ei oleKauhu kirjoitti:Lannevaate on muodoltaan muuten ihan ok, mutta se on rosoinen.
Isot Marsut -Blogi [päivitetty 15.12]
- Finklestein
Kyllä tuo KUVA ainakin saa sen näyttämään melkoisen rosoiselta.vebla kirjoitti:ei oleKauhu kirjoitti:Lannevaate on muodoltaan muuten ihan ok, mutta se on rosoinen.
Tietty tuo saattaa vääristää pahastikkin.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Whatever you say... siltä se kyllä näyttää.vebla kirjoitti:ei oleKauhu kirjoitti:Lannevaate on muodoltaan muuten ihan ok, mutta se on rosoinen.
Anyways, stuffauksia ja 'plateja kannattaisi vähän viilailla, näyttävät aika epätasaisilta. Maalin jälkeen sitä ei tosin sitten välttämättä huomaa. Mutta onnea jälleen yhteen 'Suurennetut Marinet' projektiin.
- figunarkki
Toisaalta olisiko se yhtään erilaista suurentaa kaaoksen vastaavia. Marineita nekin. Aika kova juttu olisi suurentaa örkit "oikeaan" kokoon.figunarkki kirjoitti:Oikein hienoilta konffauksilta näyttävät mutta idea alkaa olla auttamattomasti jo vanha. Milloin joku tekee suurennettuja chaos marineja. Lisäksi jokunen maalattu yksilö olisi mukava nähdä.
Mutta asiaan. Hyvältähän nämä edelleen näyttävät. Suitsutteluksi menee. Maalattuja odotellaan? Vaikka sitä väriteemä testinappia.
Ihan jees, tykkaan posesta(***** ku hotellin koneessa ei ole tiettyja kirjaimia
(ja se nahtavasti sensuroi sanoja!!!))Tosiaan tuo nayttaa aikas rosoiselta tuo lannevaate, mutta tosin niin kaikki stuffaus yleensa nayttaa, ainakin omalla kokemuksellani nain o.
eika ne oikeen talla hetkel innosta
Milloin joku tekee suurennettuja chaos marineja.
Niin no, oon alottelemas ruttomarsuja XXL koos(marsut postissa), ja oon miettynyt myos tuota orkkiprojektia. Orkeissa vaan kun se koko vaihtelee niin saakuliAika kova juttu olisi suurentaa örkit "oikeaan" kokoon.
Joku voisi isontaa IG oikeeseen kokoon xdlolz!!!taavetti kirjoitti: Toisaalta olisiko se yhtään erilaista suurentaa kaaoksen vastaavia. Marineita nekin. Aika kova juttu olisi suurentaa örkit "oikeaan" kokoon.
Jotenkin tuntuu että näistä figuista puuttuisi sitä fiilistä.
- Finklestein
HAH! paraskin puhuja fiiliksestä. otitko kenties nokkiisi minun kommentista..minun sanottua sinun dgtä fiiliksettömäksi, tulit tänne avautumaan. Jos et sattunut huomaamaan kaikki figut ovat wip. Ja tulevaisuutta ajatellen, en kaipaa enää sinun kommenttejasi.Mer'siles kirjoitti: Jotenkin tuntuu että näistä figuista puuttuisi sitä fiilistä. Aika tavallisia isonnettuja marineita.
Niin, mutta kohtuu kaikessa. Pieniin ukkoihin sitä on aika hankala toteuttaa, ilman, että marinet tuntuvat hukkuvan roinaantoimisto kirjoitti:lisää härpäkettä jyrsiöihin!! kvissa marsut ovat ihan täynnä kaiken laista roinaa
"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö
vebla kirjoitti:HAH! paraskin puhuja fiiliksestä. otitko kenties nokkiisi minun kommentista..minun sanottua sinun dgtä fiiliksettömäksi, tulit tänne avautumaan. Jos et sattunut huomaamaan kaikki figut ovat wip. Ja tulevaisuutta ajatellen, en kaipaa enää sinun kommenttejasi.Mer'siles kirjoitti: Jotenkin tuntuu että näistä figuista puuttuisi sitä fiilistä. Aika tavallisia isonnettuja marineita.
Jaa eikä Mer'silesin figut olleet WIP? Jos et sattunut huomaamaan.
Paraskin puhuja kuka saa kommentoida ja mitä.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Eikö osata kritiikkiä ottaa vastaan?vebla kirjoitti:ei oleKauhu kirjoitti:Lannevaate on muodoltaan muuten ihan ok, mutta se on rosoinen.
Btw mainioita toteutuksia muuten muuten muuten muuten muuten muuten muuten muuten muuten. Nyt on varmasti nilarakhin mielestä vielä parempi. Muuten.
Viimeksi muokannut Kikkare, Ti 19.12.2006 20:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tota joo... Siinä oli hymiö että ihan vitsi oli. juunou? Ei vedetä tykinkuulaa nenään. Hyvää joulua vaan sullekkinvebla kirjoitti: HAH! paraskin puhuja fiiliksestä. otitko kenties nokkiisi minun kommentista..minun sanottua sinun dgtä fiiliksettömäksi, tulit tänne avautumaan. Jos et sattunut huomaamaan kaikki figut ovat wip. Ja tulevaisuutta ajatellen, en kaipaa enää sinun kommenttejasi.