitä haet aika monessa viestissä täällä. Mulle on toisaalta ihan sama mitä figuihis väsäät, mutta sen vaan sanon, että ei sukuelimen näkyminen automaattisesti nosta skulptiasi jotenkin ylemmälle tasolle. Asiat voi tehdä tyylikkäästi tai sitten ei. Jopa peeniksen, sellasen myyttisen tabun jonka nyt sankarimaisesti luulit rikkovasi.
Ah, ce n'est pas vrai! Lähinnä ajattelin luonnosteni saamien kommenttien perusteella, että millaista feedbackia tulee. Warseerissä kitistiin, että "minotaur penis not necessary" yms. kun sotussa oli miltei asiallista luonnosten suhteen. Minulle on yksi hailee, mainitaanko penis vai ei. Parempi ettei mainittaisi. Eihän kukaan ryhdy riehumaan, että "kato, sillä on sarvet - peitä ne!" Jaa, tyylikkään peniksenkö tahdoit nähdä? Jos asia on niiin lähellä sydäntäsi, niin selittäisitkö, mite skulptaan sinulle tyylikkään peniksen? Laitanko siihen kenties korvakorun?

Ja Malakian of Flames, enkö sanonut, että kaikkien mielenterveyden säästelemiseksi en aio mennä alastomuutta pidemmälle. Ja siitä rintajutusta - heitin sen läppänä, koska itse tulit (taas) riehumaan: "ei ole samankokoiset rinnat, skulptaa uusiksi!" Tuo informaation palanen oli suoraan terveystiedon tunnilta. Eli Suomen valtio opetti minullekin tuon karmaisevuuden.

Ja Markus onkin Markus. Kuten Warseerissä sanottiin: "finn, ignore the damn kids saying you should cover it. keep up the good work!"

Olen puhunut.
Pjotr

Viesti Kirjoittaja Pjotr »

Joku sanoi että peniksen skulptaaminen figuun on tarpeetonta, mielestäni kukkahattutätien on tarpeetonta inistä sukupuolielimistä. Jos sukupuolielimien näkeminen figussa järkyttää, kannattaa mennä itseensä, koska silloin vika ei todellakaan ole figussa, vaan katsojassa.

Itseasiassa on enemmän johdonmukaista että minotaurilla näkyy sukupuolielimet kuin että ei näkyisi, ne kuitenkin ovat elukoita jotka eivät varmasti tunne tarvetta peitelläkseen itseään, lisäksi alkukantaisissa kulttuureissa (kuten minotaurien kulttuuri varmaan on) on tapana korostaa maskuliinisuutta, jota penis symbolisesti kuvastaa.

Skrixqueek kirjoitti: Laitanko siihen kenties korvakorun?
Prinssi alberttia kehiin vaan!

Vitsi.
Corgimaster

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

heh, tuolla sonnillahan on kaksi lekaa josta valita lyöntiin sopivaksi

mutta hienojahan nuo.

en kyllä tajua miksi porukka vaahtoaa heti kun potkuria näkyy figussa, tissejä ja "kirkkoveneitä" saa olla mutta heti kun kyrpä näkyy niin figunörtti menee paskaksi...

Joku sanoi että peniksen skulptaaminen figuun on tarpeetonta, mielestäni kukkahattutätien on tarpeetonta inistä sukupuolielimistä. Jos sukupuolielimien näkeminen figussa järkyttää, kannattaa mennä itseensä, koska silloin vika ei todellakaan ole figussa, vaan katsojassa.
aivan

juu, harjottele vaan, parempia tulee ajan myötä
Viimeksi muokannut Corgimaster, Ke 05.04.2006 20:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
Draktaron

Itseasiassa vika ei ole kenessäkään ja makunsa kullakin.

Toiset tykkää dikeistä.
WaMMaSaNDe

Viesti Kirjoittaja WaMMaSaNDe »

Kyllä veitikan läsnäolo antaa mielestäni tietynlaisen tunnelman nappiin joka minotaurille sopii. Figu on hienoa työtä skulptatuksi, aseesta ja figun asennosta on jo kommentoitu joten en niistä ala jaarittelemaan.
Nipsu

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Voi vattu! Oon nauranu niin että meni jotain 10 min. lukea koko keskustelu!
Loistavaa ;) Mutta ite työstä vaan että ainoa joka jäi häiritsemään oli aseen paksuus, mutta sekin on vain makuasia. Ymmärsinkö nyt oikein onko näitä tulossa joskus koko osasto tai vaikka armeija? Jos niin pistä ihmeessä kuva kaikista näitä katsoo ilokseen ;)
Skeneen paluu prokkiksena modata 3ed DE figuista about WYSIWYG armeija. Saa nähä kuin käy.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
Gitsnik

Viesti Kirjoittaja Gitsnik »

eihän pikkupippeli tuolla jalkovälissä mitään pahaa tee. antaa vaan jotain joka erottaisi sen GW:n omasta luomuksesta.

luulin kyllä että täällä olisivat ihmiset sen verran kasvaneet että olisivat jättäneet kaiken valituksen/yli-humion sikseen kuten jo topicin kirjoittaja selitti niin tuskin mitkään slaaneshin minotaurit rupeavat IRL mitään kankaita vyötärölleen kokoamaan...

ja onhan niillä demonineideilläkin tissejä monin parein...
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Ok, olen homofobi, mutta en silti ole juuri moksiskaan tuosta peniksestä. Siitä valittaminen vain sattuu kasvattamaan ihmisten post counttia. Itsekin olen tehnyt varsin erikoisia Slaanesh konversiota, kuten raskaana olevan puolialastoman noidan, mutta onneksi kuvat olivat niin suttuisia, että kukkan ei jaksanut valittaa. Itse enh nauranut figuille sitä 10 min, vaan tänne laitetuille viesteille. Lukekaapa ne, kuvitelkaa itsenne peruskoululaiseksi, joka ei välitä mokomista "siveysyksityiskohdista" ja muistelkaa, miten miltei jokainen sotulainen korosta kypsyyttään ja ikäänsä...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Iltoja vain.

Skulptauksenahan tuo aika huono. Asento on todella tönkkö, eikä se ole kovin monessa mielessä (minotaurista kun puhutaan) sopusuhtainen tai hieno. Ase on aika kauhea, terä varsinkin, kasvot myös. Mutta onhan siellä ainakin yksi melko hieno osa: taaksevedetyn esinahan "kurttuosa".

Maalaus ei säväytä lainkaan; Liian flättiä ja simppeliä.

Tosiaan alkaa minuakin näin urpona sivustakatsojana ja saunakansan yhtenä edustajana ihmetyttämään herra Skrwuxzxzqueekin mainostus: "Mä on ihan sinut mun alastomuudeni kanssa. Mulle ei oo mikää ongelma tehä peniksii..."

Jotenkin juuri tuntuu, kuten joku jo taisi mainitakin, että hän kihertelee ja kikattaa kotonaan hieroessaan sormillaan uutta penistä muotoonsa. Oikeasti, tämä alkaa jo vaikuttaa melkolailla huomiokeruutoimelta. En tiedä, minkä ikäinen olet, mutta siltikin voisit alkaa kasvamaan. Kyllä myö tiedetään, että sinä et pelkää itseäsi mennessäsi alasti( ! ) vessaan tai suihkuun.

Tuskin kukaan noista järkyttyi missään muodossa. Ja ei, tuskin kenenkään mielenterveys noiden katselusta vaaraantuu, kuten mainitsit kenties tapahtuvan.

Ja ei, minua eivät penikset haittaa.

Lisäys: Pidän itseäni urpona, kun vastasin tähän. Mutta näistä "Hyi, hitsi sä oot hurja jätkä!"- vastauksistahan sinä pidät. Tämä ei toivottavasti ole sellainen.
Viimeksi muokannut Hollo, Ke 05.04.2006 18:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nipsu

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

En minäkään sculpille tai kuvalle nauranut vaan juuri keskustelulle. Modelista minulla ei ole mitään valittamista kun en ite varmasti sais aikaseks parempaa.
Skeneen paluu prokkiksena modata 3ed DE figuista about WYSIWYG armeija. Saa nähä kuin käy.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
Draktaron

Enpä minä mitään kitise, huvittaa vain lähinnä miksi pitää nähdä enemmän vaivaa ja tehdä dikki kuin olla tekemättä sitä...oikein siis nähdä vaivaa asian puolesta, kertoo vain että se on haluamalla haluttu tehdä ja syytä en voi kuin ihmetellä :D. Mutta ei siinä, seuraavaksi Warhammer 40,000 ja Dreadnought Dikkituho-500....

Tai Chaos spawn...... :D
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Ihan tyylikäs tuo itse duunaamaksi.. Et siis käyttänyt mitään osia stuffin(tai mitä muovailuvahaa ikinä käytätkään) lisäksi? Edelliset tuotokset olivat muistaakseni enemmän vaaleanpunaisia, kuin liiloja.. Vai?
mieoonmursu kirjoitti:Jos se tuolla lailla heiluu kun yrittää aseellaan lyödä niin ei kyllä kaua pysy pystyssä
grollix.. kai? kirjoitti: mutta aseen terä näyttää katkaravulta
Arvatkaa repesinkö :D.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Corgimaster

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

Minorith kirjoitti:Mutta ei siinä, seuraavaksi Warhammer 40,000 ja Dreadnought Dikkituho-500....

ahahaha :D tipuin pahemman kerran :D

aseena moisella tietysti pitää olla AssCannon :P
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
Finklestein

Viesti Kirjoittaja Finklestein »

Skrixqueek kirjoitti:en aio mennä alastomuutta pidemmälle.
Mutte mieli tekisi? keh keh keh---
tämä keskustelu hajosi nyt kyllä pahemman kerran. destination masturbation

Kissasta vielä sen verran ihan hauska. En kyllä ymmärtänyt kisusta törröttävien ulokkeiden tarkoitusta ja base on VIHREÄ.... ei muuta.
Ainiin ja katsos uudestaan sitä mirrien anatomiakirjaa... ei enää muuta.
Viimeksi muokannut Finklestein, Ke 05.04.2006 22:18. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
VilleM

Viesti Kirjoittaja VilleM »

Saanen tiedustella, milloin näemme lisää näitä?
Etsin Lotraajia Joensuun ja Outokummun lähistöltä!

42, vastaus kaikkeen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”