[AnEdit: Ja jos joku paviaani rupeaa vineemään toijalan nykyisen läsnäolon materialistisesta tilasta, voi pitää mölyt mahassaan, thx, tai materialisoidun vatsaasi
DOOM!!! Mariinit !!!!
Heh, joku muukin on näitä väsäillyt
itse olen perhanan laiska, suurin osa on dipattu tai jotain vastaavaa, mutta olet helvetisti minua enemmän aikaa pistänyt, tulos on helvetisti paljon parempaa ja tulos on suorastaan infernaalista. Kun pelaatte kutostehtävän läpi, viekää terveisiä saakuli täältä Toijalasta. Ja käykää ostamassa lisäosa 
[AnEdit: Ja jos joku paviaani rupeaa vineemään toijalan nykyisen läsnäolon materialistisesta tilasta, voi pitää mölyt mahassaan, thx, tai materialisoidun vatsaasi
- Massiivinen
URJALA VALTAAN!!!!Massiivinen kirjoitti:Toijala on täysin mitään sanomaton ja surkea mesta, Urjala kunniaanSori, oli ihan pakko
Minä tykkäsin figuista, varsin kivan ja hallitun näköisiä, haluaa kohta itselleenkin
Ja setä asuu vieläkin
[AnEdit]Ja koko suku on sieltä lähtösin
- Massiivinen
Ei sitten tullu kommentin kommenttia vaikka yli 700 hittiä sai diashow...
Ihme ja kumma kun ei saada sanottua että paska on tai kiva, mut vähän oli kamera tärähtäny tai kuvaaja.
Vaan muuttui pelkaverien etsinnäksi orpopirun topiikki, no jaa, pelikavereita aina tarvitaan.
Mulla olis ihan oikeasti lisää "DOOM-sarjakuvaa", laitan sen lopun tänne piakkoin ja voi olla että siitä tulee kunnon saippuasarja.
Oletan tässä koko ajan että tuota linkkiä on osattu painaa ja shöw on ottanut pyöriäkseen usealla koneella ainakin suomen maassa.
Laitoin linkin nimittäin BBG:iin myös.
Ei voi mitään jos teaserit ei iske, nyyh !
Ihme ja kumma kun ei saada sanottua että paska on tai kiva, mut vähän oli kamera tärähtäny tai kuvaaja.
Vaan muuttui pelkaverien etsinnäksi orpopirun topiikki, no jaa, pelikavereita aina tarvitaan.
Mulla olis ihan oikeasti lisää "DOOM-sarjakuvaa", laitan sen lopun tänne piakkoin ja voi olla että siitä tulee kunnon saippuasarja.
Oletan tässä koko ajan että tuota linkkiä on osattu painaa ja shöw on ottanut pyöriäkseen usealla koneella ainakin suomen maassa.
Laitoin linkin nimittäin BBG:iin myös.
Ei voi mitään jos teaserit ei iske, nyyh !
- Massiivinen
- Hands_of_blue
Itsekin olen melko tyytyväinen sahaan vaikka vähän isohko ehkä on, vaan onhan niitä monenkokoisia...Anaheim kirjoitti:Ihan tyylikkäitä ovat, ei siinä mitään. Tykkään tuosta moottorisahasta enemmän kuin niillä lisälevyn mukana tulevien figujen vastaavista.
Onkos tuo neitonen ihan sopivan mittakaavan naikkonen doomiin..?
Typsy on gw:n figu, last chancers boxista itse asiassa ja voihan niissä joku aivastus heittoa olla, mut kyllä se ihan hyvin panee Doom monsujakin läjään.
Ihmisiäkin on hämmästyttään monen kokoisia...
Noista skaala-asioista olen ennenkin kuullut ihmisten kitisevän ja aina perustelen sitä samalla tavalla, meitä on moneen junaan, miksei se saisi näkyä minis maailmassakin ???
En vineä, olen vain itsekkin ajatellut parin GeeWeen figun sisällyttämistä peliin, ja nyt kun on työn alla Doom modi, niin olisihan se mukava vaihtaa napitkin.orpopiru kirjoitti: Typsy on gw:n figu, last chancers boxista itse asiassa ja voihan niissä joku aivastus heittoa olla, mut kyllä se ihan hyvin panee Doom monsujakin läjään.
Ihmisiäkin on hämmästyttään monen kokoisia...
Noista skaala-asioista olen ennenkin kuullut ihmisten kitisevän ja aina perustelen sitä samalla tavalla, meitä on moneen junaan, miksei se saisi näkyä minis maailmassakin ???
Kuinkakohan monta modia ollaan lautapeleissä nähty
Täytyypä käydä vilkuilemassa, ja jottei ihan 100% OT:ksi mene, niin jatka ihmeessä hyvän työn tekemistäorpopiru kirjoitti:No jos olet boardgamegeek.com sivuilla vieraillu, niin kyllä sieltä löytyy jos jonkin näköistä modia ja muuta monenlaisiin peleihinAnaheim kirjoitti:Kuinkakohan monta modia ollaan lautapeleissä nähty
DAAAAAAAAAAAAAADADADADADAAAAAAADADADAAAAAAAAAAAADAAAAADDA...
*Np: Punakuoro - Suuri ja mahtava Neuvostoliitto* 2000 viesti kyllä se aika rientää. Kyllä se on kiva leijua