"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

High Elf Hero on Great Eagle

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

MetalliMursu kirjoitti:Hmm.. Minua jäi vaivaamaan, onko tällä missään nuoliviintä? Kun selässä näkyisi olevan vain miekka, ja lantiolla ei näy mitään...
Nääh, sillä on maaginen jousi ja nuolet spawnaavat ilmasta jänteelle heti kun niitä tarvitsee;)

No joo, en käynyt nuoliviintä figuun enää survomaan, kun kävi jo miekankin kanssa vähän täyden näköiseksi. Ja pysyy kuljettaminenkin helpompana.
Set fire to the family tree.
Goblinoid

Viesti Kirjoittaja Goblinoid »

Lighthammer kirjoitti:Tietääkseni suurin osa figumaalarien parhaimmistosta käyttää muutenkin valkoista pohjamaalia.
Itse käytän valkoista pohjamaalia, ja tässähän se minun "figujen parhaimmistoni" sitten on

http://s60.photobucket.com/albums/h24/G ... kealta.jpg

-_-'

Mutta hieno elffi kotkanpoikasen selässä! Korostuksiakin löytyy :)
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Enok

Viesti Kirjoittaja Enok »

Haltia on aika vaalea, mikä on hyvä. Haltioille tyypillistä, nääs. Toisaalta näyttää siltä, kuin herra olisi istunut suunnattoman pitkän ajan kotonaan ja kiillotellut asukokonaisuuttaan, eli figusta ei näy sitä, että hän olisi kamalasti maita ja mantuja kierrellyt. En toisaalta tiedä, minne laittaisin likaisuuden efektejä. Saattaisivat liiallisina nimittäin pilata ylvään kokonaisuuden.

Kotka tuo toisaalta aika miellyttävän kontrastin luonnollisilla sävyillä. Pidän itse siitä, että lintu on aika aidohkosti maalattu (en osaa varmasti sanoa, en ole mikään ornitologi...). Base on ehkä hiukan tylsä, mutta on sitä perus basea. Jotain kalliota voisi alustaan harkita änkevän, tekisi ehkä enemmän lennokkaan jos osaa hienosti toteuttaa jonkinlaisen lentoonlähdön. Kaikenkaikkiaan figu todella hienosti maalattu kokonaisuus.

Edit: En ollut minä, joka näin ilkeästi tein (vanhan topicin nosto...). Vähään aikaan en täällä ollut käynyt ja huomasin tämän topicin ensimmäisellä sivulla ja päätin käväistä katsomassa, enkä huomioinut lähetyspäiviä..
Viimeksi muokannut Enok, Ti 14.11.2006 19:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rautamaha

Viesti Kirjoittaja Rautamaha »

Piti sitten nostaa kuukausia vanha topikki ylös...
Fellows, there's a troll among us.
Blue_Hill

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill »

Hieno.. Tykkään tuosta puhtaasta valkoisesta (koska en itse saa noin puhdasta) Kotkakin on hieno..
Half-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Never Play Poker with GM
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
hc_andersen

Viesti Kirjoittaja hc_andersen »

Figu kärsii huonoista osista (isopäisistä ja -käsisistä höpöhaltioista) mutta on erinomaisesti toteutettu. *Peukut*
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”