998/1000pts Mariineja
Kampanjasäännöt eivät salli moista tointa. Tai no siitä tulee sitä sakkoa.
Älkää nyt liian hyvin neuvoko. Tuo tullee pian ehkä minuakin vastaan, enkä ole niin hirmuisen hyvä pelaamaan. Ennemminkin tuurilla sitä mennään
edit. Minä puusilmä, en huomannut sivun vaihtuvan. Paha Setän viestiin vastasin tällä.
Älkää nyt liian hyvin neuvoko. Tuo tullee pian ehkä minuakin vastaan, enkä ole niin hirmuisen hyvä pelaamaan. Ennemminkin tuurilla sitä mennään
edit. Minä puusilmä, en huomannut sivun vaihtuvan. Paha Setän viestiin vastasin tällä.
Luumumehu on soturien juomaa
Onko tämä lista laillinen turn...kampanjassaHuru-ukko kirjoitti:Kampanjasäännöt eivät salli moista tointa. Tai no siitä tulee sitä sakkoa.
Sain ensimmäisen listasi hinnaksi vain 492. Libu on mielestäni nyt ylihintainen tai et ole kirjoittanut jotain mitä kaverilla on. Lisäksi kalliimpi tacticaali on hiukan kalliimpi kuin olet listaasi kirjoittanut. Lailliselta kuitenkin näyttää.
Toinen listasi tarvitsee toista pakollista trooppiaan. Librarian ei saa kuin kaksi psyykkistä voimaa. Saat siitä irtoamaan pisteitä mutta myös tuosta kalliista predatorista saat riisuttua halvemman. Siten saat mukaan halvan marine ryhmän missilellä toiseksi troopiksi.
Viimoisin lista näyttäisi olevan kaikin puolin oivassa kunnossa ja laillinen.
Toinen listasi tarvitsee toista pakollista trooppiaan. Librarian ei saa kuin kaksi psyykkistä voimaa. Saat siitä irtoamaan pisteitä mutta myös tuosta kalliista predatorista saat riisuttua halvemman. Siten saat mukaan halvan marine ryhmän missilellä toiseksi troopiksi.
Viimoisin lista näyttäisi olevan kaikin puolin oivassa kunnossa ja laillinen.
Sopor Aeternus