Kiitos Timo, noita kuvia tarkasteltuani totesin todellakin omistavani ison kasan Falconeita, juuri niitä kenkälaatikkomalleja. Pienellä konvertoinnilla niillä saanee täytettyä serpentintarpeen, ovat niin samannäköisiä uusien Wave Serpentien kanssa.
Army Builder osoitti taas loistavuutensa, ja asettelin figuja suunnilleen listaan. Yhteensä tulisi tuollaiset 3000 pinnaa, vaatii tosin vähän konvertoimista että kaikki on esittävän ja edustavan oloisia.
Säännöissä tuli eteen muuten aika jännä juttu, kaikki matkat mitattaneen figusta eikä standin reunasta? Silloinhan standien mitoilla ei tosiaankaan ole niin paljoa väliä. Ilmeisesti vehicleiden alustoissa on pari koulukuntaa, jotkut laittavat ne standeille, jotkut ilman. PElitenillisesti tällä ei siis liene merkitystä?
Kiitoksia kaikille vielä avusta, palailen asian tiimoille kun on paremmin aikaa sille koepelille ja warhost alkaa valmistua pelikuntoon.
Epic Ulthwé
Ja miksei samantien muutkinRejector kirjoitti:Pienellä konvertoinnilla niillä saanee täytettyä serpentintarpeen,
Jep. Noinhan se menee. Figut on varsinaisesti se mista mitataan tosin virallisilla alustoilla silla nyt ei paljoa eroa ole kummasta mitataanSäännöissä tuli eteen muuten aika jännä juttu, kaikki matkat mitattaneen figusta eikä standin reunasta? Silloinhan standien mitoilla ei tosiaankaan ole niin paljoa väliä. Ilmeisesti vehicleiden alustoissa on pari koulukuntaa, jotkut laittavat ne standeille, jotkut ilman. PElitenillisesti tällä ei siis liene merkitystä?
Ajoneuvoja jotkut basettaa, jotkut ei. Itse en. En osaa tehda hienon nakoisia baseja joten miksi rumentaa figua
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Mittauksen suhteen voisin sanoa vielä sen verran, että jos vastustajasi rupeaa nillittämään millin päälle etäisyyksistä, niin hän pelaa väärää peliä. Epic on herrasmieslaji (ja FvT:n tapauksessa myös herrasnaislaji).
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!