[Maalauskisa: Scifi 2002] - Valmit ukot
-
maddog
Siellä on kaikki, jotka on mulle saapunut. Toivottavasti tulee lisää meinaa alle kymmenellä on turha mitään äänestykisä alkaa edes ajattelemaan.maddog kirjoitti:Ettoo vielä pistäny lisää kuvia tuonne galleriaan. Olisin jo nyt alkanut pisteyttää, kun aikaa tässä oli, mutta en taida viittiä kun sielä ei ole vielä kun noi viisi figua tai jotakin...
-
maddog
Noh, eipähän fantsukisaankaan kaikki ilmoittautuneet osallistuneet. Onhan se ikävää mutta arvoitu aika saattaa osoittautua riittämättömäksi tai elämäntilanteet muuttua... Nyt puhutaan kumminkin vain harrastuksesta. :-)maddog kirjoitti:Törkeää jos kisaan ei osallistukaan kaikki jotka aikoivat! Toivottavasti ihmiset muistavat että tällaisissa kilpailuissa osallistuminen on tärkeämpää kuin voitto. Itsellänikään ei ole mitään mahiksia, mutta silti maalasin kilpafiguni aivan innoissani ja 'tosissani'.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
maddog
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Mä en kyl tiedä mitenkä ihmiset ei saa revittyä sitä paria kymmentä tuntia mikä figun maalaamiseen yleensä menee, kun aikaakin on jopa kuukausi. Uskon et syynä on enemmänkin inspiraation puute kuin aika.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
-
Armageddon
-
bonesripper
-
bonesripper
-
maddog
Voisi tietty olettaa että immeiset maalaavat ropeconiin ja eivät siksi ehdi, mutta kun siihen coniin on vielä aikaa niin hirvittävästi niin tämä ei oiken tunnu uskottavalta... Toivotaan kuitenkin parasta, sillä huono osallistumisinto tässä kisassa tulee johtamaan siihen että foorumilla ei paljoa enää kilpailuja järjestetä... 
Monet ovat kyllä coniin ja muihin isompiin maalauskisoihin maalausken aloittaneet. Kaikkia vain ei ole suotu nopean maalauksen lahjoilla... 50-200 työtuntia menee helposti maalaukseen jos vähänkin rupee nysväämään pikkansen army- tasoa parempaa ukkoa ainakin mulla... Mä kyllä varmaan olen suomen hitaimpia maalaajia... :-(maddog kirjoitti:Voisi tietty olettaa että immeiset maalaavat ropeconiin ja eivät siksi ehdi, mutta kun siihen coniin on vielä aikaa niin hirvittävästi niin tämä ei oiken tunnu uskottavalta... Toivotaan kuitenkin parasta, sillä huono osallistumisinto tässä kisassa tulee johtamaan siihen että foorumilla ei paljoa enää kilpailuja järjestetä...
Mutta eiköhän fantasy kisan suosio jo jotain merkinnyt, mutta ehkä järkevintä järkätä vain kerran vuodessa vuoden vaihteessa tämä kisa.
Jag känner en bot
- minisaarnaaja
Nimenomaan. Itsekin jo viime vuoden puolella näitä tämän vuoden kilpailufiguja aloittaneena voin ihan rehdisti todeta, että tähän kisaan ei yksinkertaisesti ollut aikaa tai halua. Lisäksi en ole niin innostunut noista scifi-figuista, että olisin innostunut viemään jotain ohi muiden maalausintressien. Vuodenvaihde on ajankohtana hieno sen vuoksi, että lähellä ei ole muita kilpailuja (tai ainakaan suurempia) ja useimmilla on joulunaikaan enemmän aikaa viimeistellä pikku-ukkojaan. Mutta toivotan joka tapauksessa voimia tähän maalauskilpailuun puurtajille, olisi hienoa saada ainakin muutama miniatyyri lisää ihasteltavaksi!Ninnu kirjoitti:Monet ovat kyllä coniin ja muihin isompiin maalauskisoihin maalausken aloittaneet. Kaikkia vain ei ole suotu nopean maalauksen lahjoilla... 50-200 työtuntia menee helposti maalaukseen jos vähänkin rupee nysväämään pikkansen army- tasoa parempaa ukkoa ainakin mulla... Mä kyllä varmaan olen suomen hitaimpia maalaajia... :-(
Todellakin jatkossa tämä kisa järkätään niin, että deadline on 31.12.
Seuraavassa kisassa tulee olemaan samaan aikaan sekä scifi, että fantasy sarja. Todennäköisesti kuitenkin vain yksi molemmista.
Nyt näyttää siltä, että tämä kisa jää valmiiden figujen osalta niin tyngäksi, että äänestystä ei kannata alkaa järjestämään(alle kymmenen osallistujaa)?
Jos deadlinea siirrettäisiin viikolla, niin tulisiko lisää entryjä?
Mutta jos iltaan mennessä minull toimitetaan vielä kaksi+ figun kuvaa, niin äänestys alkaa huoman aamulla.
Seuraavassa kisassa tulee olemaan samaan aikaan sekä scifi, että fantasy sarja. Todennäköisesti kuitenkin vain yksi molemmista.
Nyt näyttää siltä, että tämä kisa jää valmiiden figujen osalta niin tyngäksi, että äänestystä ei kannata alkaa järjestämään(alle kymmenen osallistujaa)?
Jos deadlinea siirrettäisiin viikolla, niin tulisiko lisää entryjä?
Mutta jos iltaan mennessä minull toimitetaan vielä kaksi+ figun kuvaa, niin äänestys alkaa huoman aamulla.
-
bonesripper
-
Armageddon
Jos viikko annetaan lisäaikaa, niin kaipa jo kuvansa lähettäneet
voivat korjailla & viimeistellä tuotoksiaan ja osallistua paremmaksi
katsomallaan kuvalla?
Tasapuolisempaahan se olisi, kuin että he eivät saisi, vaikkakin kisa
saattaisi saada pientä pelleilyn makua kun jo näytteille laitettuja
tuotoksia korjaillaan. Tuomari päättäkööt.
voivat korjailla & viimeistellä tuotoksiaan ja osallistua paremmaksi
katsomallaan kuvalla?
Tasapuolisempaahan se olisi, kuin että he eivät saisi, vaikkakin kisa
saattaisi saada pientä pelleilyn makua kun jo näytteille laitettuja
tuotoksia korjaillaan. Tuomari päättäkööt.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer