[ARTIKKELIT] Warhammer Fantasy Battle 3rd edition
Tuliko tuohon vielä paljonkin postikuluja?Relic kirjoitti:Itse ostin ko. opuksen 4.7£ ebaystä. Ei hinnalla pilattu. Oli Mint kuntoinen kovakantinen versio. Nyt vaan tähänkin armeijaa kasaamaan.
Itsekkin olen vähän tuota ebayta katellut, jos tilaisin sieltä. Tosin en ole koskaan mitään tuonlaista käyttänyt, niin ei ole tullut kirjaa vielä tilattua
Re: [ARTIKKELIT] Warhammer Fantasy Battle 3rd edition
Johan oli nostalgiatrippi
. Noilla säännöillä itse pelasin neljäs osan - puolet peleistä. Loput sitten se yksi versio tuosta etiäppäin.
Kyllä ne säännöt ihan kivat oli. Tosin esim wheeli on kyllä nykysäännöissä paremmin toteutettu. Mutta sitten taas itse pidin paljon noista erikoismuodostelmista esim. wedgestä. Aina +3 Elite Silverhelmit iski vastustajaan wedgenä, jos suinkin oli mahdollista. Myös +1 Missile Elite jousimiehet oli kivoja.
Oli siellä sitten ylilyötejä, kuten Dragonit. Eipä sellaiselle juuri mitään saanut aikaan ja se mopotti vastustajan suunnilleen yksin.
Nuo ja uuden yhdistämällä voisi saada aika mielenkiintoisen pelin aikaiseksi.
Niin joo. Itse pelattiin aina tuolla Armies kirjalla ja ilman GM:iä. Tarkoituksena oli mättää vastustaja hengiltä ilman sen kummempia skenaarioita.
Kyllä ne säännöt ihan kivat oli. Tosin esim wheeli on kyllä nykysäännöissä paremmin toteutettu. Mutta sitten taas itse pidin paljon noista erikoismuodostelmista esim. wedgestä. Aina +3 Elite Silverhelmit iski vastustajaan wedgenä, jos suinkin oli mahdollista. Myös +1 Missile Elite jousimiehet oli kivoja.
Oli siellä sitten ylilyötejä, kuten Dragonit. Eipä sellaiselle juuri mitään saanut aikaan ja se mopotti vastustajan suunnilleen yksin.
Nuo ja uuden yhdistämällä voisi saada aika mielenkiintoisen pelin aikaiseksi.
Niin joo. Itse pelattiin aina tuolla Armies kirjalla ja ilman GM:iä. Tarkoituksena oli mättää vastustaja hengiltä ilman sen kummempia skenaarioita.
Re: [ARTIKKELIT] Warhammer Fantasy Battle 3rd edition
Kolmosedikka löytyy vielä suht kasassa, tosin Armies siirtyi melko pian irtolehtinä muovitaskuihin (se kuuluisa GW liimaselkä). Muutama kirja unohtui. Aikoinaan oli myös WarHammer Siege piirityksiin. Sama kirja käy sekä perushammeriin, että Rogue Trader 40Kiloseen. Ja onhan siihen vielä ne paksut kaaosopukset.