"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Noppatuurisi

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Ihan näin realistille ja matemaatikolle tälläinen topic on... naurettava.
Eli millään heittotekniikoilla ei ole väliä tuloksen suhteen eikä voi sanoa että tietyt heitot epäonnistuisivat useammin kuin toiset. Tulokseen vaikuttaa vain nopat jos ne oikeasti heittää eikä tiputa pöydälle. (eli tehkää painotettuja noppia).
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Kyllä se heittotyyli ja noppien 'asettelu' auttaa melko paljon.
Uskallan jopa väittää, että mitä pidemmälle ja matalammalle heitän sen suurempia ne luvut ovat(yleensä) :D
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Slaughter Master

Viesti Kirjoittaja Slaughter Master »

Z7-852 kirjoitti:Ihan näin realistille ja matemaatikolle tälläinen topic on... naurettava.
Eli millään heittotekniikoilla ei ole väliä tuloksen suhteen eikä voi sanoa että tietyt heitot epäonnistuisivat useammin kuin toiset. Tulokseen vaikuttaa vain nopat jos ne oikeasti heittää eikä tiputa pöydälle. (eli tehkää painotettuja noppia).
Höpö höpö. Minulla ainakin on täysin noppatuuri eri osa- alueilla erilainen. Ja se on vieläpä huomattavissa erittäin hyvin. Eikä se mistään heittotekniikoista olekaan kiinni. Ei pidä pilata topikin tunnelmaa tuollaisella materialismilla. ;)
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Itse olen ajatellut ilmiantaa noppani FBI:lle, ovat selkeästi salaliitossa kun aina juuri suojaan päässeenä Berzerkerini lähtevät juoksemaan...
Hyyryläinen

Viesti Kirjoittaja Hyyryläinen »

Mulla menee yleensä vain lähitaistelu heitot hyvin mutta se on vähän huono kun pelaan taulla xD
camoflame

Viesti Kirjoittaja camoflame »

Tuskin kukaan rupeaisi oikeasti väittämään että jollain henkilöllä on tuuria/epäonnea jossakin nopan heitto tilanteessa. Hassusti sitä kyllä huomaa vispaavansa sitä noppaa pidempään kämmenessä jos on joku tärkeä heitto. Tämä nyt on iän myötä alkanut hävitä, mutta muistan kun joskus 8 vuotta sitten tein roolipelejä pelatessani nopalle ns. alttarin jossa oli noppa käännetty niin että haluamani luku oli ylöspäin. Eihän sillä tietänkään ollut vaikutusta, mutta veikkaanpa että samat ihmiset jotka uskovat tuuriin käyvät lottoamassa (2,5milj on jaossa tällä viikolla :))
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
Nuuska-Peke

Viesti Kirjoittaja Nuuska-Peke »

sen vähän mitä olen pelannut niin on kehittyny genestealereille semmone super-duber rending noppa-tuuri, tekee noista marsuista jyrsijän kokoisia viipaleita!:)
Rappiolla on hyvä olla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”