"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos Armour vai Terminator Armour

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Harryboy

Viesti Kirjoittaja Harryboy »

mutta sitten kun lordi onkin monstrous creature niin eihän siitä ic statuksesta enää oikein hyötyä ole vai?
47.3% tilastoista on lonkalta heitettyjä
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Harryboy kirjoitti:mutta sitten kun lordi onkin monstrous creature niin eihän siitä ic statuksesta enää oikein hyötyä ole vai?
Niin, mutta eihän Lordista tulee Monstrous Creature ilman Stature, ja Stature-Lordi ei saa Termis panssaria, joten tämä ei ole ongelma.
Comissar_Yarric

Viesti Kirjoittaja Comissar_Yarric »

Ja kaikille muuten tiedoksi, jotka ovat ostamassa princee, nii se fantasyjen figu on ainaski mun mielest hienompi :)
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

ensiksi onnittelut yli kuukauden vanhan thredin nostamisesta hyödyttömän viestin takia.

Toiseksi jos haluaa hienon prinssin niin tekee itse (tai muokkaa jo jotain olemassa olevaa). Kerran olen nähnyt FaBan lohikäärmeen pohjalta tehdyn mikä oli oikeasti mahtavan näköinen.
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Perusteet”