Nimikeskustelu (Oli:...Ja minkä nimisen dwarf lordin... jne)
mä annan niile jonkun ite keksimän nimen tai jonkun jostain fluffista esim gotrek tai josef ja laitan jonkun tekstin perään.tässä on muutama esimerkki ja näkeehän niitä sielt army bookistakin. no noin mä teen ja ne jotka ei pdä niistä saa sanoa
Tänne on alkanut nyt näitä "mikä nimi" -ketjuja syntymään vähän joka rodulle... ja paras vinkkikin on jo sanottu useaan otteeseen: tutki fluffia ja mieti itse mikä nimi sopii. Eiköhän jokainen saa ja osaa nimetä omat sankarinsa loppujenlopuksi ihan itse.
Tässä ketjussa on nyt tullut jo asiaa nimeämisestä noin yleisellä tasolla joten jatketaan sillä linjalla
Tässä ketjussa on nyt tullut jo asiaa nimeämisestä noin yleisellä tasolla joten jatketaan sillä linjalla
Fantasianimia
Ainakin helsingin Fantsussa oli joku aika sitten alessa myynnissa kirja, jossa oli satunnaisia fantasianimia eri roduille. En tieda onko sita viela jaljella.
- Teonanacatl
Kääpiöillä on aina nimenä joku Brom Ironhand tai Thor Woodhammer. Samalla tavalla kun örkitki on aina jotain Görkkejä tai Morkkeja
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Siis nimien keksiminen on hauskaa:
Tässä kenraalini, King Kazadorin (jota käytän dwarf lordina, koska se on komea! Armeijani on Karak Azul-väreillä) Dwarf Lord-nimi: Thodur Grokkisson.
Muitakin nimiä riittää mutta muistakaa tuo -son perään, tarkoittaa poikaa, esmes Grokkisson/Grokki's Son=Grokin poika.
Samalla lailla kuin McDonald's (purilaisketju, jos joku ei tiennyt
) , Mc/Mac tarkoittaa poikaa, eli Donaldin poika.
Tästä vääntämään!
Tässä kenraalini, King Kazadorin (jota käytän dwarf lordina, koska se on komea! Armeijani on Karak Azul-väreillä) Dwarf Lord-nimi: Thodur Grokkisson.
Muitakin nimiä riittää mutta muistakaa tuo -son perään, tarkoittaa poikaa, esmes Grokkisson/Grokki's Son=Grokin poika.
Samalla lailla kuin McDonald's (purilaisketju, jos joku ei tiennyt
Tästä vääntämään!
niih.