Älä huua. Mä sanoin aika selvästi edellisessä viestissäni, että varmaan se sword of might antaa -1 armor saveenkin.The Captain kirjoitti: Leikitään, että et lue tuon Sword of mightin sääntöä niin kuin idiootti. Totta kai se +1 Strengthiin sisältää myös -1 armour saveen. Se, että GW yhä kirjoittaa sääntönsä kuin ameeba, ei tarkoita, että meidän pitäisi lukea niitä kuin ameebat.
7. edikka - Sword of Might
- Amazing Slug
- The Captain
- Valvoja
En viitannut sinuun, vaan yleisesti ihmisiin. Kyllä minä ameeban ja etanan erotan.Amazing Slug kirjoitti:Älä huua. Mä sanoin aika selvästi edellisessä viestissäni, että varmaan se sword of might antaa -1 armor saveenkin.The Captain kirjoitti: Leikitään, että et lue tuon Sword of mightin sääntöä niin kuin idiootti. Totta kai se +1 Strengthiin sisältää myös -1 armour saveen. Se, että GW yhä kirjoittaa sääntönsä kuin ameeba, ei tarkoita, että meidän pitäisi lukea niitä kuin ameebat.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Amazing Slug
- The Captain
- Valvoja
Joo, huonosti lainattu. Sorry 'bout that. Siinä vain oli suurin piirtein se asia, vaikkakaan ei sitä tarkoitusta, jonka halusin lainata.Amazing Slug kirjoitti:Jaa? Okei, sori että tiuskaisin. Mutta lainasit kyllä minun viestiäni, luulin että puhuit minulle.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
- Eltharrion
Juu oli pakko alkaa itsekkin vaikuttaan asiaan kun se tuntuu itsestä hiukan sekavalta...
Eli siis: Sword of might antaa attackiin +1 strenan ja vähentää sitä armoria -1 JOS strena nousee sillä 4 tai ylemmäs (olen siis kuullut juttua hahmosta jonka alkustrena saatiin pudotettua 1:teen, kantoi SoM ia). Mutta se miekka ei anna mihkää muihin testeihin strenaplussaa, ymmärsinkös oikei? Itse ainakin pelaan tällä tavalla. Ja ainakin oman peliporukan mielestä tilanne on että se antaa hahhmolle koko attackin ajaksi +1 strenan JA sen mahdollisuuden -1 armorii, mitä muuta järkeä olisi siinä 5 pinnan erossa Bitting bladeen?
Tiedän myös että pelissä otetaan paljon strenatestejä, ja näihin muihin se ase ei auta. Jos siinä lukisi "Any model that wields sword of might adds +1 to their stregth" ni sitte se antas koko ajaks. Onha sellasii magic itemejä jokka oikeesti antaa tämän efektin...
Eli siis: Sword of might antaa attackiin +1 strenan ja vähentää sitä armoria -1 JOS strena nousee sillä 4 tai ylemmäs (olen siis kuullut juttua hahmosta jonka alkustrena saatiin pudotettua 1:teen, kantoi SoM ia). Mutta se miekka ei anna mihkää muihin testeihin strenaplussaa, ymmärsinkös oikei? Itse ainakin pelaan tällä tavalla. Ja ainakin oman peliporukan mielestä tilanne on että se antaa hahhmolle koko attackin ajaksi +1 strenan JA sen mahdollisuuden -1 armorii, mitä muuta järkeä olisi siinä 5 pinnan erossa Bitting bladeen?
Tiedän myös että pelissä otetaan paljon strenatestejä, ja näihin muihin se ase ei auta. Jos siinä lukisi "Any model that wields sword of might adds +1 to their stregth" ni sitte se antas koko ajaks. Onha sellasii magic itemejä jokka oikeesti antaa tämän efektin...
"if a plan does not plan for problems outside the plan, then it isn't a plan at all"
- Prince Ansom
- Prince Ansom
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja