Ehh...? Sarkasmia-ko?mae kirjoitti:oi että, oikein ilo katsella näitä uusia tuotoksiasi! olet kyllä kehittynyt niin perkeleesti tässä viimeisen kuukauden sisään että saat melkein oksennuksen lentämään pitkin rumaa, valkoista näppäimistöäni. ai että kun olisin töissä vääntämässä graffaa uudella iMacilla ja älyttömän suurella littunäytölläni, vaan sain eilen potkut, en tajua miksi, ehkä johtui siitä että haukuin työnantajan pataluhdaksi kuudella eri kielellä, jotka kaikki osaan melkein täydellisesti!
sinänsä vähän harmittaa tuo työpaikan menetys, piru periköön temperamenttisen ja hyökkäävän käytökseni. tuossa keväällä nimittäin juuri valmistuin lahden muotsikasta huippuarvosanoin. opettajatkin ihmettelivät taitojani, olin kuulemma liian hyvä!
mutta ei tässä elämässä siltikään mitään vikaa ole, ehei, päinvastoin! onhan minulla tyttöystävä. kaunis sellainen nimittäin, olin kaksi kesää sitten espanjassa matkailemassa kulttuurikohteisiin ja kuinka ollakaan, matkalta mukaani tarttuikin oikea kaunotar! olen kyllä aikamoinen onnenpekka. lisäksi tämä kolmio aivan kaupungin keskustassa (jossa asumme yhdessä tyttöystäväni kanssa, oi että rakastan häntä!) pitää minut ajantasalla ja joka paikkaan on lyhyt matka. sääliksi käy raukkoja jotka joutuvat asumaan taajamissa!
ihmissuhteita minulla on myös vaikka muille jakaa, olenhan kaupungin hurmaavimpia ja komeimpia nuoriamiehiä! tekemistä on aivan liiaksi, tosiaan liikaa ystäviä ja tuttavia tavattavana, onneksi minulla on varaa käydä kaksi kertaa päivässä kallissa kuppiloissa ostamassa erikoiskahveja ja turisemassa viisaita!
mullakin tää figuharrastus on alkanut tulla enemmän pinnalle tässä viime aikoina, tosin toi maalaaminen ei edelleenkään oikein ota tuulta alleen. tosiaan hosun liikaa enkä jaksa hioa yksityiskohtia tarpeeksi. olen vähän liian hosuva persoona, mutta se on mun tyyli, turha siitä on kenenkään valittaa! eiks vaan?
olisko mahdollista saada sulta jotain pientä "painting lessonia" vaikka näin internetin välityksellä kun oon huomannut sun kehittyneen ja haluaisin saada tietää että miten se on onnistunut noin nopeasti! tykkään tyylistäsi, grim and dark on sydäntä lähellä täälläkin päässä! joten jos vaan mitenkään maestrona viitsisit jonkun näppärän paketin vääntää ja pistää vaikka tänne galleriaan niin olis tosi hienoa!
näin ylipäätään sun napeissa on hienoa toi käytettyjen värien ja eritoten sävyjen määrä, miten saat väriliu'ut noin tasaisiksi? mulla blendeistä tulee yleensä liian rougheja ja se haittaa yleislookkia melko paljon.
mut pitää tästä mennä tonne kokkailemaan jotain hyvää kun tuo avovaimonretale tuolla jo huutelee!
adios!
Vähän aikaa sitten vielä tarvitsin nöyryyttä ja öh... no olen imarreltu, mutta on täällä paljon parempia kuin minä..... pidän itseäni ihan basic maalaajana... eli sellaisena kuin 80% Sotun väestöstä. Ikävää että työpaikka meni ja tuota, hyvä että ihmisasiat ovat kunnossa... ehh, tämä on kyllä hämmentävintä mitä minulle on koskaan täällä sattunut.