"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nimikeskustelu (Oli:...Ja minkä nimisen dwarf lordin... jne)

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Tor

Viesti Kirjoittaja Tor »

jep no sen kyllä ymmärsin heit lausta alkaen, mutta ite en vain tajua sitä..
Swrd

Viesti Kirjoittaja Swrd »

GW:n johdatus stratehiapleihin vihkosesta: miltä sinusta tuntuisi jos ítse olisit sotimassa ja kenraalillasi ei olisi nimeä.
Tor

Viesti Kirjoittaja Tor »

varmaan samalta ku kaikki ne vuodet ku oon pelannu.. todella mukavalta :)
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Warhammerhan on tarinapohjainen miniatyyri sotapeli, eli oikeasti niistä peleistä saa paljon enemmän irti kun kehittelee taustatarinaa ja muuta pörröä armeijalleen.
ais

Viesti Kirjoittaja ais »

mä annan niile jonkun ite keksimän nimen tai jonkun jostain fluffista esim gotrek tai josef ja laitan jonkun tekstin perään.tässä on muutama esimerkki ja näkeehän niitä sielt army bookistakin. no noin mä teen ja ne jotka ei pdä niistä saa sanoa
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Tänne on alkanut nyt näitä "mikä nimi" -ketjuja syntymään vähän joka rodulle... ja paras vinkkikin on jo sanottu useaan otteeseen: tutki fluffia ja mieti itse mikä nimi sopii. Eiköhän jokainen saa ja osaa nimetä omat sankarinsa loppujenlopuksi ihan itse.

Tässä ketjussa on nyt tullut jo asiaa nimeämisestä noin yleisellä tasolla joten jatketaan sillä linjalla
Servant

Viesti Kirjoittaja Servant »

Nithiel on mun käyttämä elffi nimi..Ja Black Templareilla on tämmöisiä nimiä : Eristalis, Aedes..
Ruutiukko

Fantasianimia

Viesti Kirjoittaja Ruutiukko »

Ainakin helsingin Fantsussa oli joku aika sitten alessa myynnissa kirja, jossa oli satunnaisia fantasianimia eri roduille. En tieda onko sita viela jaljella.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Kääpiöillä on aina nimenä joku Brom Ironhand tai Thor Woodhammer. Samalla tavalla kun örkitki on aina jotain Görkkejä tai Morkkeja
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Siis nimien keksiminen on hauskaa:

Tässä kenraalini, King Kazadorin (jota käytän dwarf lordina, koska se on komea! Armeijani on Karak Azul-väreillä) Dwarf Lord-nimi: Thodur Grokkisson.

Muitakin nimiä riittää mutta muistakaa tuo -son perään, tarkoittaa poikaa, esmes Grokkisson/Grokki's Son=Grokin poika.

Samalla lailla kuin McDonald's (purilaisketju, jos joku ei tiennyt :D ) , Mc/Mac tarkoittaa poikaa, eli Donaldin poika.

Tästä vääntämään!
niih.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”