Marinekomentaja pienempiin peleihin
Re: Marinekomentaja pienempiin peleihin
Mahdollisimman paljon pidän poissa lähiksestä, tarpeen tullen kipittävät rhinolla pois, kauas pois. Toki jos saavat tarpeeksi (minä päätän, mikä on tarpeeksi) vihuja alas ampumalla, voihan sitä hyökätäkkin, kun mukana se Masteri. Eli tarkoituksena ei ole lähistellä, mutta sitäkin saattaa joutua harrastamaan.
Tieto on voimaa, vartioi sitä hyvin! (verikorppien sotahuuto)
Jos haluat hyvin GW:n laatimaan taustatarinaan perustuvan armeijan, sinun kannattaa ottaa johtajaksi librarian ja perusmosureihin scoutteja.
Taas pelitehon kannalta, necroneita vastaan kannattaa ottaa paljon käsikähmäporukkaa, kuten juuri chaplain ja itse suosittelen vieläpä 10 miehen taktista porukkaa jossa: voimakoura, tosi pito (truegrit) ja vastaisku (counterattack). Ryhmä voisi tulla joko syväiskulla tai hiippailulla (infiltrate). Ja tietysti jos pisteitä on niin toinen samanmoinen, muutoin jotain halvempaa
(Ehkä vähän liikaa suomennoksia, mutta kaipa tuosta ymmärtää.)
Jos haluat hyvin GW:n laatimaan taustatarinaan perustuvan armeijan, sinun kannattaa ottaa johtajaksi librarian ja perusmosureihin scoutteja.
Taas pelitehon kannalta, necroneita vastaan kannattaa ottaa paljon käsikähmäporukkaa, kuten juuri chaplain ja itse suosittelen vieläpä 10 miehen taktista porukkaa jossa: voimakoura, tosi pito (truegrit) ja vastaisku (counterattack). Ryhmä voisi tulla joko syväiskulla tai hiippailulla (infiltrate). Ja tietysti jos pisteitä on niin toinen samanmoinen, muutoin jotain halvempaa
(Ehkä vähän liikaa suomennoksia, mutta kaipa tuosta ymmärtää.)
Viimeksi muokannut Möhkelö, La 08.09.2007 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Half-breed
Ei tule kuten tuosta Migutin linkittämästä kuvasta käy ilmi, mutta Assault-, Command- ja Commanderboksissa sellaisia tulee. Ja ainahan voi ostella niitä veteraaniblistereitä, kun veteraaneissa on se fistijantteri.Anaheim kirjoitti:Olenko erehtynyt, vai tuleeko nykyään normi spruessa jo upgrade setti jolla saat paitsi lisää special weaponeita myös plasmapislan ja fistin..?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.