"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Iron Warrior tilanneraportti(sikana kuvia)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

minorith kirjoitti: Pitäisi vaan saada märkäpaletti jostain halvalla, kun maalit tahtovat aina vähän kuivahdella ennen aikojaan.
Höpsistä. Mä käytän muovia, leikkaan yleensä palasen vaan jostain kauppakassista(muovi) ja käytän sitä. Heität välillä penselillä lisää vettä siihen maaliin, niin se pysyy hyvänä aika pitkään.
chaosmarine kirjoitti:Waude! Minun IW:t kalpenee ja menee häpeämään itseään noitten herrojen rinnalla! Tyylikäs armeija ja hieman nuhruisempia Iron Warruja kuin normaalisti. MIten sinä maalaat noi figuurisi? Mitä maaleja käytät ja mitä vaiheita siinä on vai onko se salaisuus? Voisin ehkäpä oppia jotain. Mutta todella komeita ovat nuo ja toi Prinssi inspiroi minua Vinkkaus.

Ei ole mikään erikoisen vaikea tekniikka. Ekaks ukot mithril silverin värisiks, sit trimmit kullalla. Jonka jälkeen alkaa hurja inkkaus, niin monta kerrosta että alkaa metalli näyttämään patinoidulta. Joutuu käyttämään ruskea+musta, ruskea+musta+vihreä ja mustaa washia sekasin että tulee sellanen makee patinoitumis efekti. Sit vaan mihtril silveril maalaa naarmuja niin se onkin sit siinä. Niitä naarmuja joutuu maalaa valikoiden, niin että korostaa armorin muotoja samalla. Maaleina käytän GW ja joitain Vallejo maaleja.

[
Tjaa, tuosta tulee 1500 pisteen lista, mutta maalaan samalla 6 termistä, jotka maksavat joku 240 pinnaa, joten kyllä se 1750 onnistuu. On mulla raptor squadikin. Ja 6 oblia bitz boxissa, jos tarvetta tulee. Chaosboyzit yleensä ilmottaa noin kuukauden etukäteen mikä on turnauksen säännöt jne, ajattelin että tän armeijan pitäs saada valmiiks jo ennen sitä, niin on kuukausi aikaa tehdä puuttuvat 250/350 pistettä jos tarve vaatii. :) Sulla aika paljon porukkaa sun armeijassa, ei taida olla paljoakaa tankkeja jne?

Moi
Hope is a serum that never heals
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Juu kokonaan jalkaväkeä tuo armeijaa tulenee olemaan. Tosin loppusuoralla voi käydä niin, että joutuu maalamaan pari jotain kalliimpaa härpäkettää kun ei muuten kerkeä. Pitää kattoa miten kerkeää, jalkapallo ainakin vähän häiritsee maalaamista :)
OneManArmada

Viesti Kirjoittaja OneManArmada »

Metalli näytti aika...no huonolta....Demoniprinssin aseessa oli hyvät NMN:ät, tulevat projektit näyttävät ihan kivoilta...kaikki napit olivat kaiken puolin mukavan näköisiä, jopa loistavia etten sanoisi.
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Kerropas Chronokkeli miten käsittelet inkkejäsi, kun niitä ei tunnetusti voi suoraan purkista kaataa figujen päälle tai tiedossa on tahroja ja tummia läikkiä tasaisilla pinnoilla. Itse en ole kertaakaan vielä voinut inkata vaaleiden tai keskivaaleiden maalien päälle, koska värit tummenevat tai tahraantuvat joka kerta. Laitoin pesuainetta inkkiin, auttoi hieman ja rikkoi pintajännitteen niin ettei ihan joka paikkaan jää kiinni, mutta silti ei vielä ihan täydellisesti koloihin valu.

Sekoitussuhdetta? 1:vettä 1: pesuainetta 1:inkkiä, vai mikä olisi hyvä?
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Kerropas Chronokkeli miten käsittelet inkkejäsi, kun niitä ei tunnetusti voi suoraan purkista kaataa figujen päälle tai tiedossa on tahroja ja tummia läikkiä tasaisilla pinnoilla. Itse en ole kertaakaan vielä voinut inkata vaaleiden tai keskivaaleiden maalien päälle, koska värit tummenevat tai tahraantuvat joka kerta. Laitoin pesuainetta inkkiin, auttoi hieman ja rikkoi pintajännitteen niin ettei ihan joka paikkaan jää kiinni, mutta silti ei vielä ihan täydellisesti koloihin valu.

Sekoitussuhdetta? 1:vettä 1: pesuainetta 1:inkkiä, vai mikä olisi hyvä?
Tjaa, tasaisia inkki kerroksia ei juuri saa jossei käytä jtn tiskiaineita tai muita pintajännitteiden rikkojia, ja todella ohuita kerroksia. Mutta. Iron warriorit vedän aika vetisellä ja rennolla kädellä. Koska, osittain naarmujen funktiona on myös peittää inkin kuivumis jälkiä, eli niitä naarmuja maalaillaan suht strategisesti sinne, normaalien naarmujen lisäksi. It's all about deception. ;) En tiedä muita tapoja saada tosi tasasia inkki kerroksia kun vedellä ohuita kerroksia, ja sillonkin on kysymyes enemmän laveerauksesta kun inkkaamistesta.

Moi
Hope is a serum that never heals
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”