Sanan saatajien tapahtumia tukikohdassa. (40K)
Eli tarinaa kirjoittaessa ei ole pahemmin tarvetta tutustua kys. maailman taustaan? Kumminkin Keisari, Primarkit ja Heresy ovat melkein semmoinen asia 40K:ssa joita ei voi sivuuttaa tuosta noin vain.
Mielelläni kuulisin kyllä itse tarinankirjottajalta vähän kommenttia saamastaan palautteestaan.
Mielelläni kuulisin kyllä itse tarinankirjottajalta vähän kommenttia saamastaan palautteestaan.
- Kynä-ääliö
Tarkoitat luultavasti yleensä saamastaan palautteesta.
Ja kuten sanoin, asia voisi olla ihan hyvin vaikka niin, että hän ei olisi tietänyt kyseisestä henkilöstä, en vain ole kysynyt sitä häneltä, eli tuossa en väittänyt, että hän EI TIETÄISI kyseisestä henkilöstä, vaan saattaisi hyvin olla, että ei tietäisi. En minä tiedä
Ja kuten sanoin, asia voisi olla ihan hyvin vaikka niin, että hän ei olisi tietänyt kyseisestä henkilöstä, en vain ole kysynyt sitä häneltä, eli tuossa en väittänyt, että hän EI TIETÄISI kyseisestä henkilöstä, vaan saattaisi hyvin olla, että ei tietäisi. En minä tiedä
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
- The Captain
- Valvoja
Olisi silti suotavaa tutustua kohtalaisen tarkkaan 40K:n omaan taustatarinaan enenn kuin rupeaa sorvaamaan omiaan. Fluffivirheet ovat tosi typeriä ja osoittavat suoraan kirjoittajan asiantuntemattomuuden. Hyväkin juoni (jollainen tästä "tarinasta" puuttui) sortuu siihen, että tarina on ristiriidassa "oikean" fluffin kanssa.
Välimerkkien käytön ja repliikkien käytön kanssa on työtä vielä pitkäksi aikaa, ennen kuin niistä saa julkaisukelpoisia.
Välimerkkien käytön ja repliikkien käytön kanssa on työtä vielä pitkäksi aikaa, ennen kuin niistä saa julkaisukelpoisia.
Tarinat ja novellit -alueen yleiset ohjeet kirjoitti: Kirjoitusvirheitä täynnä olevaa yhtä pötköä on ikävä lukea. Huolehtikaa siis siitä, että oikeinkirjoitus on kohdallaan sekä isot ja pienet kirjaimet, välimerkit ja kappalejaot kunnossa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
No minäpä kerron nimien synty perän.Fulgram tuli pienellä muuntelulla hehkulampun poltin-langasta.Tämän poltin langan nimihän on folfram-lankaa.Dyron tuli omasta päästäni, tai sitten otin sen jostain kreikan historian taruhahmosta.Xardas ja Pyrokar ovat Cothic II.Jos pelailette sitä joskus huomaatte kyllä. 
Kiitän kaikille vastauksista.
Kiitän kaikille vastauksista.
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja