"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Figusalkku (oli: Jelp!)

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Iceman kirjoitti:Yhdelle Armytransportin levylle olen pakannut 26-27 kääpiötä ja mikäli tämän levyn pilkkoisi pariin osaan, että saisi esim. neliskanttiseen mikroastiaan, niin Confo/Bloodbowl/Mordheim/muu vastaavan määrän figuja hyödyntävä peli kulkisi kätevästi mukana. Tosin olen laittanut kääpiöt makaamaan tuumaiselle levylle, kun vaihdoin Kapun kanssa yhden paksumman levyn pariin ohuempaan.
Eli ei taida ihan 500pts harmaaritarimarsuarmeija mahtua yhteen (siinä on noin 20 ukkoa, joista suurin osa stormiksia), no jos ei yhteen niin sitten kahteen.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ratovaari kirjoitti:
Iceman kirjoitti:Yhdelle Armytransportin levylle olen pakannut 26-27 kääpiötä ja mikäli tämän levyn pilkkoisi pariin osaan, että saisi esim. neliskanttiseen mikroastiaan, niin Confo/Bloodbowl/Mordheim/muu vastaavan määrän figuja hyödyntävä peli kulkisi kätevästi mukana. Tosin olen laittanut kääpiöt makaamaan tuumaiselle levylle, kun vaihdoin Kapun kanssa yhden paksumman levyn pariin ohuempaan.
Eli ei taida ihan 500pts harmaaritarimarsuarmeija mahtua yhteen (siinä on noin 20 ukkoa, joista suurin osa stormiksia), no jos ei yhteen niin sitten kahteen.
Stormareita saisi sen 28 kpl levyyn, mutta GK:t ovat vähän enemmän raajat harallaan ja vaativat isompaa tilaa. Jos Ritareita on vain kourallinen, yksi levy saattaisi riitääkin. Suosittelen miettimään ja mallailemaan figuja levyn päällä ennen kuin rupeaa nyppimään siihen reikiä, niin saa levyn optimoitua juuri oikeaan tarkoitukseen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Santtu

Viesti Kirjoittaja Santtu »

Mielestäni paras (ja halvin) on oma tehty kantolaukku. Siihen ei tarvitse mitään muuta, kuin jotain pehmeää ja tukevaa materiaalia.Itse käytän vaahtomuovia eli superlonia, joka on erittäin joustavaa ja muutenkin hyvää materiaalia kantosalkkuun. Jos haluaa päästä halvalla niin kannattaa käydä hakemassa joku muovikippo tai vastaava ja laittaa sinne superlonia. ;)
Tas

Viesti Kirjoittaja Tas »

Entä mitenkäs kuljettaisitte monifiguisempia armeijoita, esimerkiksi päälle satafiguisen gobbohorden? Olen miettinyt kuljetusongelmia siitä asti kun aloitin gobeliinit..
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Entä mitenkäs kuljettaisitte monifiguisempia armeijoita, esimerkiksi päälle satafiguisen gobbohorden? Olen miettinyt kuljetusongelmia siitä asti kun aloitin gobeliinit..
Muovigobbot harvemmin kuljetuksesta isommin kärsivät, vaikka vähän huolimattomamminkin pakkaisi. Kyllä minun jalkaväki-Empirenikin muoviosasto kulkee ArmyTransportin syvään levyyn leikatussa tankinmentävässä kolossa isona kimppahalina, ja metallifigut sitten kukin omassa lokerossaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Kaikista vaikein kuljettaa ovat luultavasti Deldarit katkeilevine osineen ja todella paljon tilaavievine Raidereineen... itse joudun kantamaan aina jumalatonta salkkua kun lähden niillä pelaamaan. Toisaalta mukaan menee samalla kirjat ja pelivehkeet ja jopa ruoka. ;)
ismo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ismo »

OIsko tosta apua ?

http://intersponge.com/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”