"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sormuksen Ritarit -blogi (6/9 valmiina)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
MetalliMursu

Viesti Kirjoittaja MetalliMursu »

Muut olivat mainioita, mutta Gimli oli mielestäni aika veikeän sarjakuvamainen. Johtuu ehkä tuosta NMM:stä. Aseiden metallin NMM oli onnistunut mielestäni hyvin. Muuten erinomaisia. Jatka samaan malliin!
Folk metal? Check out Tarvas!
Icecube

Viesti Kirjoittaja Icecube »

Viimeinkin päivitystä blogiin. Aragornin oli tarkoitus tulla seuraavaksi, mutta en ollut maalausjälkeen kovinkaan tyytyväinen, joten päätin ottaa maalit veks ja maalata velhon silläaikaa kun samooja uiskentelee mäntysuovassa.

"A wizard is never late, nor is he early, he arrives precisely when he means to."

Kuva

Itse pidän Gandalfia saattuen onnistuneinpana tähän asti. Tosin tähän tuli eniten pistettyä aikaakin. Harmaan maalaaminen Vallejon Model Color -maaleilla oli todella mukavaa. Toisinkuin Game Colorin harmaat, en huomannut rakeisuutta lainkaan.

Pelkästään naaman maalaamiseen meni varmaan 1h.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Tuo Gandalf on kyllä selkeästi paras noista. Tuo viitan harmaa on todella upea. Joskin kasvoissa on hieman parantamisen varaa.
Chaotic Dwarf

Viesti Kirjoittaja Chaotic Dwarf »

Viitta on todella hyvin onnistunut ja kasvotkin ovat ilmeikkäät.
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
MetalliMursu

Viesti Kirjoittaja MetalliMursu »

Tuossa Gandalfin selässä on aika räikeät korostukset. Laita vähän useampia väerjä, niin voisi tulla vähän parempi? Muuten mainio.
Folk metal? Check out Tarvas!
Icecube

Viesti Kirjoittaja Icecube »

figunarkki kirjoitti:Tuo Gandalf on kyllä selkeästi paras noista. Tuo viitan harmaa on todella upea. Joskin kasvoissa on hieman parantamisen varaa.
Itse taas olen todella tyytyväinen kasvoihin, joten haluaisin tietää miten niitä lähteä parantamaan.

Kiitoksia jälleen kommenteista. Nyt on Aragorn taas pohjamaaleissa ja aikomus pian maalata.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Icecube kirjoitti:
Itse taas olen todella tyytyväinen kasvoihin, joten haluaisin tietää miten niitä lähteä parantamaan.

Kiitoksia jälleen kommenteista. Nyt on Aragorn taas pohjamaaleissa ja aikomus pian maalata.
Sietäisi ollakkin, ilmeikkäimmät ja leffalleen uskollisimmat kasvot vähään aikaan. Fanitan tuota nappiasi. Blendata voisit pehmeämmin viitan, NMM taas oli mukavan nättiä ja smoothia.

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”