"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Petomies (Albiino Champpa)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Nefa

Re: Petomies (Albiino Champpa)

Viesti Kirjoittaja Nefa »

Itsekin sain tuosta mainiosta figusta idean poikasen omien Fallen Angeleiden alustojen rakenteluun. Kyselisinkin, että oletko kokeillut sellaista tekniikkaa tuon Still Waterin kanssa, että maalaat pohjan esimerkiksi punaisella ja sekoitat vesiefektin sekaan vähän mustaa, jolloin punainen kuultaisi vesiefektistä hieman läpi?
WoC - "Tempest of Change" // Päivitetty 23.3.2009
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Nefa kirjoitti:Kyselisinkin, että oletko kokeillut sellaista tekniikkaa tuon Still Waterin kanssa, että maalaat pohjan esimerkiksi punaisella ja sekoitat vesiefektin sekaan vähän mustaa, jolloin punainen kuultaisi vesiefektistä hieman läpi?
En ole kokeillut ja jotenkin tuntuu, että se ei välttämättä toimi niin hyvin. Ellet sitten ole kokeillut sitä ja todennut toimivaksi. Maalaisin mieluumminm pohjan vaikka jollain punertavan ruskealla ja laittaisin pintaan Still wateria jossa on tilkka esim. mustan, punaisen ja purppuran sekoitusta. Eli sellaista tummaa verta. En tiedä miltä se näyttäisi jos pohja on vaan ihan musta. En kyllä muutenkaan käyttäisi ihan puhdasta blood rediä tai jotain vastaavaan punaista, vaan sekoittaisin joukkoon tosiaan muitakin värejä. Mutta ainahan voi kokeilla eri vaihtoehtoja, kunhan ei heti kokeile siihen figuun.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Nefa

Viesti Kirjoittaja Nefa »

Itse en ole vielä kokeillut kyseistä ainetta, mutta tarkoituksena olisi tehdä tuolla kupliva laava virtaa. Täytynee käydä jossain vaiheessa hakemassa ainetta ja kokeilla erillaisia tekniikoita sen kanssa. Juurikin sellainen oli mielessä, että musta olisi lähes mustaa punaisella vivahteella ja tumman punainen kuultaisi vähän läpi. Eli ei mitään kirkkaan punaista alle, vaan huomattavasti tummemman ja syvemmän punaista.
WoC - "Tempest of Change" // Päivitetty 23.3.2009
MetalliMursu

Viesti Kirjoittaja MetalliMursu »

Eihän Gorkiporki aio osallistua tällä (tai millään muulla yhtä hyvällä) figulla Sotataidon maalauskisaan? Olisi kiva jos muillakin - kuten minulla - olisi mahdollisuuksia. :F

Älyttömän upea figu. Ainoastaan sarvet näyttivät hiukkasen oudoilta, olisi voinut ehkä olla vahvempi kontrasti.
Folk metal? Check out Tarvas!
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

MetalliMursu kirjoitti:Eihän Gorkiporki aio osallistua tällä (tai millään muulla yhtä hyvällä) figulla Sotataidon maalauskisaan? Olisi kiva jos muillakin - kuten minulla - olisi mahdollisuuksia. :F

Älyttömän upea figu. Ainoastaan sarvet näyttivät hiukkasen oudoilta, olisi voinut ehkä olla vahvempi kontrasti.
Minä veikkaan, että kisaan on tulossa vielä laadukkaampi työ herralta, joten turha sinun on osallistua.

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
MetalliMursu

Viesti Kirjoittaja MetalliMursu »

Nilarakh kirjoitti:
MetalliMursu kirjoitti:Eihän Gorkiporki aio osallistua tällä (tai millään muulla yhtä hyvällä) figulla Sotataidon maalauskisaan? Olisi kiva jos muillakin - kuten minulla - olisi mahdollisuuksia. :F

Minä veikkaan, että kisaan on tulossa vielä laadukkaampi työ herralta, joten turha sinun on osallistua.

-Nilarakh
No olipas kannustavaa meitä huonompia maalaajia kohtaan. ;<
Folk metal? Check out Tarvas!
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

MetalliMursu kirjoitti:
Nilarakh kirjoitti:

-Nilarakh
No olipas kannustavaa meitä huonompia maalaajia kohtaan. ;<
Toisaalta olisiko se kivaa mikäli osa ei yrittäisi tosissaan vaikka tietäisikin pystyvänsä todella paljon parempaankin? ;>
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Space Killerz!!!

Viesti Kirjoittaja Space Killerz!!! »

Tuohan on aivan uskomattoman hieno,tuon hienompaa tuosta ei varmaan saakkaan.
Kaikki mahdollinen on ja tuo miekka on todella YYYBER!
Space Marinet Jyrää!!!!!!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”