"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Deathguard Plaguemarine

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

mae kirjoitti:oi että, oikein ilo katsella näitä uusia tuotoksiasi! olet kyllä kehittynyt niin perkeleesti tässä viimeisen kuukauden sisään että saat melkein oksennuksen lentämään pitkin rumaa, valkoista näppäimistöäni. ai että kun olisin töissä vääntämässä graffaa uudella iMacilla ja älyttömän suurella littunäytölläni, vaan sain eilen potkut, en tajua miksi, ehkä johtui siitä että haukuin työnantajan pataluhdaksi kuudella eri kielellä, jotka kaikki osaan melkein täydellisesti!

sinänsä vähän harmittaa tuo työpaikan menetys, piru periköön temperamenttisen ja hyökkäävän käytökseni. tuossa keväällä nimittäin juuri valmistuin lahden muotsikasta huippuarvosanoin. opettajatkin ihmettelivät taitojani, olin kuulemma liian hyvä!

mutta ei tässä elämässä siltikään mitään vikaa ole, ehei, päinvastoin! onhan minulla tyttöystävä. kaunis sellainen nimittäin, olin kaksi kesää sitten espanjassa matkailemassa kulttuurikohteisiin ja kuinka ollakaan, matkalta mukaani tarttuikin oikea kaunotar! olen kyllä aikamoinen onnenpekka. lisäksi tämä kolmio aivan kaupungin keskustassa (jossa asumme yhdessä tyttöystäväni kanssa, oi että rakastan häntä!) pitää minut ajantasalla ja joka paikkaan on lyhyt matka. sääliksi käy raukkoja jotka joutuvat asumaan taajamissa!

ihmissuhteita minulla on myös vaikka muille jakaa, olenhan kaupungin hurmaavimpia ja komeimpia nuoriamiehiä! tekemistä on aivan liiaksi, tosiaan liikaa ystäviä ja tuttavia tavattavana, onneksi minulla on varaa käydä kaksi kertaa päivässä kallissa kuppiloissa ostamassa erikoiskahveja ja turisemassa viisaita!

mullakin tää figuharrastus on alkanut tulla enemmän pinnalle tässä viime aikoina, tosin toi maalaaminen ei edelleenkään oikein ota tuulta alleen. tosiaan hosun liikaa enkä jaksa hioa yksityiskohtia tarpeeksi. olen vähän liian hosuva persoona, mutta se on mun tyyli, turha siitä on kenenkään valittaa! eiks vaan?

olisko mahdollista saada sulta jotain pientä "painting lessonia" vaikka näin internetin välityksellä kun oon huomannut sun kehittyneen ja haluaisin saada tietää että miten se on onnistunut noin nopeasti! tykkään tyylistäsi, grim and dark on sydäntä lähellä täälläkin päässä! joten jos vaan mitenkään maestrona viitsisit jonkun näppärän paketin vääntää ja pistää vaikka tänne galleriaan niin olis tosi hienoa!

näin ylipäätään sun napeissa on hienoa toi käytettyjen värien ja eritoten sävyjen määrä, miten saat väriliu'ut noin tasaisiksi? mulla blendeistä tulee yleensä liian rougheja ja se haittaa yleislookkia melko paljon.

mut pitää tästä mennä tonne kokkailemaan jotain hyvää kun tuo avovaimonretale tuolla jo huutelee!

adios!
Ehh...? Sarkasmia-ko?

Vähän aikaa sitten vielä tarvitsin nöyryyttä ja öh... no olen imarreltu, mutta on täällä paljon parempia kuin minä..... pidän itseäni ihan basic maalaajana... eli sellaisena kuin 80% Sotun väestöstä. Ikävää että työpaikka meni ja tuota, hyvä että ihmisasiat ovat kunnossa... ehh, tämä on kyllä hämmentävintä mitä minulle on koskaan täällä sattunut. :) Sitäpaitsi uskon että jos jonkun tuton tekisinkin niin sinä olisit ainoa lukija. Onhan niitä netti pullollaan.
Viimeksi muokannut Draktaron, Ti 13.06.2006 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paha Vaatturi

Viesti Kirjoittaja Paha Vaatturi »

Joku on näköjään hörppinyt liikaa voimajuomaa kun noin paljon oli asiaa :D

Ai että on hieno kaosmarsu, panssari on todella hyvin onnistunut. Kerrankin näkee muuta kuin vihreitä nurgle ukkoja. Odotan innolla squadin valmistumista.

Muutes, onkos siinä valkoinen vai musta pohjamaali?
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Onko se muuten täysin valmis? Detailia on aika vähän, esim. sarvet kypärässä ja metallit ovat vähän huomiota herättämättömiä.
Ehkä metalleissa hait hapettunutta/tummunutta lookkia, mutta malli voisi olla dramaattisempi selkeämmillä kontrasteilla. Sarvet olisivat myös kivat jotenkin muusta pään seudusta poikkeavina.
Draktaron

Metalleissa on vähän mustaa inkkiä ja ruostetta tuomaan Flesh Washia. Ei ole tuossa ihan valmis, nykyään marinessa on highlitteja vähän lisää ja tein punaisen plasmahohdon aseeseen, oli se ihan hyvä idea, näyttää paremmalta. Eivät ole sarvet tyypin päässä, kypärä on mutatoitunut jonkinlaiseksi tikuiksi, ja on osa kypärää joten pidin saman värisenä.

Juu, purkautuminen figuthreadissa :) Lay back the whisky.

Maalaan aina valkoisella pohjamaalilla, jotenkin mukavempi maalata kun näkee yksityiskohdatkin kunnolla.
Draktaron

Noniin, nyt on sitten uusi Canon Powershot A530 ostettu, ja tässä on nyt sitten sillä otetut kuvat. Meni vielä vähän opetellessa kameran toimintoja ( joita löytyy aina zoomista teleportaatioon asti.... ) joten tässä siis Plaguemarine viimeisteltynä ja uudelleenkuvattuna:

Kuva

Kuva

Vertailun vuoksi vielä muinaisen Finepixin paras mahdollinen kuva jonka sain:

Kuva

Sinänsä pelottava homma, että on ilmeisesti ostettava suurennuslasi että näitä figuja enää uskaltaa kuvata, kamera kun kykenee tähän:

Kuva

Ja tuossa on vasta 50% potentiaalista käytetty... tässä uskalla enää maalata.

Mutta enjoy! :)
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Noniin..!Tuossa on enemmän nurglemaisuutta.Hyvä ettei se olekkaan ihan lumenvalkoinen :)
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Hyvinhän tuo on maalattu, mut ite maalaisin death guardin vihreeks.
Dark Apostle

Viesti Kirjoittaja Dark Apostle »

Tuo valkoinen Kuolon Kaarti tuntuu olevan nykyään ihmisten suosiossa (nm. itsellänikin työn alla ;) )
Itse figu on pienten muutosten jälkeen kerrassaan upea. Etenkin tuon Plasman "hehku" tuo lisää elämää ja kiinnostavuutta muuten niin tasaiseen väriin.
Näitä lisää ja pian! :)

Ai niin.
Kamerasi on kyllä pelottavan tehokas. ;)
"..Daemon Prince is like a box of chocolates, You never know what you gonna get .."
Draktaron

Olet oikeassa, itseäni hirvittää aivan simona että miltäköhän nuo figuni nyt sitten oikeasti kuvissa näytävät, kun ennen on jouduttu tuota Finepix -puuroa katselemaan. :)

Hyvä että plasma miellytti, sillä minä varta vasten jätin sen aikalailla minimoidun tyylikkääksi, en vain itse tykkää niistä diskopallo plasmoista, joissa sitten koko ukon etupuoli on maalattu sourcelightningilla ja aseesta 80% on sinistä/punaista. Jor Marineni tarvitsevat taskulamput, teen ne niille erikseen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”