No voi saakuli!!! Unohdin ne. No ne saa 5/36 woundia kierroksessa, eli luultavasti se ei vaikuta taistelun lopputulokseen. Ja siis laskettu samoilla hahmoilla, 5 silverhelmia, joista yksi champpa.RullaKuski kirjoitti:Tuokin todennäköisyys laskelma on epäreilu, koska helmeiltä puuttuu hevosten hyökkäyket
Ja nämä tämmöiset laskelmat ei kuitenkaan pidä oikeassa pelissä, koska ne hevoset ne kaikki tapot tekee (tämäkin väite olisi epätosi todennäköisyyksien mukaan, mutta niin se vain on)
Mutta siltikin painotan edelleen sitä että kuka hölmö muka niiden kimppuun edestä kävisikään.
1500 pojoo Khornee
- Nightderanger
- Hammer_p1ru
chosen khorne warrujen statsit
M4 (äh) WS5 (ei oo huono) BS3 (vaik ampuis nii noi ois OK)
S4 (hyvä) T4 (selviää jonkin verran) W1 (harmi) I5 (jee!!!) A3 (bossilla 4) Ld8 (ei mitään nössöjä!)
Knighteilla S5 muuten yhtä hyviä. hinta on samoilla itemeillä 325 pts. ei saa rankkia eikä ylivoimaa.
ei mitää supermanejä[/b]
S4 (hyvä) T4 (selviää jonkin verran) W1 (harmi) I5 (jee!!!) A3 (bossilla 4) Ld8 (ei mitään nössöjä!)
Knighteilla S5 muuten yhtä hyviä. hinta on samoilla itemeillä 325 pts. ei saa rankkia eikä ylivoimaa.
ei mitää supermanejä[/b]
Ja ai niin, ne ritarit omaa 1-2+ saven ja M7 hepan ansiosta.Hammer_p1ru kirjoitti:chosen khorne warrujen statsit
ei mitää supermanejä[/b]
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Niin ja niillä knighteilla on str AINA 5. +nuo hyvät puolet joita acoparaptor luetteli... Turhaa te rupeatte mutuilemaan, koska se nyt on vaan niin että ne knightit on parempia! Ja koska te ette näytä uskovan että ne on oikeasti parempia, niin... kannattais nyt jo jumankavita uskoa! :------d Ettei taas synny tämmöstä 14000000000000 sivun whinetys topicia.
Ja muuten kannattaisi oikeasti muokata tuota listaa niin kuin olemme kertoneet. Ei tuolla listalla voi pärjätä. Vai miksi edes postaat listasi tänne, jos et ole valmis kuulemaan parannusehdotuksia. Voit tietenkin hävitä koko loppu elämäsi tuolla listalla, jos niin tahdot, ei se minua haittaa...
Ja muuten kannattaisi oikeasti muokata tuota listaa niin kuin olemme kertoneet. Ei tuolla listalla voi pärjätä. Vai miksi edes postaat listasi tänne, jos et ole valmis kuulemaan parannusehdotuksia. Voit tietenkin hävitä koko loppu elämäsi tuolla listalla, jos niin tahdot, ei se minua haittaa...
Ei voittaminen olekaan välttämättä pääasia, näyttää tämä meinaan kaveripelilistalta. Ja kyllä minä uskon ettei tuokaan lista mikään toivoton ole, kun väittää pelaajakin jotenkin selvinneen sillä.Xenon kirjoitti: Ja muuten kannattaisi oikeasti muokata tuota listaa niin kuin olemme kertoneet. Ei tuolla listalla voi pärjätä. Vai miksi edes postaat listasi tänne, jos et ole valmis kuulemaan parannusehdotuksia. Voit tietenkin hävitä koko loppu elämäsi tuolla listalla, jos niin tahdot, ei se minua haittaa...
Myöskään warrujen vaihtaminen ritareihin ei minusta enää ole vain parannusehdotus, se on uusi lista. Kannattaa varmaan vähän miettiä noin voimakkaita ilmauksia.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Kannattaa myös miettiä ennen kuin rupeaa väittämään chaos warrioreita knighteja paremmiksi.
No olkoot vaan kaveripeli lista, mutta warrut on kuraa. Ja jos huomasit ekan viestini niin sanoin että jätä varrut jos tämä on fiilistely lista. Mutta tuolla on selviä virheitä, kuten se että chariotilla on khornen merkki. Eikä hän edes kuunnellut kun ehdotin sen poistamista.
Mutta jos haluaa hyvän listan on tehtävä muutoksia.. Mutta onko tänne järkeä postata listaa, jos haluaa pitää sen samanlaisena eikä suostu ottamaan ehdotuksia vastaan? Eikös tämä ole sitä varten että täällä haetaan parannuksia armeijaan...
No olkoot vaan kaveripeli lista, mutta warrut on kuraa. Ja jos huomasit ekan viestini niin sanoin että jätä varrut jos tämä on fiilistely lista. Mutta tuolla on selviä virheitä, kuten se että chariotilla on khornen merkki. Eikä hän edes kuunnellut kun ehdotin sen poistamista.
Mutta jos haluaa hyvän listan on tehtävä muutoksia.. Mutta onko tänne järkeä postata listaa, jos haluaa pitää sen samanlaisena eikä suostu ottamaan ehdotuksia vastaan? Eikös tämä ole sitä varten että täällä haetaan parannuksia armeijaan...
- Hammer_p1ru
tutki sitä listaa vielä ja huomaat, että editoin listaa jo aikoja sitte... kiitti palautteesta. itse asiassa hain ratkaisuja noihin muihin yksiköihin koska ne ei oo toiminu... sen takia ne huonoilla taktiikoilla onkin merkitty. Chosenit oli siellä koska täähän oli käsittääkseni armeijalistapalsta (käkätän omalle huonolle ironialleni). choseneita tämän takia en vaihtanu.
xenon, rauhotu. en mä pure! (vaikka niin sanonki!)
xenon, rauhotu. en mä pure! (vaikka niin sanonki!)