"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Epic Ulthwé

Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Kiitos Timo, noita kuvia tarkasteltuani totesin todellakin omistavani ison kasan Falconeita, juuri niitä kenkälaatikkomalleja. Pienellä konvertoinnilla niillä saanee täytettyä serpentintarpeen, ovat niin samannäköisiä uusien Wave Serpentien kanssa.

Army Builder osoitti taas loistavuutensa, ja asettelin figuja suunnilleen listaan. Yhteensä tulisi tuollaiset 3000 pinnaa, vaatii tosin vähän konvertoimista että kaikki on esittävän ja edustavan oloisia.

Säännöissä tuli eteen muuten aika jännä juttu, kaikki matkat mitattaneen figusta eikä standin reunasta? Silloinhan standien mitoilla ei tosiaankaan ole niin paljoa väliä. Ilmeisesti vehicleiden alustoissa on pari koulukuntaa, jotkut laittavat ne standeille, jotkut ilman. PElitenillisesti tällä ei siis liene merkitystä?

Kiitoksia kaikille vielä avusta, palailen asian tiimoille kun on paremmin aikaa sille koepelille ja warhost alkaa valmistua pelikuntoon.
Galleriaan pääsee tästä.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Rejector kirjoitti:Pienellä konvertoinnilla niillä saanee täytettyä serpentintarpeen,
Ja miksei samantien muutkin :D Kuten ketjussa sanottiin voi niista muitakin konvertoida. Olen tainnut kyseisen veikon night spinner "helvettia" vastaan pelatakkin(jos on sama veikko).
Säännöissä tuli eteen muuten aika jännä juttu, kaikki matkat mitattaneen figusta eikä standin reunasta? Silloinhan standien mitoilla ei tosiaankaan ole niin paljoa väliä. Ilmeisesti vehicleiden alustoissa on pari koulukuntaa, jotkut laittavat ne standeille, jotkut ilman. PElitenillisesti tällä ei siis liene merkitystä?
Jep. Noinhan se menee. Figut on varsinaisesti se mista mitataan tosin virallisilla alustoilla silla nyt ei paljoa eroa ole kummasta mitataan :D Ja pelillisesti kummallakin basetuksella on hyvat ja huonot puolet(siis ne vanhat neliot tai uudet nelikulmiot) joten ihmeempia juustotuksia turha sillakaan saralla hakea :D

Ajoneuvoja jotkut basettaa, jotkut ei. Itse en. En osaa tehda hienon nakoisia baseja joten miksi rumentaa figua :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Mittauksen suhteen voisin sanoa vielä sen verran, että jos vastustajasi rupeaa nillittämään millin päälle etäisyyksistä, niin hän pelaa väärää peliä. Epic on herrasmieslaji (ja FvT:n tapauksessa myös herrasnaislaji).
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Totta.:)

Itse kuuluun siihen porukkaan, joka tykkää basettaa kaikki ja mitata basesta baseen, mutta todellakin, herrasmieslaji, niin mukavaahan kaiken pitää olla.
Rats keep running!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Epic Armageddon”