"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Figuurien uudistuminen. (Empire/Orcs/Goblins)

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Uuh, eihän noista keihäsmiehistä voi olla tykkäämättä, aivan mahtavan näköisiä nykyisiin verrattuna. Vois melkeen itekkin alkaa harkitsemaan empireä jos noin hienoja vikuja on tulossa. Örkki taas on aika örkki.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Hän itse kirjoitti:Warseer pelastaa.
Sigmar on sittenkin olemassa... /tekee vasaran merkin rinnalleen

Kyllä helpotti tuo uutinen. Nyt sitten vain jäädään jännittämään oikeita uutuuksia, ja rukoillaan parasta. Pitäneekin lähteä levittämään ilosanomaa muuallekin. Kiitos tästä.

Niin, ja keskustleuhan toki voi jatkua tästäkin uutisesta huolimatta.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Rune kirjoitti:
Hän itse kirjoitti:Warseer pelastaa.
Sigmar on sittenkin olemassa... /tekee vasaran merkin rinnalleen

Kyllä helpotti tuo uutinen. Nyt sitten vain jäädään jännittämään oikeita uutuuksia, ja rukoillaan parasta. Pitäneekin lähteä levittämään ilosanomaa muuallekin. Kiitos tästä.

Niin, ja keskustleuhan toki voi jatkua tästäkin uutisesta huolimatta.
Huokaus... minä jo ehdin toivoa että saisin kunnon modelit empire armeijan tekemiseen, kun nykyiset ovat aivan naurettavan huonoja... ...no ehkä joskus... *Alkaa selailemaan muiden yrityksien katalogeja*
Johannes_sankari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Johannes_sankari »

Mitä, mitä!?!??!

Ei aitoja!!!!

Voih
, olipa pettymys...
Ihan jo odotin GW:ltä moista panostusta moiseen turhakkeeseen kuin keihäsmies. 5. edikan figuja oli ultimaattiset viisi, kuudennessa ne olivat muovisia kammotuksia, joita kukaan ei huolinut ilmaiseksikaan.
Sitten eteen rymähtivät nämä kaunistukset ja hihkuin jo riemusta, mutta todellisuus jysäytti kylmän maiharinsa vasten ohimoani.
...
Ääh, vedän vuosituhannen lärvätsalot jos uuden edikan keihäsfigut ovat lähellekään tuota tasoa!
C'est un homme qui ne meurt jamais et qui sait tout!
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

No voihan helvetti... minä kun ehdin jo luulla, että GW tekisi vaihteeksi hienoja figuja... Tosin ogret ja weedyt ovat ihan säällisiä (paitsi uudet elven steedit, *shudders*), joten ehkä GW sittenkin parantaa tasoa...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”