"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Urcaen's Gate: Pelipäivän päivä muutettu! 16.6.

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Der Dexter

Re: Urcaen's Gate: Pelipäivä 10.6. sunnuntaina, Kampanjaa

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

alkaa tulla joo taas hieman liikaa informaatiota...
Aliquando Insanire Iucundum Est
piia

Viesti Kirjoittaja piia »

Nyt kyllä poikkean aiheesta ja paljon, anteeksi siitä, mutta täällä näytitte tästä mahdollisesta alkkomahoolin käytöstä puhuvan. Ajattelin kysyä, että miten kosteita iltoja olette viettäneet? Itse olen nimittäin ulkomaille törmännyt hyvinkin erilaisiin tapoihin ja nyt suomeen palattuani olisin kiinnostunut asennoitumaan uudella tavalla, maassa maan tavalla nimittäin! Sekä absolutismia olen nähnyt, että myöskin sitä, että napit jäävät väistämättä kakkosiksi kaiken ryyppäämisen keskellä, pahimmat dagen efteritkin on tullut koettua ns. "peli-iltojen" jälkeen. (ja ei, ei ne olleet ruotsissa).
Että saiskos sitä suomi-pojilta jonkinnäköistä ohjastusta? :D
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Vaikka en olekkaan mitenkään kyvykäs sanomaan tasan mitään sen varmempaa tähän niin siltikkin: Kyllä ne pelit on tainnut olla pääosassa sinällänsä (ainakin sen aikaa kun niitä nyt on edes riittänä), mutta loogisesti siitä ihmiset vähitellen alkaa virittäytyä siihen toiseenkin illanviettoon kannustinjuomien avustuksella. Miten hurjaksi meno sitten yltyy, sitä en pysty sanomaan, kun loistan aina poissaolollani silloin (jostain syystä jota en oikein itsekkään tajua)...

Ja sitten takaisin aiheeseen:
Näillä näkymin mie olisin kiitämässä paikalle ja tällä kertaa en jaksa keskellä yötä lähteä sinkoilemaan ympäri maata, niin "nukkumaan" jäisin mikäli se vain OberführerAasimarin salakavaliin juoniin sopii...

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

piia kirjoitti:Nyt kyllä poikkean aiheesta ja paljon, anteeksi siitä, mutta täällä näytitte tästä mahdollisesta alkkomahoolin käytöstä puhuvan. Ajattelin kysyä, että miten kosteita iltoja olette viettäneet? Itse olen nimittäin ulkomaille törmännyt hyvinkin erilaisiin tapoihin ja nyt suomeen palattuani olisin kiinnostunut asennoitumaan uudella tavalla, maassa maan tavalla nimittäin! Sekä absolutismia olen nähnyt, että myöskin sitä, että napit jäävät väistämättä kakkosiksi kaiken ryyppäämisen keskellä, pahimmat dagen efteritkin on tullut koettua ns. "peli-iltojen" jälkeen. (ja ei, ei ne olleet ruotsissa).
Että saiskos sitä suomi-pojilta jonkinnäköistä ohjastusta? :D
Alkoholin nautiskelua en ole kieltänyt tapahtumasta (johtuen lähinnä ikäryhmittymästä kyseisessä tapauksessa), mutta kovin kovaa pämppäämiseen emme ole yltänyt (vielä). Suurin taisi olla viimeksi käydyssä Megahötössä, jolloin jopa tarjosinkin halukkaille pari olutta luodakseen vähän rennompaa tunnelmaa. Suorannainen ryyppäämisen kumminkin olisin aina painottamassa siihen illemman puolelle, ettei sitten heti 12 jälkeen aleta sammaltamaan ja heittelemään vastustajien nappeja ympäriinsä ;) Nyt myös painotan, että tähän mennessä on ollut kaikki täysi-ikäisiä paikalla ja jos alaikäisia saapuu, niin silloin tietty toiveena on vähän... hmm... rajoitetummin nautiskelemaan. Luonollisesti alaikäisiltä kiellän alkoholin kanssa leikkimiset tapahtumapaikalla.
Kumminkin tähän mennessä on oikein mukavasti mennyt ja kyllä se on painottunut kumminkin siihen pelaamiseen ja alkoholia vaan nautittu kohtuudella (varsinkin lauantaisin kun on se sauna tarjolla). Eikä sen nauttiminen ole pahemmin häirinnyt vastapelaajiakaan, koska se ei ole riistäytynyt käsistäkään (tai ainenkin minun huomioiden mukaan). Jos on annettu demotus mahdollisuutta peliin aloitus postissa, niin totta kai siihen olen valmis ryhtymään ja varmasti mielellään moni vastaileekin, sillä sitenhän sitä peliä oppii itsekkin :) Oikeastaan hyvä vaan että ottaa tämänkin aiheen esille, sillä sitä ei ole suorannaisesti ennätetty määrittelemään, mutta lyhyesti sanoisin että ei ole kielettyä, mutta ei tietty saa olla millään tavalla haitaksikaan eikä saa rikkoa tunnelmaa.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Aasimar

Eiköhän sitä Yrskankin saa mahdutettua myöskin tuonne nurkkiin, kerran tuo Tuskakin kävi hannaroimaan. Noh skoolaileepa sitten siellä jossain kaukana poissa meille :) Pitäneen vaan varoittaa, että nykyään olen majoittanut vellokset tänne tilapäismajoitukseen (toinen ollut jo jotain 3-4kk), niinpä tilaa ei välttämättä ole niin poskettomasti. Huussi varmaankin halajaisi myös päästä majoittumaan vai kuinka? Sillä kaksi patjapaikkaa saan mahdutettua vielä ja ne sitten on täytetty.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Aasimar kirjoitti:Eiköhän sitä Yrskankin saa mahdutettua myöskin tuonne nurkkiin, kerran tuo Tuskakin kävi hannaroimaan. Noh skoolaileepa sitten siellä jossain kaukana poissa meille :) Pitäneen vaan varoittaa, että nykyään olen majoittanut vellokset tänne tilapäismajoitukseen (toinen ollut jo jotain 3-4kk), niinpä tilaa ei välttämättä ole niin poskettomasti. Huussi varmaankin halajaisi myös päästä majoittumaan vai kuinka? Sillä kaksi patjapaikkaa saan mahdutettua vielä ja ne sitten on täytetty.
Juh, mielellään voisin tykätä tuosta majoituksesta, tosin menenhän minä aika pieneen tilaan, jotenka kunhan jossain nurkassa on vain tarpeeksi pölyä, enköhän mie siellä viihdy.

Siinä vain on semmonen juttu, että jos tulen tuolloin pelittelypäivänä eli kymmenentenä (10.) päivänä kesäkuutta, mie melkein tarvitsisin jonkinlaisen majoituksen kolmanteentoista (13.) päivään asti, kun minulla on ne yliopiston pääsykokeet tuolloin. Tiiä sitten haluatko sie katsella minua noin kauaa, kun sinulla on kerta taas uusi asukas siellä. Mutta ilmoittele.
Aasimar

huussi kirjoitti:
Aasimar kirjoitti:Eiköhän sitä Yrskankin saa mahdutettua myöskin tuonne nurkkiin, kerran tuo Tuskakin kävi hannaroimaan. Noh skoolaileepa sitten siellä jossain kaukana poissa meille :) Pitäneen vaan varoittaa, että nykyään olen majoittanut vellokset tänne tilapäismajoitukseen (toinen ollut jo jotain 3-4kk), niinpä tilaa ei välttämättä ole niin poskettomasti. Huussi varmaankin halajaisi myös päästä majoittumaan vai kuinka? Sillä kaksi patjapaikkaa saan mahdutettua vielä ja ne sitten on täytetty.
Juh, mielellään voisin tykätä tuosta majoituksesta, tosin menenhän minä aika pieneen tilaan, jotenka kunhan jossain nurkassa on vain tarpeeksi pölyä, enköhän mie siellä viihdy.

Siinä vain on semmonen juttu, että jos tulen tuolloin pelittelypäivänä eli kymmenentenä (10.) päivänä kesäkuutta, mie melkein tarvitsisin jonkinlaisen majoituksen kolmanteentoista (13.) päivään asti, kun minulla on ne yliopiston pääsykokeet tuolloin. Tiiä sitten haluatko sie katsella minua noin kauaa, kun sinulla on kerta taas uusi asukas siellä. Mutta ilmoittele.
Thus it shall be done
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Muut kiireet siirtävät kampanjan aloittamista. Koetetaan ensi kerralla päästä paikalla asti.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Otetaas käsky takasinpäin...
Ennen kaikkea lompakko huutaa jo hoosiannaa ihtensä matkojen takia ja ko tää olikin sunnuntaina niin ei voi edes ottaa sen verta bonareita kotiin, että saisi varastoja täydennettyä.
(Lisää tähän muita (teko)syitä, jos tunnet tarvetta moiseen.)

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Aasimar

Ja nyt taas valitettavasti otetaan komentoa takaisin täälläkin päässä. Esimiesten moninaisten kämmien jälkeen joudunkin maanantaina pitkään päivään töihin ja siten joudun valitettavasti peruumaan sunnuntain pelipäivän :( Mutta ei huolta! The best tricks are the old tricks, kylmän viileesti siirretään pelipäivää viikolla eteen päin 16.6. lauantaille (w00t w00t sauna mahdollisuus \\o \o/ o//). Tämän takia myös tyhjennän aloitus postista osallistujat (itsenäni tosin en taida vaivautua), jos ei uusi päivä sovikkaan suunitelmiin, niinpä aloitetaan alusta osallistujien haaliminen. Pahoittelemme yhäkin lyhyellä varoitusajalla tullutta muutosta näin järjestäjän toimesta.
Chukie

Re: Urcaen's Gate: Pelipäivän päivä muutettu! 16.6.

Viesti Kirjoittaja Chukie »

En pääse tulemaan tuolloin, kun 17.6. on veljenpojan rippijuhlat ja äitimuorini 60-vuotisjuhlat.
Draike

Viesti Kirjoittaja Draike »

Kiitos asiallisesta YV ilmosta, muuten olisi saattanut jäädä huomaamatta. Taitaa ikävä kyllä minullakin jäädä tuo päivä käyttämättä, kun joudun/pääsen töihin ja tässätapauksessa työskentelen myös lauantaina. :/
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

yritys hyvä, mutta enpä vieläkään pääse, ei sillä, että olisin aiemminkaan tullut.
toivottavasti edes joku tulee, Tuskan saat varmaan jo featuroimaan...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Vliinhän se jää nyt varmuudella minultakin sitten.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Tuokaan päivä ei sovi minulle, että olisin tehnyt yllätysvisiitin. Mutta tulen silti käymään sunnuntaina, vähintään diilaamaan huussille kamaa. (elä pelkää, en mie siun kahveja juo pois, kumminkin aamuvuoro tiedossa)
- Kynä-ääliö
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Lahden Fanatic jyrää minulta tuon viikonlopun, mutta tulkaa toki illalla Sibeliustalolle pelaamaan Masiinaa, jos olette muuten paikalla - pahoin pelkään, että järkkärit eivät tykkäisi hyvää, jos messuille osallistumattomat puskisivat sisään iltamajoitustiloihin leikkimään tinasotilailla ja juomaan kal... ei kun ei mitään.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Aasimar

Thelacan kirjoitti:Tuokaan päivä ei sovi minulle, että olisin tehnyt yllätysvisiitin. Mutta tulen silti käymään sunnuntaina, vähintään diilaamaan huussille kamaa. (elä pelkää, en mie siun kahveja juo pois, kumminkin aamuvuoro tiedossa)
Kaippa sitä kuuluneen ilmoittaa, että huussikaan ei tuolloin tule, vaan vasta tiistaina, kerran pelipäivää ei ole ja logististen syiden kannalta toivoin hänen saapumisen siirtämistä.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Jaa, että sil viisiin.
- Kynä-ääliö
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”